handdator

Visa fullständig version : snicksnack?


Maaattias
2003-08-06, 22:41
idag när jag hade tränat klart. drack jag min whey - 80 beställd från *************.com

Då kom en snubbe i 40-års ålderna fram till mig och sa: Jag har jobbat med doping bla bla bla,.. det där kan innehålla förbjuda saker... Man kan aldrig vara säker... sen så hjälper inte kosttillskott dig nått i träningen bla bla bla...

Hur faan är det egentligeN?? Visst kan man beställa hem kostillskott fårn ************* eller här på kolozzeum och vara säker på att det inte är doping?

jävligt less på det där nu! :smokin:

Berry
2003-08-06, 22:47
Helt och hållet skitsnack. Det finns inte en gnutta substans i det han säger. Ge honom en lektion i näringslära om du kan, eller be honom bara dra åt h-----e :devil: Nädå, men jag skulle bli sur om någon ogrundat anklagade mig för doping.

shirunai
2003-08-06, 22:50
Mjölken(protinet) är taget ifrån kossorna på nyazeland från både kolozzeum och star, varför lägga in dopingklassade medel ?

Lixom varför skulle man sätta in en ferarri motor i en volvo och sälja den som en standard volvo ?

Everest
2003-08-06, 22:59
Originally posted by shirunai
Lixom varför skulle man sätta in en ferarri motor i en volvo och sälja den som en standard volvo ?

Så jäkla bra skrivet:thumbup:

Sen blir ja så förbannad på alla som tror att alla som använder kosttillskott tror att de ger grymma resultat. Jag vet att det är precis som att få i sig mat genom vanliga kosten och jag tror inte att det är nåt mirakelmedel, men lik förbannat hackar folk på en.

Kan jämföra det med att tonfisk är bra och nyttigt att käka. Men även fast det är bra så kan man ju klara sig utan de, finns ju massa med andra proteinkällor

rymdrattan
2003-08-07, 03:06
Det är när 40åringen säger en sån sak som du snabbt ska kontra med en kvick irriternade kommentar :angel:

"Hur kan jag vara säker på att du inte är en utomjording som
tänker ta över världen?"

Sen knäpper du med fingrarna pekar på honom å ler lite
irriterande, samtidigt som du vrider lite på huvudet.

1.Då kommer han antingen inse att han är korkad...
2.Nita dig ner till marken
3.Ordbajsa på dig
4.Eller snopet och tjurigt gå därifrån

50/50 :angel:

Andyh
2003-08-07, 08:37
ahhrg jag blir så arg på sånna gubbar. när jag sitter i omklädningsrummet å dricker protte så är det alltid en jävla massa gubbar som tittar snett på en som om det skulle va roids jag satt å drack.

då brukar jag å min brossa högt diskutera vilka steroider som ger bäst tryck å vad vi ska pröva nästa månad o.s.v. skitkul att se reaktionerna, dom flesta blir skräkkslagna och försvinner snabbt ut ur omklädningsrummen :D

ps. vi har aldrig använt olagliga preps.

tenchi
2003-08-07, 13:25
på gymet där jag tränar är det en blandad ålder, samt många som rehabiliteras. Började träna där för ca 3 år sedan, då var det värsta grejen att jag tog fram en shaker och blandade en proteinare eller gainer. deras miner kan liknas vid....:eek:

Nu är det äntligen fler som insett vikten av att äta efter passet och ingen bryr sig egentligen om mina shakers. Det var visserligen ganska kul att jävlas med dem och ta med riskakor med honung på, ha med en liter mjölk i väskan eller som nu senast; en matlåda med proteinberikad chokladpudding. De kan dra åt *&@% med sin okunskap och sina trånga hjärnor. jag kör mitt egna race.

Ända fram tills nu så har jag trott att de som blir beskyllda för att gå på doping har varit de största killarna. För någon vecka sen fick även jag höra det (jag är oleg. räka).... Ett gäng killar som att och viskade nåt som alla andra skulle höra men inte jag. Fuck off! Anledningen till att jag kör hårt är för att jag vill komma nånstans, längre än vad de kommer att komma iaf. :booty:

Lyft tungt och missbruka protein my friends :kickass:

Loco 2
2003-08-07, 13:29
Jag drack en proteindrink i omklädningsrummet för ett tag sen då gick en gubbe förbi, glodde som fan, sen knackade han med fingret på en skylt där det står: "doping förbjudet, överträdelse = avstängning"

[euphoria]
2003-08-07, 21:04
Fan vilka idioter det finns! Smääl på käften är vad de behöver ;)

Wilson
2003-08-08, 01:43
Originally posted by Loco 2
Jag drack en proteindrink i omklädningsrummet för ett tag sen då gick en gubbe förbi, glodde som fan, sen knackade han med fingret på en skylt där det står: "doping förbjudet, överträdelse = avstängning"

:laugh:

Fartman
2003-08-08, 02:09
haha, fan va jobbigt det måste vara... tur som fan att man tränar på ett gym där det är i pricip mer människor som använder proteintillskott mm än dom som inte gör det..
skulle man vara tvungen att uppleva sånt där skulle det fan sluta med att man fick ett härligt utbrott på någon och därigenom så skulle dom anse saken bevisad..

Pez
2003-08-08, 04:06
Förstår inte hur ni kan bli så upprörda över en sån skitsak... :rolleyes:

Finns värre saker man kan bli irriterad på på gymmet...en del här vet nog vad jag menar. :MrT:

Iallafall - låt folk glo om dom nu gör det, tror ni hakar upp er för mycket på egen hand och att det inte alls är så farligt.. paranoida jävlar. :D

/pez

Helen@
2003-08-08, 04:20
Hade ni bara sett hälften så arga ut som jag gör på gymet (även alltid iofs) så hade inte sådana här problem uppstått för då är det nämligen ingen som ens vågar säga något till en......än mindre glo/stirra konstigt :devil:

Så, pojkar, in med magen, ut med bröstet, upp med blicken......det handlar om pondus/auktoritet.......he he..... ;) ;)

Mvh "Arg som satan" :smokin:

tenchi
2003-08-08, 13:16
Originally posted by Helen@
Hade ni bara sett hälften så arga ut som jag gör på gymet (även alltid iofs) så hade inte sådana här problem uppstått för då är det nämligen ingen som ens vågar säga något till en......än mindre glo/stirra konstigt :devil:

Så, pojkar, in med magen, ut med bröstet, upp med blicken......det handlar om pondus/auktoritet.......he he..... ;) ;)

Mvh "Arg som satan" :smokin:

ska testa det ännu argare ansiktet om ca 20 min. Eller så tar jag med mig min HULKmask... den lär ju göra succe :kickass:

loboman
2003-08-08, 14:50
Tur man tränar på ett gym där man idiotförklaras om man INTE fyller på med något efter träningen! Inte en enda rehabgubbe så långt ögat kan nå. Fast en del testofyllda hulkar finns det där...

Hörde åxå en kille säga -"En ren dag är en negativ dag" Fast det får stå för han...

Herkulez
2003-08-08, 15:51
Dricker ni proteindrinkar, vet ni inte om att det är farligt för hälsan :MrT:

TV-shopparen
2003-08-08, 16:28
40 årig gubbes snack på lokala gymmet = hardcore facts

Muskelsmurfen
2003-08-08, 17:19
Två förslag på anglagelser om att dricka "roidz"...
1. Fråga honom: Är du säker??? Vänta på svaret... Jaaa. Svara då: Åfan då måste jag skynda mig att beställa mer innan det blir förbjudet.
2. Börja drälla tomma kanyler på gymmet. De måste ju bevisa att du är dopad för att kunna avstänga dig och detta blir så mycket roligare när du är ren. :notme:

Jon2
2003-08-08, 23:11
Hahaha roliga inlägg.