handdator

Visa fullständig version : Vad har jag gjort ?


CarolineThunberg
2009-03-10, 13:16
Kan någon som kanske vet tala om för mig varför jag heeeeela tiden blir avstängd från Body.se ?

Jag har skickat massor av mail och får inte svar på ett endaste.
På min senaste användare

CarolineThunberg står det såhär

Du har blivit avstängd på grund av följande skäl:
Dubbla användare

Datum som avstängningen avslutas: Aldrig


Och på min gamla som inte finns längre stod det såhär
Stripperella

Du har blivit avstängd på grund av följande skäl:
Inget

Datum som avstängningen avslutas: Aldrig


Jag fattar verkligen ingenting. Jag minns att för ca 2 år sedan eller 1,5år sedan kanske det var. Så diskuterade jag homo adoption med någon och jag var emot det. Och vi diskuterade och vart ganska oense. Sen var jag bara avstängd utan någon som helst förklaring eller någon anledning som de också står ?

Någon annan som kanske vet något mer. Jag vill verkligen veta. För jag gillar bodys forum och vill mer än gärna kunna använda mig utan det!

Rahf
2009-03-10, 13:19
Första kan ha blivit avstängd p.g.a. något annat skäl. Den andra är förmodligen för att du just skapade en andra användare, vilket är emot de allra flesta foras regler.

King Grub
2009-03-10, 13:21
Reglerna är klara. Du har skapat en ny användare efter att den första har blivit avstängd. Detta är inte tillåtet. Oavsett hur länge sedan detta hände.

Din förra användare är avstängd för personangrepp.

Att du kan stå oförstående är en gåta. Du blev inte avstängd utan förklaring.

Hur förklarar du i sådana fall meddelandet du skickade 2007-05-15 via BODY Magazine Forums 'Kontakta oss'-formulär:

vi hade mailkontakt för drygt en vecka sedan. redaktionen skulle diskutera om jag och min pojkvän kan få tillbaka våra konton på ert forum

Vi är djupt ångerfulla för vårt utbrott som fick oss avstängda

Svaret är alltså "nej", och både du och din pojkvän blev vid det aktuella tillfället informerade om läget och en diskussion fördes där ni deltog.