handdator

Visa fullständig version : Lame breakup?


Morty
2009-05-02, 11:25
Min GF gjorde precis slut. Eller precis och precis, hon spelade in ett röstmeddelande på min mobil @ 03:06 inatt -.-

Var ju inte riktigt någon höjdpunkt när man sträcker sig efter mobilen och märker detta.

Hur hade ni reagerat? Vad tycker ni om metoden? Vi har haft det krangligt ett litet tag men vi tyckte båda att det började gå bättre, men nähäpp.

Extrafråga, vad gör ni när någon precis langat breakup? Jag kan faktiskt inte gymma idag så det är tyvärr out of the question med STFU AND DEADLIFT.

Morty

Ape3
2009-05-02, 11:27
Var hon nykter? Verkar ju vara en konstig tid att göra slut på.

Jag hade nog inte tagit det på fullt allvar på grund av det. Ring henne eller åk hem till henne som ställ henne till svars.

mikaelj
2009-05-02, 11:27
Lipar floder. Sedan tränar man två veckor i sträck.

Tråkigt av henne att inte prata med dig ansikte mot ansikte. Fegt, rentav.

Morty
2009-05-02, 11:31
Var hon nykter? Verkar ju vara en konstig tid att göra slut på.

Jag hade nog inte tagit det på fullt allvar på grund av det. Ring henne eller åk hem till henne som ställ henne till svars.

Ingen av oss dricker och imorse så kom det lite förtydligande. Hon är dessutom väldigt ledsen över det men tydligen är detta det hon vill -.-

Morty
2009-05-02, 11:34
Nu åker jag ut på landet, men jag läser tråden när jag kommer hem...

Ape3
2009-05-02, 11:50
Där ser man. Underligt slut.

Happ, då är det positivt tänkande som gäller. Träna hårt och fokusera på annat.

ceejay
2009-05-02, 12:10
Så jävla illa att hon ens kommer på tanken att göra så.

shadowfire
2009-05-02, 12:10
Du förtjänar något bättre med tanke på tidpunkten och sättet hon bröt upp på.
Om du nu inte kan träna idag, så ta en lång promenad iaf, andas frisk luft och gör något fysiskt. Ge fan i sprit.

Solros
2009-05-02, 12:16
Trist. Antagligen låg hon i bingen med någon annan och ville göra slut innan själva penetrationen. Hur länge har ni varit tillsammans?

Enda tipset jag kan ge dig är att bryta ihop och sedan gå vidare. Umgås mycket med kompisar och familj.

Grisen
2009-05-02, 12:23
Enda tipset jag kan ge dig är att bryta ihop och sedan gå vidare. Umgås mycket med kompisar och familj.

+1

Bryt kontakten, kontakt kommer bara att leda till ett längre lidande. Prata med vettiga vänner om hur du känner, att snacka fungerar terapeutiskt.

Akoral
2009-05-02, 12:23
Så jävla mesigt när folk inte kan ta det face to face :S hade blivit skit sur över det.

Kwon
2009-05-02, 13:40
Min GF gjorde precis slut. Eller precis och precis, hon spelade in ett röstmeddelande på min mobil @ 03:06 inatt -.-

Var ju inte riktigt någon höjdpunkt när man sträcker sig efter mobilen och märker detta.

Hur hade ni reagerat? Vad tycker ni om metoden? Vi har haft det krangligt ett litet tag men vi tyckte båda att det började gå bättre, men nähäpp.

Extrafråga, vad gör ni när någon precis langat breakup? Jag kan faktiskt inte gymma idag så det är tyvärr out of the question med STFU AND DEADLIFT.

Morty

Did you see it coming?

Hade du någon aning om vad som komma skulle?

Var det helt perfekt i förhållandet igår och sen pang bom hände detta?

coxie
2009-05-02, 13:42
Surt som fan och det stinker verkligen fjortis om tillvägagångssättet, face to face är det enda som ska gälla.

sundvall
2009-05-02, 13:59
Löjligt och omoget av henne, hon kan väl åtminstonde samla på sig tjejbollar nog att säga det öga mot öga.

Vad du ska göra? Spela in när du sätter på någon annan och skicka skiten till hennes mobil.

joriice
2009-05-02, 14:03
trist. Antagligen låg hon i bingen med någon annan och ville göra slut innan själva penetrationen. Hur länge har ni varit tillsammans?

Enda tipset jag kan ge dig är att bryta ihop och sedan gå vidare. Umgås mycket med kompisar och familj.

+1

hahavaffan
2009-05-02, 14:16
Vad du ska göra? Spela in när du sätter på någon annan och skicka skiten till hennes mobil.Cooooooooooooooooooooool maaan.

sundvall
2009-05-02, 14:20
cooooooooooooooooooooool maaan.

a skitcool

backflash
2009-05-02, 14:34
Min GF gjorde precis slut. Eller precis och precis, hon spelade in ett röstmeddelande på min mobil @ 03:06 inatt -.-

Var ju inte riktigt någon höjdpunkt när man sträcker sig efter mobilen och märker detta.

Hur hade ni reagerat? Vad tycker ni om metoden? Vi har haft det krangligt ett litet tag men vi tyckte båda att det började gå bättre, men nähäpp.

Extrafråga, vad gör ni när någon precis langat breakup? Jag kan faktiskt inte gymma idag så det är tyvärr out of the question med STFU AND DEADLIFT.

Morty

Med tanke på hur vettigt det här inlägget ser ut, så antar jag att du känner att det inte var någon större förlust. Låt det fortsätta på den vägen så blir det nog fint. :thumbup:

C.E.J.
2009-05-02, 17:13
Är hon i din ålder? Inte helt oväntat beteende/metod då.

Morty
2009-05-02, 18:15
Du förtjänar något bättre med tanke på tidpunkten och sättet hon bröt upp på.
Om du nu inte kan träna idag, så ta en lång promenad iaf, andas frisk luft och gör något fysiskt. Ge fan i sprit.
Blev ut på landet och kratta en jävla massa löv. Alkohol är alltid out of the question :)

Trist. Antagligen låg hon i bingen med någon annan och ville göra slut innan själva penetrationen. Hur länge har ni varit tillsammans?

Enda tipset jag kan ge dig är att bryta ihop och sedan gå vidare. Umgås mycket med kompisar och familj.
Osannolikt... Men såklart inte omöjligt. Dock hörde jag att hon var på väg hem när hon pratade.

+1

Bryt kontakten, kontakt kommer bara att leda till ett längre lidande. Prata med vettiga vänner om hur du känner, att snacka fungerar terapeutiskt.

Mm, lär nog inte höra från henne på ett tag och kommer inte att försöka ta kontakt själv.

Did you see it coming?

Hade du någon aning om vad som komma skulle?

Var det helt perfekt i förhållandet igår och sen pang bom hände detta?
Ja, absolut. Vi har verkligen haft det struligt och för typ nån månad sen så gjorde hon slut men ångrade sig typ 1 timma senare. Jag tog henne tillbaka, ung och dum?

Surt som fan och det stinker verkligen fjortis om tillvägagångssättet, face to face är det enda som ska gälla.
Trodde faktiskt inte hon skulle göra så... Jävligt otippat.

Är hon i din ålder? Inte helt oväntat beteende/metod då.

Yngre än mig till och med. Född 1992.


Tack för er hjälp killar. Ska träffa en tjejkompis och chilla vid nakenberget här i solna, trevligt ställe. Alltid i solen. Så är hon snygg också, terapi! :thumbup:

Frantic
2009-05-02, 18:24
Hur länge var ni tillsammans?

Morty
2009-05-02, 18:36
Hur länge var ni tillsammans?

13 månader blev det.

Snobbe
2009-05-02, 18:57
Löjligt och omoget av henne, hon kan väl åtminstonde samla på sig tjejbollar nog att säga det öga mot öga.

Vad du ska göra? Spela in när du sätter på någon annan och skicka skiten till hennes mobil.

Bara för att hon är omogen så behöver inte morty gå ner till den nivån.

Sen trodde jag faktist att ni va äldre när du sa att ni inte drack alkohol är ju inte direkt vanligt bland 18~ åringar. Tråkigt att hon inte kunde säga det öga mot öga men hoppas det blir bättre för dig verkar ju inte som att du var otroligt kär i henne när man läste din tråd.

Dan S
2009-05-02, 19:00
92or är inte direkt kända för att ha utvecklat stake. Just i år så verkar min årskull ha blivit lite mognare (mer respekt, empati osv) i alla fall. Men jag vet att ettorna använder sig utan internet eller mobil för att göra slut. Man hör sånt här på skolan :)
Men kl 03? Det lät konstigt.

14K
2009-05-02, 19:34
Det var respektlöst gjort... och fegt, jag hade krävt en förklaring sen adjö.

tjabon
2009-05-02, 19:50
Surt som fan och det stinker verkligen fjortis om tillvägagångssättet, face to face är det enda som ska gälla.

Skicka rek. med mottagningsbevis ?????


:D

Morty
2009-05-02, 22:17
Bara för att hon är omogen så behöver inte morty gå ner till den nivån.

Sen trodde jag faktist att ni va äldre när du sa att ni inte drack alkohol är ju inte direkt vanligt bland 18~ åringar. Tråkigt att hon inte kunde säga det öga mot öga men hoppas det blir bättre för dig verkar ju inte som att du var otroligt kär i henne när man läste din tråd.

Välkommern till världen, 95% av alla 18-åringar dricker och iaf 60-70 av alla 16-17 åringar.

Brukade vara väldigt kär i henne, det har ju dalat dock. Hade totalt inte klarat av detta för 6 månader sedan.

coxie
2009-05-02, 23:10
Skicka rek. med mottagningsbevis ?????


:D

Ja och i paketet ligger en film där hon håller upp en skylt där det står "Jag gör slut" samtidigt som hon blir påsatt av 2 dvärgar i pedobear kostymer.

mattilainen
2009-05-03, 01:19
Sjukt omoget att göra slut på det sättet.. Hoppas bara du inser att du är värd någon mer mogen tjej och kommer garanterat hitta en bättre i framtiden.

High1ander
2009-05-03, 01:41
92:a så då är hon 17? Helt normalt att man som tjej (och kille) vid 17 år inte funkar logiskt... Bara att droppa o gå vidare liksom, det hade varit en annan sak om ni var 20+ och gjorde slut sådär, men hon är liksom 17...

KlopFer
2009-05-03, 10:17
Morty är väl något äldre än 17? eller så är det bara jag som fått det intrycket. Hade gissa på ~20

Morty
2009-05-03, 10:25
Morty är väl något äldre än 17? eller så är det bara jag som fått det intrycket. Hade gissa på ~20

Tack mate, men jag är 18. Mitt ex är 17. Kanske är det betéendet och svenskan från forumets andra 18-åringar som får mig att verka äldre? ;)

"Hej asså jag har detta feta schema tänkte om det var bra???++
Maskinrodd 2 set
Bicepscurl 4 set
discocurls 5 set
wthmeracurls 2 set
bänkpress 6 set
asso vad sgäer ni?"

Huffo the A-LagaRe
2009-05-03, 10:34
Om jag är ledsen brukar jag supa väldigt mycket tills det går över, det funkar i alla fall för mig.

Piranha
2009-05-03, 10:38
Löjligt och omoget av henne, hon kan väl åtminstonde samla på sig tjejbollar nog att säga det öga mot öga.

Vad du ska göra? Spela in när du sätter på någon annan och skicka skiten till hennes mobil.

Ja och det är ju jävligt mycket bättre och moget. *screwy*

Morty
2009-05-03, 10:38
ja och det är ju jävligt mycket bättre och moget. *screwy*

+1

Bahir
2009-05-03, 10:59
Ja och det är ju jävligt mycket bättre och moget. *screwy*

Precis, och inte heller särskilt effektivt när de bara är 17-18 år. I den åldern är det kreativitet som räknas. Morty, modifiera coxies idé lite, och skicka en film till henne där DU sätter på två dvärgar, iklädd en pedobearkostym och skrikandes "Vad säger du nu Lena, VAD SÄGER DU NU?!" Byt ut "Lena" mot vad ditt ex hette.


I en seriösare anda så är det väl bara att gå vidare, du är ju rätt ung, men 18, så ta tillfället i akt och gå ut och klubba lite. Säl.

Morty
2009-05-03, 11:08
I en seriösare anda så är det väl bara att gå vidare, du är ju rätt ung, men 18, så ta tillfället i akt och gå ut och klubba lite. Säl.

Hon gillade inte när jag var ute, hon kände sig som flickvännen of the century som "lät" mig gå ut och dansa med polaren... Innan varje gång fick man dock infon att OM NÅT HÄNDE MED NÅN DÅ ASSÅ JÄVLAR! aja, no moar!

Donner
2009-05-03, 14:45
Haha, blev också dumpad inatt. Dock så var det face 2 face, men från att ha varit hur bra som helst så ändrades allt på 1 timme. Känns lagom kul idag, men får göra det bästa av det. Singellivet är dock inget för mig :(

thatice
2009-05-03, 15:08
Förstår att det är svårt att se det men var glada över att bli singlar över sommaren häng med polare hitta på saker, dejta nya brudar för det finns en massa damer där ute.
Själv var jag i ett förhållande i 5 år mellan åldern 23-28 som jag ändå visste inte skulle gå någonvart och vart singel på vintern det var inte kul.

Donner
2009-05-03, 15:23
Förstår att det är svårt att se det men var glada över att bli singlar över sommaren häng med polare hitta på saker, dejta nya brudar för det finns en massa damer där ute.
Själv var jag i ett förhållande i 5 år mellan åldern 23-28 som jag ändå visste inte skulle gå någonvart och vart singel på vintern det var inte kul.

Tiden läker alla sår, men just nu känns det såklart jobbigt. Dessutom tycker jag inte om att vara singel. Men men, man får göra det bästa av det. Får se hur sommaren går :)

Morty
2009-05-03, 18:09
Tiden läker alla sår, men just nu känns det såklart jobbigt. Dessutom tycker jag inte om att vara singel. Men men, man får göra det bästa av det. Får se hur sommaren går :)

Vi har ju iaf sommaren framför oss och vi har även lite extra motivation nu i defftider, i alla fall jag som deffar nu :P

Se framåt mate, det blir bra sen. Tråkigt att det blev sån himla vändning för dig, sånt suger.

Chaan
2009-05-03, 19:18
Nästa steg är ju internetrelationer. En amerikansk brevvän (inga övertolkningar) skrev till mig igår hur sårad hon blivit när killen från den amerikanska östkusten plötsligt hade slutat höra av sig. Relationer som börjar och slutar på internet utan att man ses emellan. Snacka om lamt.

Donner
2009-05-03, 21:26
Vi har ju iaf sommaren framför oss och vi har även lite extra motivation nu i defftider, i alla fall jag som deffar nu :P

Se framåt mate, det blir bra sen. Tråkigt att det blev sån himla vändning för dig, sånt suger.

Japp, sommaren får vara räddningen för oss. Men ja, det kom verkligen som en överraskning. Fast det finns gott om fisk i sjön, bara att börja fiska igen :thumbup:

mattilainen
2009-05-03, 21:43
ta det lugnt, även om inte singellivet är något för dig så kommer det en ny. Trodde aldrig jag skulle hitta någon som mitt ex, vilket jag inte ens vill idag och exakt 1 år senare är man i ett nytt förhållande. Skumt men väldigt kul :)

Snobbe
2009-05-03, 21:48
Nästa steg är ju internetrelationer. En amerikansk brevvän (inga övertolkningar) skrev till mig igår hur sårad hon blivit när killen från den amerikanska östkusten plötsligt hade slutat höra av sig. Relationer som börjar och slutar på internet utan att man ses emellan. Snacka om lamt.

Vad menar du är lamt? Att hon blev ledsen över det? Visst är det inte likadant som om någon gör slut med en på riktigt men jag skulle nog bli besviken på vissa jag lärt känna på internet om dom bara slutade snacka med mig. Det är iofs folk jag känt i flera år och som jag också har träffat.

Loke
2009-05-03, 21:54
Nästa steg är ju internetrelationer. En amerikansk brevvän (inga övertolkningar) skrev till mig igår hur sårad hon blivit när killen från den amerikanska östkusten plötsligt hade slutat höra av sig. Relationer som börjar och slutar på internet utan att man ses emellan. Snacka om lamt.

Brevvän? Seriöst? Som i handskrivna brev? Har man sånt fortfarande?

sundvall
2009-05-03, 22:43
Ja och det är ju jävligt mycket bättre och moget. *screwy*

Han är ung, no need to be mogen. Ta vara på tiden att få vara omogen medans man kan :)

Chaan
2009-05-03, 22:53
Vad menar du är lamt? Att hon blev ledsen över det? Visst är det inte likadant som om någon gör slut med en på riktigt men jag skulle nog bli besviken på vissa jag lärt känna på internet om dom bara slutade snacka med mig. Det är iofs folk jag känt i flera år och som jag också har träffat.

Ja då är det ju en väldig skillnad. Gissningsvis var det inte mer än veckor hon hade chattat med honom heller.

Shakemynuts
2009-05-03, 23:02
Brevvän? Seriöst? Som i handskrivna brev? Har man sånt fortfarande?

Kan ju vara bland det häftigaste som finns.

Loke
2009-05-03, 23:17
Kan ju vara bland det häftigaste som finns.

Ja, det blir ju lite som att åka runt i en 60-talsbil eller nåt. Inte så smidigt, men säkerligen en speciell känsla.

Morty
2009-05-07, 22:17
Börjar bli intresserad av en ny tjej O__O

hahavaffan
2009-05-07, 22:18
Han är ung, no need to be mogen. Ta vara på tiden att få vara omogen medans man kan :)Omogen går jag med på, men man behöver ju inte bete sig som ett dussin idioter?

sundvall
2009-05-07, 22:27
Omogen går jag med på, men man behöver ju inte bete sig som ett dussin idioter?

Äsch no biggie, sånt skit gör man när man är ung för att sedan sitta och berätta det över en fylla med polarna och skratta :)