handdator

Visa fullständig version : Dick Masterson


Röda_Lacket
2009-05-06, 11:55
Vad tycker ni om Dick Masterson ?

mEJRwIf1FF0

S2nWJPEtbHc

joko
2009-05-06, 12:21
IRL-troll and lovin' it?

b0ya
2009-05-06, 12:30
En idiot imo.

sundvall
2009-05-06, 12:37
Han är rätt weird men mycket av det han säger är sant.

stevebc
2009-05-06, 13:29
Treadmill! Hahahahaha, det där var riktigt taskigt.

Patrick Bateman
2009-05-06, 13:36
I´m in love. *cupid*

agazza
2009-05-06, 13:45
Han kanske var lite "blunt" och generaliserade, men inte överdrivet mycket, är det en tjej med en riktigt fin bil är det iaf i majoriteten av fallen en killes, eller en kille som köpt den åt hon.

Det är inte sexistiskt på något sätt, det är bara det att det är miljontals fler kvinnor som väljer den vägen än att försöka lyckas själva.

Jag tycker nästan silikontuttarna med fakesmile är bra mycket smartare än pluggisarna som kämpar sig igenom ett kvinnoförtryckande samhälle.

Sen kan man argumentera för vad har man för sorts karaktär som kvinna att göra så, men jag skulle nog tro att större delen av jordens befolkning skulle välja den vägen ifall dom nu hade chansen.

Skulle jag få en ferrari för att köpa silikonbröst och låtsas vara intresserad av någon så visst shure.

joko
2009-05-06, 13:55
Hmm, ok. Tja, om man nu verkligen har sådana åsikter på allvar så kanske man inte ska vädra dem hur som helst.

De är ganska bra indikatorer på att man inte studerat på nån högre nivå, att man inte innehar nåt vidare kvalificerat jobb eller att man inte på något annat vis umgås i cirklar där man stöter på lyckade, självständiga kvinnor.

agazza
2009-05-06, 14:06
Hmm, ok. Tja, om man nu verkligen har sådana åsikter på allvar så kanske man inte ska vädra dem hur som helst.

De är ganska bra indikatorer på att man inte studerat på nån högre nivå, att man inte innehar nåt vidare kvalificerat jobb eller att man inte på något annat vis umgås i cirklar där man stöter på lyckade, självständiga kvinnor.

Finns fortfarande fler tjejer som får en ferrari än tjejer som har råd att köpa en.

Allt han säger är välkända fenomen, han är som sagt bara lite barsk när han uttrycker sig.

joko
2009-05-06, 14:12
Finns fortfarande fler tjejer som får en ferrari än tjejer som har råd att köpa en.

Allt han säger är välkända fenomen, han är som sagt bara lite barsk när han uttrycker sig.

Jo men han säger mer än att det finns, han säger att det gäller generellt.

Generalisera är inte barskt, det är i bästa fall trollande och i sämsta fall hederlig idioti (vilketiofs också är ett mycket välkänt fenomen).

agazza
2009-05-06, 14:16
Jo men han säger mer än att det finns, han säger att det gäller generellt.

Generalisera är inte barskt, det är i bästa fall trollande och i sämsta fall hederlig idioti (vilketiofs också är ett mycket välkänt fenomen).

Tror han lever mycket på att vara precis sådär, tror knappast han är så dum att han verkligen tror det. Fast iofs säger väl han att det gäller alla, kvinnor som män.

joko
2009-05-06, 14:19
Tror han lever mycket på att vara precis sådär, tror knappast han är så dum att han verkligen tror det. Fast iofs säger väl han att det gäller alla, kvinnor som män.

Naturligtvis är det hans affärsidé, det verkar ju funka ypperligt med tanke på den tv-tid han får. :)

Patrick Bateman
2009-05-06, 14:20
Undrar om det funkar att efterapa här i Sverige.

joko
2009-05-06, 14:21
Undrar om det funkar att efterapa här i Sverige.

Tja, Strindberg lyckades ju göra sig ett namn. :D

b0ya
2009-05-06, 14:25
Undra om han tycker så om sin egen mamma också eller om han skulle haft någon syster. Har en polare som sagt så också och jag kontrade med att säga "jaha, din mamma och dina systrar då" och då sa han "nej dom är undantag" .. ahhh en slap in the face på såna här snubbar. Visst stämmer vissa grejer han säger som det med trafiken eller det som är byggt är byggt av män, men come on .. dra inte alla över en kam.

sundvall
2009-05-06, 14:31
Undra om han tycker så om sin egen mamma också eller om han skulle haft någon syster. Har en polare som sagt så också och jag kontrade med att säga "jaha, din mamma och dina systrar då" och då sa han "nej dom är undantag" .. ahhh en slap in the face på såna här snubbar. Visst stämmer vissa grejer han säger som det med trafiken eller det som är byggt är byggt av män, men come on .. dra inte alla över en kam.

Han säger ju inte att han hatar kvinnor.

sundvall
2009-05-06, 14:31
Jag kan inte undvika att ge han lite creds för att han vågar stå upp och säga det som många andra tycker men inte vågar yttra sig om. Även fast mycket skit är vrickat.

sundvall
2009-05-06, 15:10
Haha, ganska roligt hur Shirley försöker komma med personangrepp men han kontrar dom hela tiden. Geez, denna killen lär ha läst om shit-tests!!

http://www.youtube.com/watch?v=B-lsYn1t5s0

Scratch89
2009-05-06, 15:14
Han har det tuffaste namnet nånsin!

b0ya
2009-05-06, 15:15
Han säger ju inte att han hatar kvinnor.

Ne syfta mer på att han tycker alla tjejer är horor. Det går inte att säga så..

sundvall
2009-05-06, 15:31
Ne syfta mer på att han tycker alla tjejer är horor. Det går inte att säga så..

Jag måste ha missat något, har han sagt att alla tjejer är horor? Var säger han det?

tossefar
2009-05-06, 15:42
Jag måste ha missat något, har han sagt att alla tjejer är horor? Var säger han det?

Bara några sekunder in i första klippet.

tossefar
2009-05-06, 15:43
Ne syfta mer på att han tycker alla tjejer är horor. Det går inte att säga så..

Klart att man kan, det såg du väl?

Alla tjejer är horor.

Alla från tyskland gillar killar.

Systembolaget säljer bara saft.

Man behöver inte ta allt på internet på fullt allvar.

b0ya
2009-05-06, 16:09
Klart att man kan, det såg du väl?

Alla tjejer är horor.

Alla från tyskland gillar killar.

Systembolaget säljer bara saft.

Man behöver inte ta allt på internet på fullt allvar.

Vadå "från internet"? Går inte ihop med det du säger. Han är med i program som Dr Phil och Tyra Banks för att han tycker som han tycker och är känd för det. Har inte med internet o göra, utan hur han är som person.

L-Sami
2009-05-06, 16:11
Tycker att han är löjligt generaliserande. Tror att han fejkar sin extrema chauvinism för att få uppmärksamhet, som nån skrev det är hans affärsidé. I USA är inget omöjligt, kanske skulle inte fungera lika bra i Sverige.

b0ya
2009-05-06, 16:13
Tycker att han är löjligt generaliserande. Tror att han fejkar sin extrema chauvinism för att få uppmärksamhet, som nån skrev det är hans affärsidé. I USA är inget omöjligt, kanske skulle inte fungera lika bra i Sverige.

Ja jag håller med, känns som att han är en attentionhoe.