handdator

Visa fullständig version : Playmate's journal


Playmate
2009-04-13, 11:57
Jag har äntligen kommit till skott för att starta en journal här på Kolozzeum, förhoppningsvis ska den skänka mig mer motivation samt maximera min träning. Jag har tränat väldigt till och från under något år och har tragiskt nog nästan haft längre perioder då det varit uppehåll i styrketräningen, än då jag faktiskt har tränat. Jag har för tillfället tränat i ungefär 2 månader utan uppehåll med fortfarande stark motivation. Genom att föra kost- och träningsdagbok i den här journalen ska jag kunna behålla den motivation genom att lättare kunna urskilja mina framgångar både i styka och vikt. Även kunna få lite motiverande feedback från alla kära Kolo-medlemmar! ;) Nu gäller det på riktigt!

Mitt främsta mål med träningen är kort och gott att gå upp i kvalitativ massa och bli biffig, för tillfället väger jag relativt lite för min ålder och längd (?). Jag bör även tillföra att jag inte tycker att jag ser allt för ranglig ut.

Lite basic fakta
Ålder: Precis 19 fyllda år
Vikt: 68kg
Längd: Cirkus 183-185cm

Dagsformsbilder och passutvärdering kommer så småningom!

AmericanDragon
2009-04-13, 12:06
Alltid kul med nya journaler :) Ska bli kul att se dagsformsbilder. Lycka till med träningen och glöm inte: no pain, no gain :D