handdator

Visa fullständig version : Har lite frågor om tillskott!


spajdah
2009-03-09, 18:24
Hej, mitt namn är Filip och jag är 19 år. Väger 70kg och är ca 1,75m lång.
Jag har gymmat ungefär 2,5 år därav 2 år seriöst. Börjar märka ganska stor skillnad nu men har lite problem med att få bort lite överhudsfett samt att jag vill ha snabbare process av växningen av mina muskler. Jag har kört Whey 100 Gold nu ungefär 10 månader eller något och jag vill börja ta något annat. Jag har beställt EEA som man ska ta innan träning och samt efter för att maximera återhämtningen m.m. Fick även ett tips att jag ska ta Body Science Dietfuel istället för Whey 100 Gold eftersom jag vill få bort mitt " fett ".

Sist men inte minst så var jag inne på att köpa Universal Nutrition Animal Stack eller Universal Nutrition Animal Test. Jag undrar om ni har några erfarenheter av dessa produkter och om ni tycker att jag ska ta det? :cool: Eller om ni har några andra förslag till mig....

MVH / FILIP!

saab900
2009-03-09, 18:40
Hej, mitt namn är Filip och jag är 19 år. Väger 70kg och är ca 1,75m lång.
Jag har gymmat ungefär 2,5 år därav 2 år seriöst. Börjar märka ganska stor skillnad nu men har lite problem med att få bort lite överhudsfett samt att jag vill ha snabbare process av växningen av mina muskler. Jag har kört Whey 100 Gold nu ungefär 10 månader eller något och jag vill börja ta något annat. Jag har beställt EEA som man ska ta innan träning och samt efter för att maximera återhämtningen m.m. Fick även ett tips att jag ska ta Body Science Dietfuel istället för Whey 100 Gold eftersom jag vill få bort mitt " fett ".

Sist men inte minst så var jag inne på att köpa Universal Nutrition Animal Stack eller Universal Nutrition Animal Test. Jag undrar om ni har några erfarenheter av dessa produkter och om ni tycker att jag ska ta det? :cool: Eller om ni har några andra förslag till mig....

MVH / FILIP!

Hej!

Annat förslag: För att bli av med fett måste du äta mindre kcal än du förbrukar. Inget kosttillskott i världen kan hjälpa dig att förbränna fett så länge du ligger på energiöverskott.

Angående Animal-produkterna verkar i stort sett alla anse att de bara är svindyra multivitamintabletter med potentiellt farliga doser av vissa av vitaminerna, typ flera hundra procent mer än rekommenderat dagligt intag. Mer är inte alltid bättre. Testoboosters fungerar inte så bra som det påstås, de är i det närmaste verkningslösa.

MVH

spajdah
2009-03-09, 18:44
Ok tack, gärna mer svar :)... Du har inget annat förslag om jag kan ta något annat än Animal produkterna ?.. Anabolica Halo har jag också hört talas om....

kalle_banan
2009-03-09, 18:49
Kör på EAA, det är bra grejer, om du vill ha mer energi kan du lägga till RAGE, det ger dig grym pump och energi. Börja med det och tänk på vad du äter så kommer du gå ner i vikt med all säkerhet!

Rahf
2009-03-09, 19:07
Animal stack är en kraftig överdosering av vitaminer (ingenting positivt). Animal-produkterna i allmänhet verkar inte vara alltför mycket att hurra för.

Som Kalle Banan säger, EAA är bra grejer. Rage är en grym pre-workout produkt för att få fokus och lite energi (enligt personligt tycke, alla är vi olika). Gällande att bränna fett så får du läsa deffguiden (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881) för att få en klarare bild av hur det funkar.