handdator

Visa fullständig version : Nån som testat detta vit.min.-tillskott?


LunaSpice
2003-08-08, 13:50
http://www.metagenics.com/products/catalog/detail.asp?pid=69

Jag har gjort det och det är ruskigt bra. Fick det av min kiropraktor under 1 års tid drygt för att jag hjälpte honom med hans dator bl.a. Han säljer dem till bl.a. reaumatiker och det har en sanslöst bra effekt på dem. Mkt mindre stelhet och ledinflammationen minskar också rejält.

Jag blev otroligt mkt piggare och kunde koncentrera mig lättare när jag tog detta tillskott. Dock så slutade han sälja dessa till sina kunder av någon anledning vilket gör att inte jag heller har tillgång till dem. Nån som vet någon svensk återförsäljare i Sverige som säljer dessa? Annars kan jag rek. Tobbe eller nån att ta in dem. Dem är fruktansvärt bra.

King Grub
2003-08-08, 14:27
Märker man verkligen någon skillnad med ett vitamin/mineraltillskott om man inte redan har någon brist?

LunaSpice
2003-08-08, 14:41
Originally posted by King Grub
Märker man verkligen någon skillnad med ett vitamin/mineraltillskott om man inte redan har någon brist?

Anledningen till att jag märkte skillnad var att jag troligen hade brist ja, helt rätt. sen vet jag heller inte hur resultatet hade blivit om jag hade testat ett annat märke t.ex. Donsbanch eller va det heter.

gasoliner
2003-08-08, 15:06
"Recommendations: Six tablets daily with meals.

Form: 90 Tablet Bottle; 180 Tablet Bottle "

huga,det blir inte billigt i längden?!:rolleyes:

Sverker
2003-08-08, 17:09
Mängderna av vitaminer/mineraler är sanslösa !

En tablet per dag ger dig mer än nödvändigt !

Glöm inte bort att även den sämsta kosten ger lite vitaminer/mineraler per dag

Sverker
2003-08-08, 17:12
Okay, jag ger mig lite... du behöver nog två per dag ifall man tittar på folacin, selen, zink och järn.

mikgra
2003-08-18, 12:42
...en svensk distributör, eller. Under rubriken International Distributors på hemsidan du anger finns nedanstående kontaktinfo.
/Mvh Mikael

Alpha Plus

Dr. Peter Wilhelmsson
Jan Franzon

Roxnasvagen, #6
S-79144
Falun, Sweden +46 23 792800
fax: +46 23 33951

email: jan.franzon@alpha-plus.se