handdator

Visa fullständig version : Sjuka frågeställningar


shut teh face
2009-04-08, 19:24
Jag och mina vänner bruka sätta konstiga ultimatum på varandra, typ

# Skulle du äta upp hans huvud för 2 miljarder, du får helgen på dig
# Skulle du ta den där gubben i röven för 10 millar

Betyder detta att jag kommer massmörda någon på ett köpcenter eller är det helt enkelt så att jwzrd är noob på java?

ceejay
2009-04-08, 19:27
skön ;)


en snubbe i klassen frågade mig om jag skulle cuppa anden(andreas, en syrian som går i klassen) för 500 spänn

stridis
2009-04-08, 19:28
Helt vanligt ingrott kompistjöt. Slår du dem på paketet också?

Trance
2009-04-08, 19:32
Jag och mina kompisar gjorde det en del när vi var små.

MasterChief
2009-04-08, 19:33
Jag och mina vänner bruka sätta konstiga ultimatum på varandra, typ

# Skulle du äta upp hans huvud för 2 miljarder, du får helgen på dig
# Skulle du ta den där gubben i röven för 10 millar



Ultimatum?

"Ett ultimatum är ett krav som lämnas utan intention att förhandla. Det är vanligtvis det slutgiltiga kravet, eller krav, lämnade innan krig. Oeftergivligt krav.


Wiki

shut teh face
2009-04-08, 19:35
Ultimatum?

"Ett ultimatum är ett krav som lämnas utan intention att förhandla. Det är vanligtvis det slutgiltiga kravet, eller krav, lämnade innan krig. Oeftergivligt krav.


Wiki
Japp, det är det eller döden som gäller för oss. Du kan ju tänka dig vad mycket skit vi gjort! Fast pengar har vi ju en hel del nu ..

MasterChief
2009-04-08, 19:36
Japp, det är det eller döden som gäller för oss. Du kan ju tänka dig vad mycket skit vi gjort! Fast pengar har vi ju en hel del nu ..

Ok, ge mig då ett ultimatum. Gärna något som inbringar en miljard.

C.E.J.
2009-04-08, 19:37
Tror mera att det betyder att du och dina vänner inte har nåt gemensamt, inte har nåt vettigt att prata om, och kanske bara är vänner by default?

Loke
2009-04-08, 19:39
Tror mera att det betyder att du och dina vänner inte har nåt gemensamt, inte har nåt vettigt att prata om, och kanske bara är vänner by default?

Vad pratar riktiga vänner om då?

shut teh face
2009-04-08, 19:39
Ok, ge mig då ett ultimatum. Gärna något som inbringar en miljard.
Du är inte min kompis tyvärr :(:naughty:

Yes
2009-04-08, 19:42
Vad pratar riktiga vänner om då?
Allt annat än sånt där barnsligt och omoget tjaffs!

Så, hur mycket skulle ni ta för att lägga er penis i ett varmt våffeljärn i 15 sekunder?

Bones
2009-04-08, 19:46
Så, hur mycket skulle ni ta för att lägga er penis i ett varmt våffeljärn i 15 sekunder?

500kg i bänk, minst!

MasterChief
2009-04-08, 19:49
Allt annat än sånt där barnsligt och omoget tjaffs!

Så, hur mycket skulle ni ta för att lägga er penis i ett varmt våffeljärn i 15 sekunder?

Dina sexuella preferenser blir allt märkligare.

shut teh face
2009-04-08, 20:00
För att mänskligheten ska överleva så måste du tortera den som står dig närmast, tortyren ska ta 5 timmar och sen ska personen i fråga vara död, sen måste du äta upp denna, du har 10 veckor på dig för detta förtärande. När det är avslutat får du 100 miljarder i bonus. Om du inte gör detta så går mänskligheten och jorden under, med en stor bomb.

MasterChief
2009-04-08, 20:04
För att mänskligheten ska överleva så måste du tortera den som står dig närmast, tortyren ska ta 5 timmar och sen ska personen i fråga vara död, sen måste du äta upp denna, du har 10 veckor på dig för detta förtärande. När det är avslutat får du 100 miljarder i bonus. Om du inte gör detta så går mänskligheten och jorden under, med en stor bomb.

Den frågan var enkel. Då får Jorden explodera. Utan tvekan. Inte ens nära. Typ 1000 Parsek.

shut teh face
2009-04-08, 20:05
Den frågan var enkel. Då får Jorden explodera. Utan tvekan. Inte ens nära. Typ 1000 Parsek.
Okej, ett bra val min herre. Hur ska jorden explodera exakt, föredrar du en specialbyggd atombomb eller en meteorit? Du får självklart kolla detta från en rymdstation på månen där du utrustats med piller för att ta ditt liv efteråt.

MasterChief
2009-04-08, 20:06
Okej, ett bra val min herre. Hur ska jorden explodera exakt, föredrar du en specialbyggd atombomb eller en meteorit? Du får självklart kolla detta från en rymdstation på månen där du utrustats med piller för att ta ditt liv efteråt.

Stod inget i avtalet om detta. För övrigt finns inga rymdstationer på månen.

shut teh face
2009-04-08, 20:08
Stod inget i avtalet om detta. För övrigt finns inga rymdstationer på månen.
Att se jorden explodera live är ju en upplevelse. Om du inte vill detta så är det okej.

Yes
2009-04-08, 20:10
Dina sexuella preferenser blir allt märkligare.
Jag försöker bara njuta av singellivet.

C.E.J.
2009-04-08, 20:12
Vad pratar riktiga vänner om då?

Om jag skulle försöka sammanfatta olika samtalsämnen under ett ord skulle det nog bli... upplevelser.

MasterChief
2009-04-08, 20:13
Att se jorden explodera live är ju en upplevelse. Om du inte vill detta så är det okej.

Är du medveten om att ni som ställt ultimatumet går under också?

shut teh face
2009-04-08, 20:14
Är du medveten om att ni som ställt ultimatumet går under också?Inte om jag inte bor på jorden / är mänsklig

MasterChief
2009-04-08, 20:14
Om jag skulle försöka sammanfatta olika samtalsämnen under ett ord skulle det nog bli... upplevelser.

Att grilla sin penis får väl betraktas som en upplevelse extraordinarie?

MasterChief
2009-04-08, 20:15
Inte om jag inte bor på jorden / är mänsklig

Lustigt att du nämner det. Tanken har slagit mig flera gånger.

C.E.J.
2009-04-08, 20:41
Att grilla sin penis får väl betraktas som en upplevelse extraordinarie?

Utmaningar ā la de som gavs som exempel i första inlägget genomförs väl aldrig?

Lellan
2009-04-08, 20:42
Inte så sjuk fråga; men enigma för mig för tillfället. Om man behöver/vill ha något, men bara kan få substitut och därmed inte når tillfreställelse på något plan, hur intalar man sig att man kan vara utan det? Det är ju förståndigast, men man får ju lätt träningsvärk i förståndet, det är ju som en form av.. statisk träning. Mjölksyra grumlar omdömet.

Edit: nej jag är varken hög el vill knarka.

Nordenator
2009-04-08, 20:44
Allt annat än sånt där barnsligt och omoget tjaffs!

Så, hur mycket skulle ni ta för att lägga er penis i ett varmt våffeljärn i 15 sekunder?

Är det inte det man betalar för när man gör scarification..? Ge mig en isglass och låt mig behålla våffeljärnet.

Yes
2009-04-08, 20:54
Är det inte det man betalar för när man gör scarification..? Ge mig en isglass och låt mig behålla våffeljärnet.
Får jag filma och lägga upp på youtube så har vi en deal!

Nordenator
2009-04-08, 21:11
Får jag filma och lägga upp på youtube så har vi en deal!

Självklart. In the name of science osv.

joriice
2009-04-08, 23:40
Sånt är kul ibland. Även omöjliga frågeställningar som "vem skulle du valt om någon skulle sagt att man var tvungen att välja av ens mamma och pappa som skulle dö?" Oftast omöjligt, men inte alltid. Finns många sånna frågeställningar.

jwzrd
2009-04-08, 23:46
Jag är kn00b på java ffs. Jag vill veta vilka saker shut teh face gått med på att göra mot betalning.

Sadde
2009-04-09, 00:20
jag skulle suttit på varenda moderator/admin på det här forumet för 1miljard, så jävla hårt.

Bahir
2009-04-09, 01:37
Jag har slutat med dessa frågeställningar om ytterst osannolika händelser, med motiveringen att om jag någonsin skulle ställas inför ett sådant beslut, så tar jag beslutet då och inte nu.

shut teh face
2009-04-09, 07:47
Jag är kn00b på java ffs. Jag vill veta vilka saker shut teh face gått med på att göra mot betalning.
King Grub betalade mig 20.000 kr för att ofreda mig sexuellt i hans hår. Det är det enda jag avslöjar om min karrirär.

shut teh face
2009-09-07, 21:26
du måste välja ett alternativ o äta annars dör du o din familj torteras till döds:
#1 1kg frysta bajskorvare med kiss-dipp
#2 1kg ko-penis, 150g diarrebajs, 1 glass kiss

shut teh face
2009-09-07, 21:29
Ahahah fifan jag sitter och tok garvar!!! en kompis tog nr 1 den andra tog nr 2

Jag ställde en ny OMEDELBART!

du måste göra detta annars dör du och conny våldtar hela din släkt
#1 äta upp andreas i en soppa med lök
#2 äta upp conny i en baugette med gurka
du har 1 år på dig

jag är trött asså

LillSkalman
2009-09-07, 21:58
jag skulle suttit på varenda moderator/admin på det här forumet för 1miljard, så jävla hårt.

500spänn och jag taré!

Lellan
2009-09-08, 01:01
Inte så sjuk fråga; men enigma för mig för tillfället. Om man behöver/vill ha något, men bara kan få substitut och därmed inte når tillfreställelse på något plan, hur intalar man sig att man kan vara utan det? Det är ju förståndigast, men man får ju lätt träningsvärk i förståndet, det är ju som en form av.. statisk träning. Mjölksyra grumlar omdömet.

Edit: nej jag är varken hög el vill knarka.


Bra bump! Mitt inlägg i tråden var av det märkligare slaget, men tragikomiskt nog ett dilemma (samma fast tusen turer senare) jag slåss med just i detta nu vilket leder till denna vakna timma och huvudbry.

Har fortfarande träningsvärk i förståndet. :(

hultman
2009-09-08, 01:37
Lustig tråd. Hehe. Hehehhehehe! Fan vad lustig den är! Nä, men seriöst så var dina exempel antagligen de tråkigaste jag hört, och då har jag ändå fått höra en del "ultimatum". Lol.

mangs
2009-09-08, 08:38
1. Logga ut från Kolozeum och ta reda på vad ett ultimatum är
2. Bli bannad från Kolozzeum

Nitrometan
2009-09-08, 08:41
1. Logga ut från Kolozeum och ta reda på vad ett ultimatum är
2. Bli bannad från Kolozzeum

Är det ett ultimatum, mangs?

mangs
2009-09-08, 09:10
1. Det kan du ge dig på.
2. Annars får du äta upp en rå hamster med lingon på, du får 15 minuter på dig.

Nitrometan
2009-09-08, 09:19
1. Det kan du ge dig på.
2. Annars får du äta upp en rå hamster med lingon på, du får 15 minuter på dig.
1. OK

2. Jag hade hemgjord lingonsylt, det blev tredjefrukost.


:thumbup:


Edit: Fan, vilket var det som var hamster och marsvin nu igen? :(

ARMSTARK
2009-09-08, 09:19
Du måste döda någon random främling, annars får du aldrig träna någonting mer i hela ditt liv.

Skulle du?

shut teh face
2009-09-08, 11:56
Du måste döda någon random främling, annars får du aldrig träna någonting mer i hela ditt liv.

Skulle du?
Nee utmärkt anledning att slippa träna ju. :)

shut teh face
2010-02-02, 12:10
Kul tråd

Har inget minne av detta :Virro

Sniggel
2010-02-02, 13:16
Inte så sjuk fråga; men enigma för mig för tillfället. Om man behöver/vill ha något, men bara kan få substitut och därmed inte når tillfreställelse på något plan, hur intalar man sig att man kan vara utan det? Det är ju förståndigast, men man får ju lätt träningsvärk i förståndet, det är ju som en form av.. statisk träning. Mjölksyra grumlar omdömet.

Edit: nej jag är varken hög el vill knarka.

Säljs inte Marabou Vinter längre?

Sniggel
2010-02-02, 13:18
Du måste döda någon random främling, annars får du aldrig träna någonting mer i hela ditt liv.

Skulle du?

Den var grym.

Mord är inte kul, men alternativet är snudd på självmord. Hade nog valt nummer 2 och sett om jag kunde lärt mig att leva med det.
Får jag pengar? :D

Ajin
2010-02-02, 13:19
Japp, det är det eller döden som gäller för oss. Du kan ju tänka dig vad mycket skit vi gjort! Fast pengar har vi ju en hel del nu ..

Om ekonomi är ett zero sum system så går pengarna runt inom vänskapskretsen, så ni har inte mer pengar eftersom det alltid är en som vinner och en som förlorar.


HEHEHE BESSERWISSER HEHE