handdator

Visa fullständig version : Jolteys ska bli stor och stark.


Joltey
2009-04-26, 15:11
Jag skapar en journal för att se hur jag tränar om ja ökar i vikter osv.

Just nu så kommer jag köra en deff som började idag som kommer vara slut vid början eller mitten av juni. efter det tar ja det lugnt en månad sen så kör jag en bulk fram till februari. sen blir de en deff kanske där om de behövs.

Har kört en kraftik bulk sen nyår och nu börjar jag känna mig riktigt tjock och ser helt ''upp blåst'' ut så dags och ta tag i dieten och deffa in för sommaren efter som jag knappt får på mig mina kläder längre. blir aldrig mer en sånn här typ av bulk.


Lite info om mig:

17 år gammal
tränat i 2 år snart
längd 170 cm
vikt 79 kg


kör styrketräning 4 -5 gånger i veckan nu under diet och kondition kanske på morgonen då och då ligger på ungefär 1000- i kalorier så tror nog inte cardio behövs.



vill helst väga 73 efter deffen är slut.

Joltey
2009-04-26, 15:18
Dag 1

Morgonvikt : 79 kg

träning

30 min crosstrainer
300 kcal

Kost

220 g protein

30 g fett

30 g kolhydrater

Övrigt: första dagen känns skönt nu med en deff det var på tiden!

Joltey
2009-04-27, 20:37
Dag 2

träning

Ben

Kost 190 g protein

80 g fett

50 gram kolhydrater

övrigt: okej dag mår jätte bra ska ja sänka ner på maten ? eller är det ok ?

Joltey
2009-04-28, 13:54
Dag 3
träning

Biceps/axlar

Kost 200 g protein

70 g fett

80 gram kolhydrater

övrigt: okej dag mår jätte bra men åt mkt idag blir cardio senare nog

Joltey
2009-04-29, 18:32
Dag 4
träning

Rygg/triceps

Kost 250 g protein

100g fett

120 gram kolhydrater

övrigt: ja jag mår bra men ja äter lite väl mkt nu märker jag så ja ska dra ner på maten mera men den första maj så kmr jag gå in riktigt hårt!

Joltey
2009-04-30, 06:59
Dag 5

träning

Bröst

Cardio för hoppningsvis senare på dagen så man bränner de man har ätit det blev inte mkt onyttigt asså , de blev bara en hel del bröd , ost , sylt , smör. inget godis eller så.

Kost

170 g protein

135 g fett

210 g kolhydrater

Övrigt: Åt mkt nu till frukost och vakna på natten och åt en hel del...blir träning snart och sen så äter ja nått litet senare blir till att ta de lugnt idag med maten!

Joltey
2009-04-30, 14:56
Lite för mycket mat idag.

käkade mitt dagsintag som frukost idag , men blev ändå hungrig efter träning då åt jag igen och så åt ja nyss igen , det blev ingen cardio idag heller ,,, men de lugnt kör här hemma lite övningar så jag svettas och bränner nåra hundra kcal.

Så är det 1 maj imon de är då ja kmr köra riktigt hårt med deffen , inte mkt kvar nu till sommaren därför.
Blir nog ut och jogga varje morgon inte direkt jogga men kommer gå / jogga / gå jogga .. något i den stilen.. annars kommer styrkträningen vara som förr.

räknar med att tappa minst 6 kilo till slutet av maj , dvs 6 kg på ca 4 veckor räknar med vätska också. är det rimligt skulle bli glad om någon kunde svara.