handdator

Visa fullständig version : Bäver89 kör igång igen


xooot
2009-03-16, 00:18
Jahopp, då var det dags för mig att starta min egna träningsjournal! :hbang:

Jag är relativt ny här, men har läst väldigt många av era träningsjournaler och tyckt det varit väldigt intressant! därför bestämde jag mig för att själv testa en.

Jag har en del erfarenhet av träning, då jag som 16 åring tränade på gym 3 gånger i veckan i ungefär ett år. Men efter det gjorde jag ett uppehåll på ungefär 2 år.. men nu har jag börjat igen och hållt på ungefär i 3 veckor.

Nu vet jag inte direkt vad alla övningar heter! Men jag ska försöka göra mitt bästa för att försöka skriva ner dem!
Då ska vi se.. alla andra börjar ju med att skriva sina "stats" så det gör jag också.

Född: 1989, 19 år gammal.
Längd: 185cm
Vikt: 70 kg
Kost tillskott jag använder: whey 80, No Xplode

Och nu kommer vi till det här med målen.
Jag har väll inga direkt fasta mål. Det enda jag vet är att jag vill gå upp i vikt, min mål vikt är 80 kilo stenhårda muskler :em:

Det kommer komma mer mål under resans gång :em: då jag inte direkt vet vad jag "maxxar" på olika saker just nu.

Journalen har jag skapat för att få kritik & tips på hur jag kan förbättra mig! och även för min egen skull, väldigt
roligt att titta tillbaka i och se sina förbättringar! :)

xooot
2009-03-16, 14:09
Måndag
Bröst, Triceps!

Bänkpress i smith maskin.

50x10
50x10

60x6
60x6
60x6

70x6
70x6
70x6

Gjorde också ett försök på 80, vilket blev big FAIL! var för trött.

Lutande hantelpress

20x6- var helt slut efter bänkpressen.
16x8
16x8 jag var helt slut, klarade helt enkelt inte av mer.

Dips

8 ggr
8 ggr, utan någon vikt.. mina bröst kändes som om de skulle spricka!

Skulle egentligen blivit triceps idag också men jag kände att jag hade ingen ork!, känner mig krasslig och har ont i halsen :cryout: , får hoppas att det blir bättre tills imorgon och att jag kan köra triceps då.

kanske blir triceps axlar imorgon, skulle det funka?

xooot
2009-03-18, 23:30
Varit sjuk nu i 2 dagar, hoppas på att jag kan träna imorgon ! :|