handdator

Visa fullständig version : Ray Deffar !


LoKaw
2009-04-08, 22:34
Ja nu var det dags för en deff.

Deffen börjar:9 april
Vikt:78 kg
Längd:170 cm
Målvikt:70 kg
Deffen slutar:1 juni
Tränat i :1år och ca 8 månader

Kostschemat:

Frukost
Havregrynsgröt 1½dl havregryn med kanel på.
1 äggvita 1 halv burk tonfisk

Mellanmål
Proteindrink Vassle.


Lunch: Tonfisk med majonäs , 1 dl havregrynsgröt. mycket grönsaker.


Mellanmål
Proteindrink Vassle.

Mellanmål:1 halv burk tonfisk med några nötter.

Kvällsmål:
Proteindrink Kassein.


Träning:
Styrketräning 5-6 Gånger i veckan
Cardio:20 minuter gå efter varje pass på bandet.
Samt crosstrainer i 30 min på morgonen 2-3 gånger i veckan.


Som sagt börjar deffen imorgon här kommer jag inte skriva upp vad jag lyfter osv .
Men kommer skriva ner varje dag hur det har gått med maten och vikten.
som sagt 8 kg ska bort till juni! får köra hårt!:thumbup:

LoKaw
2009-04-09, 10:45
Kommer från morgon passet. Körde lite crosstrainer 15 min ungefär och sprang på bandet 10 min ungefär .
Och körde Ben.
Ska till gymmet senare igen och köra bröst / crosstrainer 20 minuter.

Kejet
2009-04-09, 12:02
Var e middagen? Kör du en VLCD kur eller? :O

LoKaw
2009-04-09, 12:23
Vet ej kör faktiskt bara så där ser det jätte dåligt ut eller ? är inte så bra på sånt tack för att du kommenterar!

Kejet
2009-04-09, 12:27
Du dricker väldigt mycket proteinpulver. Lunchen ser helt okej ut, och allt innan det. Mellan Lunch och mellanmål kan du lägga en Kasein drink, om du inte tränar där mellan. Kasein är långsamt protein (Tas upp saktare) och Vassle Snabbt protein (Tas upp väldigt snabbt, lämpligast efter träning).

Till Middag kan du äta Kyckling, Fisk, WOK, etc, istället för proteinpulver. Det är lågt på kalorier men mycket protein :thumbup:

Sen efter det en burk tonfisk om du känner dig sugen, och sen kaseindrinken innan kvällsdags hehe. Men en måltid till måste du få in. Inte kan du leva på bara proteinpulver :)

LoKaw
2009-04-09, 12:34
Sant Sant ska nog byta ut mellanmål 3 iaf till en middag.
Efter lunchen tränar jag så därför tar jag vassle direkt efter:D
Men en middag behövs sant ! tack ännu engång för att du kommenterar ! hoppas att jag kan gå ner 8 kg iaf till juni!

LoKaw
2009-04-09, 16:47
Varit i gymmet och kört ett okej bröst pass det blev cykla i 30 minuter istället för cross.
Har varit en bra dag träning och mat ska bara öka lite tror att jag får i mig för lite !

blir tonfisk lite senare bara och en proteindrink kassein protein innan läggdags!

DAG 1 KLAR!

LoKaw
2009-04-10, 09:31
Kom precis från gymmet körde motioncykel i 20 min och mage!
Ska bli Axlar/Biceps lite senare!
Har ätit en okej frukost! havregrynsgröt , nötter , halv burk tonfisk , och lite youghurt !

LoKaw
2009-04-10, 13:56
kom från gymmet nyss körde ett riktigt bra pass! Åt en bra lunch tonfisk med mycket sallad och fetaost , majonäs , oliver och 2 grova knäckebröd!

Kommer bli en liten middag och 2 proteindrinkar till senare! och kanske 1-2 frukt!

kan skriva redan nu

DAG 2 KLAR

LoKaw
2009-04-10, 17:13
NYTT MÅL : gå ner 6 kg istället för 8 får nöja mig med det och att jag kommer bulka efter/slutet av sommaren.