handdator

Visa fullständig version : Frågor kring NO-Xplode


omfgChill
2009-03-07, 19:25
Tjena!

Har kört NO-xplode i en vecka nu och har kört 1-2 skopor med 4 dl kallt vatten.

Jag har inte känt speciellt mycket alls egentligen. Har bara fått extra kick i början av passen (antagligen tack vara koffeinet) men sedan mot slutet av passen är ja ibland HELT slut och blir trött på kvällen.

Är det verkligen rätt ? haha

Ska ja öka doseringen ?

Är 192 lång och väger 91 kg btw.

pz

Frillan
2009-03-07, 20:29
Det är väl ganska logiskt?

Ta på tom mage. Öka doseringen lite, inte överdrivet...tycker du att effekten är likadan vid 4 skopor är det nog du som har för höga förväntningar.

Rahf
2009-03-07, 20:35
No-Xplode är inte så värst bra, däremot har jag hört att folk har fått en duglig pump av det. Det finns bättre produkter enligt min personliga erfarenhet.

Grotesk
2009-03-08, 16:30
Jag har tömt ett antal NO-Xplode burkar och för min del så är det skitbra ärligt talat!

Som någon sa; Ta givetvis på tom mage, prova dig fram med doseringen och förvänta dig inte att du ska bli Ronnie Coleman ärligt talat - det finns inga mirakelprodukter (iaf inte lagliga som man brukar säga.)

Tyvärr är det ju så att för min del så ger det inte lika mycket nu som när jag började, då blev man som en barbar på gränsen till vansinnig. *flex* MEN, där är ju inte du än. Och är ju även så att alla svarar olika givetvis.

Fortsätt experimentera och kör hårt. /Grotesk

Lockzi
2009-03-09, 10:10
+1 för NO-Xplode

Viktigt att tänka på är att ämnena i dessa kosttillskott finns redan i kroppen och det ända som dessa produkter gör är att förhöjja redan existerande naturliga nivåer. Om du således redan har en naturligt hög nivå av X kommer ett tillskott av X ge dig mindre, om någon, effekt.

omfgChill
2009-03-09, 20:11
Ökade dosen idag till 2.75 skopa typ, fick en redig kick och kändes verkligen som att jag skulle kunna hålla på 1 timme till :]

Kändes riktigt bra !

ty !

wiff
2009-03-10, 14:12
funderar på att köpa NO-Xplode, har fått mycket bra kommentarer. Är sjuk nu så kan inte träna, vill peppa på som fan när jag blir frisk med detta och träna som fan!!
Någon som skulle kunna rekommendera godaste smaken?

Grotesk
2009-03-11, 20:06
funderar på att köpa NO-Xplode, har fått mycket bra kommentarer. Är sjuk nu så kan inte träna, vill peppa på som fan när jag blir frisk med detta och träna som fan!!
Någon som skulle kunna rekommendera godaste smaken?

Godaste är enligt mig Lemonade, vilken jag smakade första gången i Måndags. Inte besk, inte sur.. Neutral helt enkelt!

Ganymedes
2009-03-12, 16:02
Jag kör med No Explode just nu och har väl tagit igenom mig snart halva burken. Tyckte faktiskt att det var riktigt kass de första två veckorna. Men när jag ökade till 3 skopor hände det grejer! Tycker dock fortfarande att Rage gav betydligt mer uthållighet och "jävlaranama", så jag är lite besviken ändå. Men helt kass är den inte. Den vann ju förresten två utmärkelser på bodybuilding.com, om det är något att lägga värde vid. :)

Oscar79
2009-03-13, 11:55
Jag ha fått i mig 3 burkar No-explode och testar nu förtillfället Rage. Är aningen besviken för att så många här på forumet prisar den och jag tycker Rage är sämre än explode. Tar en skopa 0,5dl Rage. Exploden har ett hälften mindre mått så ha endast tagit en skopa av den också. Så exploden varar längre om man använder en skopa. 820g burk. Rage 900g. Dock inget illamående av Rage som man kan få av explode. Vore intressant om bodybuilding.com testa Rage för att se om den får bättre betyg än explode.

Rodge
2009-03-13, 11:58
NO-Xplode funkade inte speciellt bra för mig. Brutal FX kör jag på nu, och den ger mig mycket mer!