handdator

Visa fullständig version : Varför känns en tjej rätt medan en annan inte gör det.


berra_berra
2009-05-04, 20:26
Träffa en tjej i helgen, dock inte på krogen utan mitt på dagen under en tävling...

Nu är den stora frågan, vad är det som gör henne så spännande och intressant? Hon var söt, men det finns absolut snyggare tjejer som inte alls känns spännande och intressanta. Hur kan det vara så?

PixelMiner
2009-05-04, 20:28
Personlighet? Utstrålning? Doft?

shut teh face
2009-05-04, 20:28
Det är väl inget konstigt. Du menar att en snyggare tjej skulle vara mer intressant per automatik, bara för hon är ... - snygg?

Nej det är helt enkelt så att den här tjejen är intressant för dig, för hon är som du säger, spännande.

berra_berra
2009-05-04, 20:31
Det är väl inget konstigt. Du menar att en snyggare tjej skulle vara mer intressant per automatik, bara för hon är ... - snygg?

Nej det är helt enkelt så att den här tjejen är intressant för dig, för hon är som du säger, spännande.

Ja, men jag känner knappt henne, sa några få meningar till henne bara.

joriice
2009-05-04, 20:34
Hon "klaffade" kanske bara.

berra_berra
2009-05-04, 20:36
Hon "klaffade" kanske bara.

Måste vara nå sånt.

Tips på hur man kan kan ta kontakt med henne? Hon bor i sthlmstrakten tror jag, hon har facebook men inte addat henne... Om jag skulle adda henne, vad skulle jag kunna skriva till henne på facebook för att verka intressant och inte bli klassad som stalker eller nåt sånt?

shut teh face
2009-05-04, 20:36
Ja, men jag känner knappt henne, sa några få meningar till henne bara.
Det kan räcka med det. Kanske är hennes röst otroligt fängslande, hon kanske luktar något speciellt som man triggar på, eller så är det ögonen.

Andy.da.wohoo
2009-05-04, 21:11
Var normal är ju det bästa. Fråga om en kaffe eller en fika eller något liknande, kanske något mer seriöst. Kanske är för tidigt? Men tycker det verkar som en bra idé.

Ironbabe
2009-05-04, 21:14
Måste vara nå sånt.

Tips på hur man kan kan ta kontakt med henne? Hon bor i sthlmstrakten tror jag, hon har facebook men inte addat henne... Om jag skulle adda henne, vad skulle jag kunna skriva till henne på facebook för att verka intressant och inte bli klassad som stalker eller nåt sånt?

Du kan väl skriva att du såg henne på tävlingen och vill bli "kompis" med henne på FC :) och sen därifrån messa lite och börja lära känna henne? Tror inte hon kommer tro du är knäpp för att du vill adda henne. VÅGA!

PowPow
2009-05-04, 21:14
Tits n ass

Stoltz
2009-05-04, 21:15
Baben ovanför mig har en poäng - Våga adda henne på Facebook. Det lär inte bli lättare än så!

Alltså, ungdomar idag ska bara veta hur bra de har det med Facebook. På min tid, när Lunarstorm regerade, så var vi tvungna att hitta nicket! Tro mig, det är fan inte lätt att få reda på att Kicki Svensson hette Soetflikka8877Z där..!

Sniggel
2009-05-04, 21:15
Låter som något du är genetisk programmerad (och/eller undermedvetet uppfostrad till) att gå igång på.
Feromoner, lukt, sätt att röra på sig, beteende. Kan vara mycket subtila grejer inblandade som inte är logiska för fem öre. Men det triggar igång dig :p

Zakath
2009-05-04, 21:25
Det bästa är ju att helt enkelt fråga henne i verkligheten, fråga om hon har lust o ses utanför gymmet någon dag eller liknande. Framförallt så kan du prata mer med henne direkt när du ser henne och lära känna henne lite bättre för att få en lite bättre uppfattning om du gillar henne eller inte.

Facebook känns lite mer osäkert tycker jag, både för att du inte får lära känna henne på samma sätt som i verkligheten, men framförallt för att hon inte får lära känna dig och kanske inte ser vilken grym kille du är.

Det viktigaste är ändå att du agerar, kommer du inte se henne IRL igen, ADDA! :)

stafh
2009-05-04, 21:38
Måste vara nå sånt.

Tips på hur man kan kan ta kontakt med henne? Hon bor i sthlmstrakten tror jag, hon har facebook men inte addat henne... Om jag skulle adda henne, vad skulle jag kunna skriva till henne på facebook för att verka intressant och inte bli klassad som stalker eller nåt sånt?

http://1.media.tumblr.com/Ibo2y5lv0iqmc7bx8AP81jdyo1_400.jpg

Scratch89
2009-05-04, 22:31
tits n ass

+1

berra_berra
2009-05-05, 23:42
Det bästa är ju att helt enkelt fråga henne i verkligheten, fråga om hon har lust o ses utanför gymmet någon dag eller liknande. Framförallt så kan du prata mer med henne direkt när du ser henne och lära känna henne lite bättre för att få en lite bättre uppfattning om du gillar henne eller inte.

Facebook känns lite mer osäkert tycker jag, både för att du inte får lära känna henne på samma sätt som i verkligheten, men framförallt för att hon inte får lära känna dig och kanske inte ser vilken grym kille du är.

Det viktigaste är ändå att du agerar, kommer du inte se henne IRL igen, ADDA! :)

Kommer att se henne igen, men kanske först i augusti.. har addat nu.. väntar bara på svar...

mattilainen
2009-05-05, 23:59
hoppas det går bra och att spänningen finns kvar ;)

C.E.J.
2009-05-06, 00:01
Tror inte hon kommer tro du är knäpp för att du vill adda henne. VÅGA!

Är det i egenskap av representant för världens samlade kvinnor du säger detta, eller är det bara din personliga åsikt?

Shakemynuts
2009-05-06, 01:03
Är det i egenskap av representant för världens samlade kvinnor du säger detta, eller är det bara din personliga åsikt?

Vild gissning är väl hennes personliga åsikt då hon säger att hon tror?

Three pigs
2009-05-06, 01:03
Bra att du addade. Missa aldrig chanser, bättre att göra ett försök och låta det gå som det vill och sedan se det som en erfarenhet istället för att ångra dig som fan att du inte gjorde något.

Sebbe_H
2009-05-06, 01:27
Hellre försöka, även om du blir dissad, annars kommer du ju gå och ångra dig att du aldrig testade.

Raggis
2009-05-06, 01:29
För att hon har stora bröst och bra TRÖCK i röven.

stolpskott
2009-05-06, 09:05
hört talas om person kemi?

tyngast
2009-05-06, 09:08
Kommer att se henne igen, men kanske först i augusti.. har addat nu.. väntar bara på svar...


Så hur går det? har hon acepterat din "friend request" ? :cool:

hoikka poika
2009-05-06, 11:38
hört talas om person kemi?

I lol'd.

Har du hört talas om stolp skott? ;)

Ironbabe
2009-05-06, 11:47
Är det i egenskap av representant för världens samlade kvinnor du säger detta, eller är det bara din personliga åsikt?

Vild gissning är väl hennes personliga åsikt då hon säger att hon tror?

men lol..

Shakemynuts tycks kunna läsa iaf :thumbup:

jenJ
2009-05-06, 13:52
ja,,ta det lugnt,va inte för på..

utsidan är inte allt snygga tjejer behöver ju inte va så roliga att umgås med :)

känner en tjej som får höra - folk säger till mig att du är ful,men jag tycker inte det.
-gud va ful du är.

så säger vuxna killa till henne som inte ens lärt känna henne eller känner henne över huvud taget..(kan säga sjlv att hon har en otroligt fin personlighet) och hon e absolut inte ful utan ser väl normal ut ..

så..bra att du får lära känna henne för den hon e..!!

berra_berra
2009-05-06, 13:56
Så hur går det? har hon acepterat din "friend request" ? :cool:

Not yet, tror inte hon varit online sen jag addade.

koffein_beroende
2009-05-06, 14:44
spännande det här*popcorn*

sundvall
2009-05-06, 14:45
Sjukt många faktorer.

C.E.J.
2009-05-06, 15:08
men lol..

Shakemynuts tycks kunna läsa iaf :thumbup:

Meh, it was a joke :em:

Ironbabe
2009-05-06, 15:42
Meh, it was a joke :em:
Kramas? :)

Olsson
2009-05-06, 15:52
tycker alltid de hade varit så roligt med de här trådarna om personen i fråga var kolozzeummedlem och upptäckte tråden.

sundvall
2009-05-06, 17:30
Oh fuck Berra jag känner samma skit nu. Har blivit lite småbekant med en tjej, på snygghetsskalan skulle jag ranka henne en 7a, och även med det faktum att jag haft sex med mycket mer fysiskt attraktiva tjejer än henne, är jag i en jävla trance i hennes närhet känns det som. Hon drar åt sig uppmärksamheten som fan i rum med grupper osv, en jävla energi som är skitsvår att beskriva, positiv, framåt, lekfull som fan. Kändes inte ens såhär med min förra flickvän i början, this is sick.

Sundvall får icke bli betuttad, detta e inte bra. Men vore jävligt intressant att lista ut varför detta händer, passar vissa gener bättre med varandra etc?

berra_berra
2009-05-06, 19:05
spännande det här*popcorn*

hon accepterade mig på facebook. nu gäller de bara att kommentera nån bild eller skriva nåt! :) frågan är bara vad?

PowPow
2009-05-06, 19:11
Oh fuck Berra jag känner samma skit nu. Har blivit lite småbekant med en tjej, på snygghetsskalan skulle jag ranka henne en 7a, och även med det faktum att jag haft sex med mycket mer fysiskt attraktiva tjejer än henne, är jag i en jävla trance i hennes närhet känns det som. Hon drar åt sig uppmärksamheten som fan i rum med grupper osv, en jävla energi som är skitsvår att beskriva, positiv, framåt, lekfull som fan. Kändes inte ens såhär med min förra flickvän i början, this is sick.

Sundvall får icke bli betuttad, detta e inte bra. Men vore jävligt intressant att lista ut varför detta händer, passar vissa gener bättre med varandra etc?

Tits n ass

Batman
2009-05-06, 21:55
hon accepterade mig på facebook. nu gäller de bara att kommentera nån bild eller skriva nåt! :) frågan är bara vad?

ffs, latcha runt lite bara.
Skriv nått helt orelavant som är roligt och sedan så ser du till o träffa henne och gör nånting oskyldigt som typ frisbeegolf.

Och vad du än gör så glöm inte att fylla i alla detaljer i denna tråden.

sundvall
2009-05-06, 21:58
hon accepterade mig på facebook. nu gäller de bara att kommentera nån bild eller skriva nåt! :) frågan är bara vad?

Nåt skojj eller något komplett irrelevant. Inte nå jävla skit som "Hheehe söt du ser ut!!" Som alla andra hundratals som sagt exakt samma sak.

stolpskott
2009-05-07, 08:18
I lol'd.

Har du hört talas om stolp skott? ;)

oj då.

Lite kul om hon är medlem här och ser tråden :)

tyngast
2009-05-07, 09:46
hon accepterade mig på facebook. nu gäller de bara att kommentera nån bild eller skriva nåt! :) frågan är bara vad?

alt 1:
Hej fröken! du är söt som godis, man blir sugen på att suga på dig.
Föresten va har du pa dig??... grr

alt 2:
Hej, här är mitt nr 67478484 du glömde tydligen att be om det sist ;) men du får bara ringa 1 gång per dag ;)

alt 3:
Fråga henne om hon har bra klädsmak, o säg att du behöver ett smakråd i helgen och det vore trevlig med hennes sällskap.

Kör hårt! :cool:

Asdf
2009-05-07, 10:25
Träffa en tjej i helgen, dock inte på krogen utan mitt på dagen under en tävling...

Nu är den stora frågan, vad är det som gör henne så spännande och intressant? Hon var söt, men det finns absolut snyggare tjejer som inte alls känns spännande och intressanta. Hur kan det vara så?

Kommer ni ihåg the game med neil strauss? Det ska tydligen inom kort komma ut en liknande variant men för kvinnor i hur man snärjer män.

Hon kanske har den förmågan? Man vet ju kanske inte vad det är, men det kan ju likaväl vara subtila saker man inte direkt tänker på som vissa kvinnor känner till.