handdator

Visa fullständig version : Någon som använder Ebook reader?


Prankie
2009-05-10, 17:52
Jag brukar läsa en hel del ebooks, men utskriftkostnader börjar bli lite dyra med bläckstråle. Tänkte investera i en laserskrivare med billig toner men såg samtidigt ebook reader. tänkte ifall det är nån som använder det här och har några synpunkter.

Jag pratar om såna här grejer.
http://images.techtree.com/ttimages/story/101756_kindle-400.JPG

tossefar
2009-05-10, 18:17
Missar du inte lite av poängen om du skriver ut dina eböcker? De tappar ju en smula... "e".

Kindle kostar en del ändå, jag skulle kanske försöka hitta en gammal tabletlaptop istället.

Prankie
2009-05-10, 21:11
Missar du inte lite av poängen om du skriver ut dina eböcker? De tappar ju en smula... "e".

Kindle kostar en del ändå, jag skulle kanske försöka hitta en gammal tabletlaptop istället.

Jo, det är lite konstig att jag skriver ut ebooks. :D Men det handlar bara om de bästa 5% som jag gärna vill läsa när jag reser men inte har tillgång till laptop eller el. Nu när jag tänker efter är nog en sån ebook reader lite väl dyr, få satsa på en svartvit laserskrivare med billig toner istället. :)

tossefar
2009-05-10, 21:32
Jo, det är lite konstig att jag skriver ut ebooks. :D Men det handlar bara om de bästa 5% som jag gärna vill läsa när jag reser men inte har tillgång till laptop eller el. Nu när jag tänker efter är nog en sån ebook reader lite väl dyr, få satsa på en svartvit laserskrivare med billig toner istället. :)

Eller helt enkelt köpa pockets eller låna på bibblan :)