handdator

Visa fullständig version : Nytt sätt att bänkpressa ???


tjabon
2009-03-14, 16:32
Saxat från Blockets nyheter:

Skandal kring nakenpoliser växer
Göteborg 14 mar 09:42

De nio piketpolisaspiranter som poserat nakna med en kulsprutepistol och nu utreds av polisen i Västra Götaland kan har agerat omdömeslöst vid flera tillfällen.

Bland annat förekommer uppgifter om att de tränat bänkpress nakna i en lokal som även är till för kvinnliga poliser samt bjudit instruktörer på en tårta som de doppat sina könsorgan i.

- Det är ännu icke verifierad information, men den fanns med i det PM som jag skrev och skickade över till våra jurister. säger Erik Nord, chef för länsordningspolisen, till gp.se.

Gigabyte
2009-03-14, 17:38
Hörde att det en av dom vid detta tillfälle tydligen lyckades ta 2x270.

tjabon
2009-03-14, 17:48
Hörde att det en av dom vid detta tillfälle tydligen lyckades ta 2x270.

100% RAW ...........:hbang:


:D

kålman
2009-03-14, 18:05
med rövlyft?

Roosen
2009-03-14, 18:10
Hörde att det en av dom vid detta tillfälle tydligen lyckades ta 2x270.

Hur länge skall detta hålla i sig :D

Wille005
2009-03-14, 18:18
Hur länge skall detta hålla i sig :D
Tills personen i fråga klämmer ur sig ett okejjagljögliiitedah.

ceejay
2009-03-14, 18:19
Tills personen i fråga klämmer ur sig ett okejjagljögliiitedah.

Tjeeena

Herr Oberst
2009-03-14, 18:58
Det är ju tur att dom påpekade att även kvinnliga poliser hade tillgång till lokalen

The Swedish Oak
2009-03-14, 19:01
Fan, man kanske skulle bli en sån där nakenpolis, verkar soft.

Diggler
2009-03-14, 19:19
haha vadfan är dagens poliser 16år direkt från hockeygymnasiet?

stevebc
2009-03-14, 19:22
Egentligen borde man bli förbannad, men jag sitter bara och fnissar.

young_george
2009-03-14, 19:36
Fri tillgång till bänkpress och vapen.
What more can a man wish for?

Känns som man inte kan öppna tidningen längre utan att någon snut gör bort sig.

m0lle
2009-03-14, 19:41
:laugh:

Än en gång bevisar vår kära poliskår att de aldrig tillhört, eller kommer tillhöra, intelligensreserven. Skulle tippa att de flesta ligger två standardavvikelser under normalbefolkningen på valfritt IQ-test.

agazza
2009-03-14, 19:43
Förstår inte alls felet, they´re only human.. lixåm

m0lle
2009-03-14, 19:52
Förstår inte alls felet, they´re only human.. lixåm
Felet är att poliserna är våra tänkta föredömen. När de representerar vår nation i uniformer, fast med kukarna doppad i grädde, eller när de poserar nakna med automatvapen, sänder det ut fel signaler. Hänger du med nu?

agazza
2009-03-14, 19:54
Felet är att poliserna är våra tänkta föredömen. När de representerar vår nation i uniformer, fast med kukarna doppad i grädde, sänder det ut fel signaler. Hänger du med nu?

PÅ vilket sätt?

Jag räddas gärna av en piketpolis i klänning och kuken i en tårta.. Tror inte ett dugg på att han är sämre på det han gör bara för att han är en avslappnad rolig typ.

En stel paragrafryttare däremot är jag mer osäker med..

young_george
2009-03-14, 19:57
Förstår inte alls felet, they´re only human.. lixåm

Jag tycker inte det är SÅ allvarligt, men du kan ge dig fan på att dom inte hade sett mellan fingrarna om dom hittade dig med naken i bänkpressen.

Sen vet jag inte vad man ska tycka om att snuten ser automatvapen som något de kan leka med på firmafesten.

ARMSTARK
2009-03-14, 19:59
Om det värsta de gör är att doppa kuken i grädde så har de mitt fulla förtroende!

m0lle
2009-03-14, 19:59
Jag räddas gärna av en piketpolis i klänning och kuken i en tårta.. Tror inte ett dugg på att han är sämre på det han gör bara för att han är en avslappnad rolig typ.
Hur du skulle uppfatta situationen är nog så intressant, men jag är övertygad om att majoriteten av Sveriges befolkning vill ha en mindre pubertal ordningsmakt. En muslimsk kvinna, exempelvis, skulle nog inte se humorn i det hela på samma sätt som du.

Herr Oberst
2009-03-14, 20:02
Nu var jag på väg att skriva nåt men jag väntar nog lite

agazza
2009-03-14, 20:04
Hur du skulle uppfatta situationen är nog så intressant, men jag är övertygad om att majoriteten av Sveriges befolkning vill ha en mindre pubertal ordningsmakt. En muslimsk kvinna, exempelvis, skulle nog inte se humorn i det hela på samma sätt som du.

Jag skulle fnissa, hon blir nog sur, men det påverkar inte hur bra dom är på sitt jobb.

Frost
2009-03-14, 20:06
Hur du skulle uppfatta situationen är nog så intressant, men jag är övertygad om att majoriteten av Sveriges befolkning vill ha en mindre pubertal ordningsmakt. En muslimsk kvinna, exempelvis, skulle nog inte se humorn i det hela på samma sätt som du.

Hur menar du här? Har muslimska kvinnor ingen humor?

bubbe
2009-03-14, 20:16
Hur menar du här? Har muslimska kvinnor ingen humor?

Nu svarar jag inte för muslimska kvinnor utan rent generellt så tror jag att vid en ålder på 30+ ingjuter gräddkukar inget större förtroende inför den ansvarsfyllda uppgift poliserna har framför sig. Men det är bara jag det....

agazza
2009-03-14, 20:23
Att dom blivit piketpolis räcker för mitt förtroende.

Frost
2009-03-14, 20:41
Nu svarar jag inte för muslimska kvinnor utan rent generellt så tror jag att vid en ålder på 30+ ingjuter gräddkukar inget större förtroende inför den ansvarsfyllda uppgift poliserna har framför sig. Men det är bara jag det....

Tror de flesta av dessa "gräddkukar" beter sig ganska normativt i vanliga fall. Dessa pubertala utsvävningar är förmodligen ett resultat av just sammanklumpningen av en ytterst homogen grupp människor vilket leder till att dylikt beteende uppstår.

Det triggas förstås en hel del när man som en "elitkille" skickas på kollo tillsammans med likasinnade. What happens at poliskollo, stays at poliskollo är säkerligen uppfattningen inom gruppen. Olyckligt att det kommer ut, både för poliserna och allmänheten.