handdator

Visa fullständig version : dags att dra igång min första dagbok!


daaane
2009-03-25, 01:43
Hallå! Detta är mitt första inlägg på Kolozzeum. Vet inte riktigt hur jag ska börja men men!

Ålder: 20 år
Längd: ca. 188 cm
Vikt: 82 KG..

Jag har alltid vart lång och smal så länge jag minns! Innan jag började gymma så vägde jag säkert 70-72 kg

Har gymmat i ca 2 år, första 1.5 året var det bara 1-2 ggr i veckan för att känna på och så! men senaste halv året har det blivit seriösare! försöker köra 4-5 ggr i veckan och 2 pass innebandy!

Tänkte lägga upp en bild på hur jag ser ut i dagsläget!

Just nu behövs väl allt förbättras men vad jag tycker mest är det mage och bröst jag inte alls är nöjd med!

Mitt mål med Gymmet är att bli större och få en snygg kropp! allas dröm är väl att få den där perfekta beach kroppen! så även jag!

Skulle vara jätte schysst om ni ville hjälpa mig med några saker!

Matvanor. Vad jag ska äta för att bli större och få snabbare resultat!
Bröstövningar. Hur jag kan förbättra mina bröst!

Just nu äter jag så mkt som möjligt! ska försöker deffa maj/juni...

just nu äter jag!

Frukost. 1dl havregrynsgröt, 3 skinkmackor, 1 apelsin och whey 100 (dock slut nu)

Fika, tonfiskmackor!

Lunch och middag brukar bestå av antingen.

Pasta, carbonara/köttfärsås
eller pommes och fiskpinnar/snittzel

Till kvällen blir det en whey 100 (dock slut) och några skinkmackor!

Så vad kan jag förbättra med maten? för att gå upp i vikt och bli större? finns mkt jag vet!

Sen med Bröstövningarna! skulle gärna behöva hjälp med det också! känns som jag inte alls utvecklas!

Just nu kör jag Bänkpress 60Kg. sne hantelpress 25kg. Stående flies i kablecross 20 kg..

Skadade axeln i en skidolycka i vintras så har haft problem med att gymma! därför jag inte klarar av att ta tyngre vikter!

Tack på förhand!