handdator

Visa fullständig version : Jag är inte tjock, jag är bulkig

Muskelsmurfen
2003-07-29, 22:46
Okej.
Då var det min tur att vika ut mig.
Jag har ingen poseringsteknik och bilderna är givetvis tagna när jag är helt kall och precis stigit upp på morgonen...

Muskelsmurfen
2003-07-29, 22:47
Bild 1.

Muskelsmurfen
2003-07-29, 22:48
Bild 2.

Muskelsmurfen
2003-07-29, 22:49
Bild 3.
Jag tror man kan skymta en triceps om man tittar noga :(

Muskelsmurfen
2003-07-29, 22:50
Bild 4.
Dags för tandpetarna...

Muskelsmurfen
2003-07-29, 22:51
Bild 5.
Vad? Vader, var då?

Muskelsmurfen
2003-07-29, 22:52
Bild 6.
Och nu den obligatoriska...

Muskelsmurfen
2003-07-29, 22:53
Bild 7.
Sista bilden...

Muskelsmurfen
2003-07-29, 22:54
Sååå.
Hit me...
Men tänk på att jag är känslig så var snälla :love:

Action
2003-07-29, 23:05
Du sa det själv vader....

Sen döljer det sig nog en hel del massa muskler under allt det där mjuka...

Kör hårt.

Karl_alfred
2003-07-29, 23:14
Ut och spring med dej så blir det bättre!

Munter
2003-07-29, 23:19
Bra massa, latsen kikar fram trots formen! Vader skulle jag prioritera, och skära lite ludd kanske.

no1fitness
2003-07-30, 00:03
Det gömmer sig nog mycket smått och gott under lite späck...:hbang:
:thumbup:

Ser bra ut ! :smokin:

HajduMan
2003-07-30, 00:31
Måste bara säga att du har jävligt grymma armar och pattar
om du skulle deffat ner dig litta skulle du fått fin V-form..

du kan väll skriva ner lite stats om vad du maxar i bänk etc...
jag själv:
vikt: 70 kg
arm: 39
bänkar: 130

hällsningar // Helsingborgaren =)

Niclaaas
2003-07-30, 00:38
smurfen: säger som de andra, bra massa. skulle nog se riktigt bra ut efter deff. mera vader!

hajduman: varför stats om dig i någon annans bildtråd? :rolleyes:

Castro
2003-07-30, 01:13
Originally posted by Niclaaas

hajduman: varför stats om dig i någon annans bildtråd? :rolleyes:

Undrar jag med...;)

HajduMan
2003-07-30, 01:18
Jadu....

tycket han kunde veta mina om jag nu ville veta hans....

GhostFace
2003-07-30, 08:02
Det är som det sägs tidigare, under späcket finns där säkert en hel del att visa ! Diet, nästa kanske?

;)

Hårt & bra jobbat ! :hbang:

Muskelsmurfen
2003-07-30, 08:08
Dieten påbörjades i måndags.
Jag börjar försiktigt med att gå ned till 3500kCal/dag.
Mina stats.
Överarm: 42cm
Bröst: 106cm
Lår: 65cm

GhostFace
2003-07-30, 09:02
Midja?

The Dwag
2003-07-30, 11:17
JAAA NU KÖR VI ! :bpump:

Det ser bra ut… mycket massa sånt som småbögarna dvs fjollorna på Kolozzeum inte får in i sin lilla reptilhjärna att man måste lägga på sig lite om man skall leka med dom stora pojkarna! Deffa är väl ingen mening med… skärp upp kosten lite :whipped: och bygg om du skall tävla ?
;)

Grahn
2003-07-30, 11:22
Doggie :thumbup:

Muskelsmurfen
2003-07-30, 11:25
Ghostface>Midja? Ja, någonstans därunder finns den... 104cm har jag för mig :em:
Dwag>Det blir ingen superdeff, jag skall bara plocka bort det värsta hullet innan jag börjar bulka igen. Siktar på 93kg innan jag släpper på igen. Sedan beror det ju på hur snabbt det går. Om det går enligt planerna så tappar jag 300g/vecka. I.o.m. att jag kör vidare på kreatinet och dricker mkt vatten så bör den tappade vikten inte bestå av vätska.

Niclaaas
2003-07-30, 12:07
dwag: det är väl ingen som har sagt att han ska deffa?

EDIT: en som sa att han ska ut o springa iofs....

The Dwag
2003-07-30, 12:18
Originally posted by Niclaaas
dwag: det är väl ingen som har sagt att han ska deffa?

EDIT: en som sa att han ska ut o springa iofs....

Tog du åt dig ?

Nej det är det inte än... men det brukar det vara!

Tarmarna sitter och skriver en massa dynga.. sen tror dom att man är vältränad om man är 180cm och väger 65kilo och ser ut som något som dom släppt ut från ett fångläger !

Liksom för i helvete det kanske ser bra ut på ett kort men skulle dom ställa sig bredvid Tex. mig så väger jag nästan dubbel mot vad dom väger ! Ni sitter och skriver Yeehaa ser bra ut osv… fast egentligen skall det stå för i helvete lär dig att äta och träna för du ser för fan bedrövlig ut människa.

Men så är det folks egen avundsjuka och brist på att själva orka ta tag i sin egen träning skapar en egen lite looser klubb på Kolozzeum där små skitarna sitter och gnäller på dom stora och kallar dom IQ befriade osv.

palme
2003-07-30, 12:22
Originally posted by The Dwag

Tog du åt dig ?

Tarmarna sitter och skriver en massa dynga.. sen tror dom att man är vältränad om man är 180cm och väger 65kilo och ser ut som något som dom släppt ut från ett fångläger !

Liksom för i helvete det kanske ser bra ut på ett kort men skulle dom ställa sig bredvid Tex. mig så väger jag nästan dubbel mot vad dom väger ! Ni sitter och skriver Yeehaa ser bra ut osv… fast egentligen skall det stå för i helvete lär dig att äta och träna för du ser för fan bedrövlig ut människa.

Men så är det folks egen avundsjuka och brist på att själva orka ta tag i sin egen träning skapar en egen lite looser klubb på Kolozzeum där små skitarna sitter och gnäller på dom stora och kallar dom IQ befriade osv.

Haha du ville bara framhäva dig själv som stoooor ;)

Fatta dwaggen har rätt! En del är smala men bedömms som vältränade och deffade...lycka till säger jag bara!

Bamse
2003-07-30, 12:23
Ni sitter och skriver Yeehaa ser bra ut osv… fast egentligen skall det stå för i helvete lär dig att äta och träna för du ser för fan bedrövlig ut människa.

Dwaggen is back :D

Megatuttarna
2003-07-30, 12:23

Tog du åt dig ?

Haha vadå sitta och intala sig själv att det är fint att vara fet? :rolleyes:

Vad ska du med muskler till om de ska vara täckta med fett egentligen?

Muskelsmurfen
2003-07-30, 12:26
Fáan Dwagen jag gillar dig. :cheers:
Självklart är det ett mål att vara med i Deciton-klubben.
Hade bara tänkt byta ut lite fläsk mot muskler, hehe.

Niclaaas
2003-07-30, 12:27

Tog du åt dig ?

njae tog inte åt mig undrade bara vad du vart så sur över.... kanske hade tagit åt mig om det inte varit för att jag aldrig vägt så mycket som nu och är fet som aldrig förr :MrT:

The Dwag
2003-07-30, 12:31
Originally posted by Megatuttarna

Haha vadå sitta och intala sig själv att det är fint att vara fet? :rolleyes:

Vad ska du med muskler till om de ska vara täckta med fett egentligen?

Jag har ju deffat ner mig lilla flickan om du hänger med lite i svängarna istället för att säga massa ointelligent skit !

Jag säger bara att jag börjar bli jävligt trött på alla små skitar som är så jävla coola bakom sina datorer och har sin lilla nerd klubb!

Du är cool bakom datorn i alla fall tror du... fast jag tycker mest du är jävligt korkad i det mesta du skriver!

clash
2003-07-30, 12:42
Hahaha dwaggen =))) ... CHAAAAAARGEEEE!!! :kickass:

Grahn
2003-07-30, 12:45
Så liten är inte megatuttarna iofs, inte en tarm iaf doggie.

Faktum är att på foton så kan killar i 50kgs klassen se rätt vältränade ut men i verkligheten så är de bara små och smala och föga imponerande.
Dock finns det just som doggie rasar mot här på kolo en tendens att säga "sjysst deff" till dem vilket jag finner lite lustigt, vadå deff?

Niclaaas
2003-07-30, 12:51
Originally posted by Grahn
Så liten är inte megatuttarna iofs, inte en tarm iaf doggie.

Faktum är att på foton så kan killar i 50kgs klassen se rätt vältränade ut men i verkligheten så är de bara små och smala och föga imponerande.
Dock finns det just som doggie rasar mot här på kolo en tendens att säga "sjysst deff" till dem vilket jag finner lite lustigt, vadå deff?

65 är väl ändå det lättaste som blivit postat

och grejen är den att det är inte ett dugg bättre åt andra hållet heller. när små deffade postar får de massa "ät" "äter du inte?" "bara för dig att träna och äta" kommentarer och när stora odeffade postar så får de "deffa" "under fettet så kanske..." kommentarer

själv så ser jag mig varken som en slang eller som stor så jag kan ju se på det här objektivt :thefinger

nu får jag säkert en massa skit med det bryr jag mig inte om

EDIT: känns som väldigt fel ställe att dra igång en diskussion på för övrigt...

Grahn
2003-07-30, 12:58
Niclaas: Vettefan..vad väger spejssorken? :)

Men du förstår poängen även om det inte är bättre åt andra hållet?
sen finns det dessutom en hel välrd därutanför som talar om för folk
att det viktigaste i världen är att se sina magrutor 24/7.

Det kanske käns trist att höra "ät och träna" men det är just vad byggning handlar om, och brädan handlar väl mest om byggning?
Svårt att lixom ge mer konstruktiva råd till ngn som inte kommit nog långt muskulärt ännu för att behöva tänka på att snida till svagheter.

Nåja...orkar inte yra mer om detta :) överlåter det åt hundfan.

The Dwag
2003-07-30, 13:00
Märks det att jag inte fick :kinky: igår :devil:

Jag skrev inte till megatuttarna eller till någon annan.. sen att några få utvalda har känt sig manade att svara! Då dom på något sätt inbillar sig att jag talar med dom är inte mitt problem.

Precis som du skriver Grahn så lutar trenden att sitta som en lite syjunta och ljuga för varandra. Vem som helst kan se bra ut på kort med rätt ljus kolla bara på rymdrattans exempel då han visar mer rätt ljussättning så fixar man det mesta! Speciellt om det inte står någon bredvid så man har en referens så kan man trolla fram magmuskler och en halvsjyst Beachkropp med bara ljussättningen.

Jag ville bara upplysa om verkligheten att man inte är vältränad för att man är spinkig! Dom ser bara inte ut som resten av dagens ungdomars McDonalds kroppar på så sett upplevs dom fit/vältränad!

Sorry muskelsmurfen för jag tog upp lite i din tråd!

Niclaaas
2003-07-30, 13:05
Originally posted by Grahn
Niclaas: Vettefan..vad väger spejssorken? :)

Men du förstår poängen även om det inte är bättre åt andra hållet?
sen finns det dessutom en hel välrd därutanför som talar om för folk
att det viktigaste i världen är att se sina magrutor 24/7.

Det kanske käns trist att höra "ät och träna" men det är just vad byggning handlar om, och brädan handlar väl mest om byggning?
Svårt att lixom ge mer konstruktiva råd till ngn som inte kommit nog långt muskulärt ännu för att behöva tänka på att snida till svagheter.

Nåja...orkar inte yra mer om detta :) över låter det åt hundfan.

jävla råtta....glömde honom :em:

jo jag förstår poängen, jag tycker bara att det klagas lite för mycket åt båda håll. en del verkar ha svårt att acceptera att alla inte har samma mål. men jag orkar inte heller tjöta mer...

muskelsmurfen: förlåt att jag förstör din tråd, det blir säkert flyttat eller borttaget ändå

EDIT: ändrade skum mening

GhostFace
2003-07-30, 13:05
Samtidigt som det handlar om byggning i all sin ära och att man måste äta mkt för att bli stor & stark, vill man inte heller vara alltför ärlig i många fall...Kanske lika bra att skita i att svara överhuvudtaget, men man vill ju så gärna vara snäll&vänlig o kommentera på ett positivt sätt. För att undvika såra individen.

Ärlighet är dock en väldigt viktig egenskap och Dwagen har den egenskapen, han är ärligheten personifierad.

Herkulez
2003-07-30, 13:07
dwag :thumbup:

Corey_curse
2003-07-30, 13:28
va många korkade svar på ett o samma ställe, speciellt från dwagen.

för det första så behöver vältränad inte vara en 130kilos klump! marathonlöpare är väl något fruktansvärt vältränade dom med?

om man äter korrekt och lägger ner sin själ i träningen så förtjänar man inte en hundfan som klankar ner på alla under 100kilo.
Genetiska förutsättningar och olika utgångslägen någon?

Snälla tänk efter innan ni skriver sån skit.

angående bilderna så tycker jag det kan va ett bra val att ta bort några kilo, om du inte toksatsar på att bygga upp dig rejält inför en tävling eller liknande i framtiden.

Karl_alfred
2003-07-30, 14:41
Förstår inte varför vissa blir så arg när man ger kritik. Nu menar jag inte dej som la upp bilderna i denna tråd. Man lägger väll upp bilder på sig själv eftersom man vill veta vad folk tycker om fysiken. Vad kan förbättras? Vad är bra? Sen utöver de komentarer man får kan man själv välja vad man anser vara rimligt eller relevant att förbättra.

The Dwag
2003-07-30, 15:14
Originally posted by Corey_curse
va många korkade svar på ett o samma ställe, speciellt från dwagen.

för det första så behöver vältränad inte vara en 130kilos klump! marathonlöpare är väl något fruktansvärt vältränade dom med?

om man äter korrekt och lägger ner sin själ i träningen så förtjänar man inte en hundfan som klankar ner på alla under 100kilo.
Genetiska förutsättningar och olika utgångslägen någon?

Snälla tänk efter innan ni skriver sån skit.

angående bilderna så tycker jag det kan va ett bra val att ta bort några kilo, om du inte toksatsar på att bygga upp dig rejält inför en tävling eller liknande i framtiden.

Det mest korkade i den här tråden var att du ens lade dig i den.

Jag klankar inte ner på någon jag har inte ens skrivit något elak på någons medelsbilder tror jag! Kanske är det 1-2stycken som fått rådet att äta mera… men det är på senare tiden!

Sen vad har maratonlöpare med själva tråden att göra hur kom du ens in på det? Dom brukar väl knappast stå och posera eller hur du är ju fan den dummast som ens öppnat käften i den här tråden.

Vi talar om disrespekten vissa av forumets medlemmar uppvisar. Se bara hur dom gör sig roliga över Anders Graneheim någon som lade ut en off-season bild från hans 40års fest. Sitter och gnäller på Arnold som var lite ur form efter två hjärtoperationer och en höftledsoperation. Herregud Arnold har ju presterat mer en hela deras släkt har gjort. Rymdrattan mfl sitter och skriver att stora byggare är korkade osv.

Så precis som jag säger så handlar det om en disrespekt från vissa på brädan. Jag hjälper folk på gymmet med övningar, gör kostscheman osv. Men som sagt var…dom säger inte så jävla mycket skit som vissa av er bakom era datorer. Ni skulle inte ens våga säga något av vad ni vräker ur er på forumen IRL till någon.

Efter man läst en tid på brädan så tröttnar man på en del personer vilket gör att man får lust att skriva av sig lite ibland.

Nu orkar jag inte tjaffsa mer..:thefinger

Spec^
2003-07-30, 15:20
du är en patetisk jävel dwag.. helt sanslöst.

The Dwag
2003-07-30, 15:26
Originally posted by Spec^
du är en patetisk jävel dwag.. helt sanslöst.

Nej bara trött på dig och folk som du! Det är ingen poppis tävling att vara på ett forum ! Jag känner och snackar med dom jag är intresserade av på det här forumet. Du är inte någon som tillför mig något!

Haha var tvungen att kolla på medelsbilder… vad ser jag En av killarna jag pratar om… som inte ens skulle våga säga ett ord utanför sin lilla trygga datorvärld.

Antonius
2003-07-30, 15:27

Jag klankar inte ner på någon jag har inte ens skrivit något elak på någons medelsbilder tror jag! Kanske är det 1-2stycken som fått rådet att äta mera… men det är på senare tiden!

Sen vad har maratonlöpare med själva tråden att göra hur kom du ens in på det? Dom brukar väl knappast stå och posera eller hur du är ju fan den dummast som ens öppnat käften i den här tråden.

Vi talar om disrespekten vissa av forumets medlemmar uppvisar. Se bara hur dom gör sig roliga över Anders Graneheim någon som lade ut en off-season bild från hans 40års fest. Sitter och gnäller på Arnold som var lite ur form efter två hjärtoperationer och en höftledsoperation. Herregud Arnold har ju presterat mer en hela deras släkt har gjort. Rymdrattan mfl sitter och skriver att stora byggare är korkade osv.

Så precis som jag säger så handlar det om en disrespekt från vissa på brädan. Jag hjälper folk på gymmet med övningar, gör kostscheman osv. Men som sagt var…dom säger inte så jävla mycket skit som vissa av er bakom era datorer. Ni skulle inte ens våga säga något av vad ni vräker ur er på forumen IRL till någon.

Efter man läst en tid på brädan så tröttnar man på en del personer vilket gör att man får lust att skriva av sig lite ibland.

Bra skrivet... :thumbup:

Jävligt dåligt att Arnolds fysik kom upp ca förmångagånger här på kolozzeum.

Iaf... nu ska jag inte posta i denna tråd utan att bedömma bilderna, såå.... det ser bra ut, verkar inte vara någon spinkig sate som bara satt på sig fett och säger att han bulkar iaf, vilket är bra. Bort med det överflödiga fettet om du vill ha lite mer precisa bedömningar av mig...

Muskelsmurfen
2003-07-30, 15:39
Hehe, så det kan gå.
Verkar vara lite räkorna mot biffarna =)
Det skulle vara kul om fler av grovisarna la upp bilder, so what att man har några överflödiga kilon.
Big is beautiful. :bpump:
Men visst, jag och säkert flera andra behöver deffa bort lite hull samtidigt som de "naturligt" deffade individerna behöver bulka.
Det är ju faktiskt byggning det handlar om för det mesta...
Vissa är ju iofs nöjda med att fixa beach-looken. (säg det snabbt...)

Niclaaas
2003-07-30, 15:42
Originally posted by Muskelsmurfen
Hehe, så det kan gå.
Verkar vara lite räkorna mot biffarna =)
Det skulle vara kul om fler av grovisarna la upp bilder, so what att man har några överflödiga kilon.
Big is beautiful. :bpump:
Men visst, jag och säkert flera andra behöver deffa bort lite hull samtidigt som de "naturligt" deffade individerna behöver bulka.
Det är ju faktiskt byggning det handlar om för det mesta...
Vissa är ju iofs nöjda med att fixa beach-looken. (säg det snabbt...)

:thumbup:

Spec^
2003-07-30, 15:42

Nej bara trött på dig och folk som du! Det är ingen poppis tävling att vara på ett forum ! Jag känner och snackar med dom jag är intresserade av på det här forumet. Du är inte någon som tillför mig något!

Haha var tvungen att kolla på medelsbilder… vad ser jag En av killarna jag pratar om… som inte ens skulle våga säga ett ord utanför sin lilla trygga datorvärld.

tror aldrig jag postat en enda ggn där du skrivit heller..
Kanske inte är nån poppis tävlig men man behöver inte vräka ur sig nåt skitsnack om att man måste va äckligt stor.. alla har olika tycke å smak.

Dessutom vet du inte ett skit om mig så dra igen.. måste man va stor för att hävda sig utanför datorvärlden nu oxå?
Vart fan är världen på väg..

För att bedömma smurfens bilder så syns det att det finns en bra rygg som även visar sig genom späcket.. axlarna oxå. Fortsätt bygg..

Karl_alfred
2003-07-30, 16:22
Börjar mer och mer förstå varför dwag skaffar muskler.

palme
2003-07-30, 16:26
Hoppa in på dwag för då måste jag brotta ner hela högen!

Sen har han ju rätt i det han säger! Ta kolo träffen t.ex. Alla med stor käft var lugna som bin där, utan clash & co men de är ju coola.

Antonius
2003-07-30, 16:49
Originally posted by palme
Hoppa in på dwag för då måste jag brotta ner hela högen!

Sen har han ju rätt i det han säger! Ta kolo träffen t.ex. Alla med stor käft var lugna som bin där, utan clash & co men de är ju coola.
Bara en fråga, är jag en av de med stor kärt på nätet men inte IRL, enligt dig?

palme
2003-07-30, 17:03
Originally posted by Antonius

Bara en fråga, är jag en av de med stor kärt på nätet men inte IRL, enligt dig?

Du är inte den första som frågar vilka jag mena. Men tar man åt sig så...

Antonius
2003-07-30, 17:24

Du är inte den första som frågar vilka jag mena. Men tar man åt sig så...
Gulligt.... men ändå inget svar på min fråga. Jag kan inte veta hur andra ser på mig och hur jag är utan att fråga, och så när jag frågar får jag ett ganska spydigt svar, vad är det för stil? Bara för att jag råkar fråga samma fråga som någon annan.

Om det är svårt, så säg bara att du inte vill svara...

Uj, nu lät det allvarligare än vad det var. Skitsamma.... jag gillar dig som du är. :D

rymdrattan
2003-07-30, 17:43

Var du verkligen där?
Har för mig att du sagt att du inte ville umgås med folk som du inte hade nått gemensamt med.?

eller har du "hört" att det va så som du säger?

Muskelsmurfen
2003-07-30, 17:47
Men nu börjar det bli tjatigt.
Diskutera bilderna eller fortsätt diskussionen någon annan stans. :smash:

palme
2003-07-30, 18:08
Ne jag var inte där, men man har ju hört saker. Och ja jag vill inte umgås med t.ex dig råttan.

Corey_curse
2003-07-30, 22:16

läs lite mellan raderna så förstår du nog vad jag menade till slut.
ändra attityd :smash:

muskelbyggarn
2003-07-31, 09:31
>Smurfen

Som andra skrev, det ser bra ut och det finns en del att ta bort men ingen större ide nu kanske om dina mål som sagt ligger lite längre fram samt inte har målsättningen att ha mindre BF året om.

Så till lilla dwarfens känlsoutbrott :D
Det han försökte skriva var att det finns en hel del här (forumet) som snackar om att deffa, de är i dålig form m.m
Sedan ser man statsen (ett påhittat exempel nu) 183cm och 72kg, tränat 10 månader. Efter det läser man att det skall deffas, dietas, det finns hull m.m

Som jag ser det är det långt ifrån deff-dags isf och ofta så de bilderna visar upp kroppar som fan är allt annat än "feta".

Träna på flera år, tänk inte för mycket på diet osv. men å andra sidan så finns det inte heller något behov av att gå upp fruktansvärt mycket i fett-% heller (som många också verkar tro).

Lära sig mer om kosten och träningen först innan det är dags för "deff".

MEN det kan också vara att en persons målsättning är att se "vältränad" året om, ja då kanske en diet kan var på plats, men då skall dessa också ha i åtanke att kosten måste vara perfekt avvägt för att fett-% inte skall flukturera iväg för mycket sedan efteråt, om de skall se "vältränade" ut året om.

Vänl,,,
Tobbe

Muskelsmurfen
2003-07-31, 09:39
Det värsta är väl att humöret är så mycket bättre på en See-Food Diet... :eating:

Lellan
2003-07-31, 09:42
Det värsta är väl att humöret är så mycket bättre på en See-Food Diet... :eating:

Ja, kika bara på deffande Dwaggen! :D (som jag helt håller med.. varför ska nån tala om för dig att deffa nu? Det syns ju att det är muskler där, och det var väl dem som skulle bedömas? Hur många börjar inte styrketränandet med att deffa och så blir de aldrig stora? De kanske de inte vill heller.. men då är det inte så lyckat att klaga på dem som vill).

muskelbyggarn
2003-07-31, 09:42
>Muskelsmurfen

Så sant, så sant. Kolhydrater är livet :D

The Dwag
2003-07-31, 09:45

See-Food Diet... äcklig fisk med massa ben ! Det enda som går att äta är tonfisk efter träning ( går under kattmat annars)

Grillad Torsk och räkor går därmot ner..... Men en riktig diet består av The Animal Farm Diet :eating:

;)

Muskelsmurfen
2003-07-31, 09:45
Jag är helt förbluffad. :eek:
Jag trodde den genomgående reaktionen skulle vara "deffa din räka..."

Dwag>Inte Seafood utan See food som i ät allt du ser som inte är fastspikat...

The Dwag
2003-07-31, 09:59
Muskelsmurfen-> Ja du ser jag läser vad jag vill!:em:

Usch semester är inte bra hjärnan ligger ju i halv dvala fast klockan 11:00 på förmiddagen

Ankarby
2003-07-31, 10:00
Helt rätt agående allt Dwaggen :hbang:

GhostFace
2003-07-31, 15:00
Muskelsmurfen: Det värsta är väl att humöret är så mycket bättre på en See-Food Diet...
Hur menar du att du påverkas annars?

TheDwag: See-Food Diet... äcklig fisk med massa ben !
Vad köper du egentligen för slags fisk? Marulk...?

:D

FlexOnline
2003-07-31, 15:28
På god väg!:hbang: Men spola för fan tofflorna!:thumbup:

Muskelsmurfen
2003-07-31, 15:34
Öhhh, you lost me? :confused:

Grahn
2003-07-31, 15:39
Sandalerna menar han nog..

Muskelsmurfen
2003-07-31, 15:45
Hehe, jag lyfter fatiskt barfota för det mesta.
I.a.f. mark och böj. Det känns som att det blir stabilare än med gympaskor. Det finns väl tyngdlyftarskor om man verkligen vill vara bizarr antar jag.

Vad är det för fel på tofflor? :em:

Då jag inte lyfter mer än 145kg ännu så borde inte belastningen bli så överdrivet stor på hålfoten att det behövs stöd där.

Megatuttarna
2003-08-01, 01:49

Jag har ju deffat ner mig lilla flickan om du hänger med lite i svängarna istället för att säga massa ointelligent skit !

Jag säger bara att jag börjar bli jävligt trött på alla små skitar som är så jävla coola bakom sina datorer och har sin lilla nerd klubb!

Du är cool bakom datorn i alla fall tror du... fast jag tycker mest du är jävligt korkad i det mesta du skriver!

Sluta nu vafan, du kommer å klampar in på brädan å ska alltid kalla alla för fjollor och haussa dig själv som om du är något utöver det vanliga, för att du är enormt grov :rolleyes:

Jag tror att jag är cool för att jag skriver ett svar som motargument till din tanke om att det är jobbigt med småpojkar som känner sig coola bakom sina datorer?

Heh du verkar ha deffat bort de flesta hjärnceller du haft, det lär vara 3 - 4 stycken kvar å dom tycks fan inte samarbeta

Tycker du att jag är korkad i mina inlägg så läs inte, har inte tvingat dig att läsa, men en sak ska du ha klart för dig, nån respekt vinner man inte genom att skrika högst å klanga ner på folk bara för att man tycker att ens tankar är bäst och mest rätt!

Med ödmjukhet kommer likväl respekt, vad jag ser så saknar du båda egenskaper, och nej jag försöker inte vara "cool" genom att skriva tillbaka på ditt inlägg, skriver bara för att jag tycker att det du skrev är fel!

GhostFace
2003-08-01, 07:31
Hehe, jag lyfter fatiskt barfota för det mesta.
I.a.f. mark och böj.

So Arnold of you....

;) :D

Muskelsmurfen
2003-08-01, 08:27
LOL :laugh:

zcream
2003-08-01, 22:03
Dwag :thumbup: :thumbup: :hbang: !

gasoliner
2003-08-01, 23:00
Stabilt,trodde det var jag under vinterbulken :D