handdator

Visa fullständig version : profx/carbo fx =...!?


Loreal_Paris
2009-03-22, 19:10
Hallo !

har tidigare kört på starnitruins(stavning?) whey-80
o fick inga finnar av den

men efter att har kört i ungefär 2 veckor med profx(whey) + carbofx(malto)
så fick jag en kraftigt fin utbrott med ungefär 20 finnar i pannan

kan det vara maltot ? för jag körde ju med whey-80 innan o fick inget finnar av det ?

/ahmed

AmericanDragon
2009-03-22, 19:24
Du kan inte jämnföra med att om du inte fick finnar av whey så borde du inte få det av malto eftersom det är två väldigt olika saker.

Om man kan få mer acne av ökat intag av Maltodextrin vet jag ej.

Loreal_Paris
2009-03-22, 19:29
Du kan inte jämnföra med att om du inte fick finnar av whey så borde du inte få det av malto eftersom det är två väldigt olika saker.

Om man kan få mer acne av ökat intag av Maltodextrin vet jag ej.

Nej jag menar att jag inte fick finnar av whey-80 från starnutriuns men fick det av pro-fx !

Dreas
2009-03-22, 19:36
Nej jag menar att jag inte fick finnar av whey-80 från starnutriuns men fick det av pro-fx ! Du blandar ju även med malto. Jag har inte märkt av mer finnar med Pro FX än Whey 80 iaf.

Loreal_Paris
2009-03-22, 19:48
Oke så det vill säga att det e maltot som gett mig finnar ? , för att whey är whey o det skulle inte vara någon skilnad om den kom från det ena märket lr det andra ?

Dreas
2009-03-22, 20:57
Oke så det vill säga att det e maltot som gett mig finnar ? , för att whey är whey o det skulle inte vara någon skilnad om den kom från det ena märket lr det andra ? Jag säger varken bu eller bä, vet att jag kört på både Whey 80, 100 och Pro FX, inte fått mer finnar av Pro FX än av Whey 80. Även kört på malto utan större problem. Någon mer kunnig får komma in och säga något vettigt :)

King Grub
2009-03-22, 20:58
Ingen kan med någon säkerhet säga vad din akne beror på.

Loreal_Paris
2009-03-23, 06:50
Ingen kan med någon säkerhet säga vad din akne beror på.

aa jag vet att ingen kan vara säker på det, men e det möjligt att man får finnar av det ena whey proteinet o inte från den andra ? whey e ju whey ?

King Grub
2009-03-23, 10:21
Olika renhetsgrad, kanske.