handdator

Visa fullständig version : cardio efter träning


kiimpaa
2009-03-15, 20:15
Ja tar esapro och malto efter träningen. Om ja ska köra cardio direkt efter, ska ja då ta de efter styrketräningen och innan cardion?

Scratch89
2009-03-15, 20:26
Hur bra kommer du att prestera under konditionsträningen om du har en halvliter vätska i magen?

Cidersson
2009-03-15, 22:27
Rent spontant känns det som att det krävs mer än en halvliter vätska för att man verkligen ska känna av det negativt. Kan visserligen vara individuellt hur "känslig" man är :)

kiimpaa
2009-03-16, 17:44
ja tänkte mer på om man tex bryter ner muskler eller kanske väntar för länge innan man fyller på om man inte tar något före cardion?

Billybilly
2009-03-16, 18:15
Rent spontant känns det som att det krävs mer än en halvliter vätska för att man verkligen ska känna av det negativt. Kan visserligen vara individuellt hur "känslig" man är :)

Det tror jag är högst individuellt, jag själv som exempel, kan absolut inte gå ut och dra ett varv på terrängbanan med en halvliter vätska i magen ;)

Skulle känt mig som peter harrysson i en bävernylondräkt.

Cidersson
2009-03-17, 00:13
Skulle känt mig som peter harrysson i en bävernylondräkt.

Då är väl allt i sin ordning med andra ord? ;)

kiimpaa
2009-04-03, 00:42
Det tror jag är högst individuellt, jag själv som exempel, kan absolut inte gå ut och dra ett varv på terrängbanan med en halvliter vätska i magen ;)

Skulle känt mig som peter harrysson i en bävernylondräkt.

nä okej. Men ja brukar bara gå på bandet och då gör de inte så mycket med en halvliter vätska i magen:)

Eddie Vedder
2009-04-03, 04:55
nä okej. Men ja brukar bara gå på bandet och då gör de inte så mycket med en halvliter vätska i magen:)

Då är det (förhoppningsvis) ingen träning, bara promenad ju.

Så ta din EAA-gainer efter styrketräningen du.:) Annars borde ju knappast en promenad vid andra tidpunkter kännas orimligt men föredrar du bandet så ska du göra det du tycker mest om.