handdator

Visa fullständig version : Sommarformen2003


FlexOnline
2003-07-28, 10:02
Spontant tagen bild..


http://pertorkelson.org/viktor/arre.jpg :eating: :bpump:

FlexOnline
2003-07-28, 10:03
http://pertorkelson.org/viktor/arrerygg.jpg
:eating: :bpump:

Jon2
2003-07-28, 11:11
Grymt :thumbup: bilden får mig att tänka på vics bild. Inte så att ni tog dom samtidigt

FlexOnline
2003-07-28, 11:23
Originally posted by Jon2
Grymt :thumbup: bilden får mig att tänka på vics bild. Inte så att ni tog dom samtidigt

Yes..vi tog dem tillsammans i parken utanför Gym1 i Visby...
me:love: vic

Grahn
2003-07-28, 11:24
Brutala armar och pecs!

Mr_fit2002
2003-07-28, 11:36
Vad har du för stats? armar, vikt, längd etc.

FlexOnline
2003-07-28, 11:42
Originally posted by Mr_fit2002
Vad har du för stats? armar, vikt, längd etc.

Skrivit förr:
183,5 cm lång, 92 kilo just nu, 46 armar,88midja,67 lår, 42 vader,45 nacke...det e det jag kan i huvet..:hbang:

rOb gEe
2003-07-28, 12:02
Mr Biff :bow:

Wilson
2003-07-28, 13:15
grymt! :bow:

Antonius
2003-07-28, 13:31
Satans grymt... biff i all sin mening...

Megatuttarna
2003-07-28, 13:40
Din kropp ser grym ut nu, jobbigt att skador ska göra det jobbigare för dig bara. När ska vi köra ett pass ihop förresten?

Majsan
2003-07-28, 19:04
mmmm....vilken snygging... bra form..:thumbup:

davve
2003-07-28, 19:29
bra grund, har du funderat på att börja med styrketräning?


näe allvarligt talat :thumbup: :bow:

Nilsson
2003-07-28, 20:16
Riktigt bra! Grymma pecs, delta och armar!
Med lite mer massa på ryggen, speciellt trapz (ja jag vet att jag gillar mkt trapz :P ) samt lite hårdare så kommer du vara riktigt riktigt bra!

MIGGE
2003-07-28, 22:56
Helt ok grund:thumbup:

Nu är det bara att :bpump: och :eating: så ska du se att resultaten kommer krypande






























;)

Laan
2003-07-29, 10:58
Sådär hade jag tänkt se ut om nått år.. (ok några.. =)

Det ser riktigt bra ut å lite fett skadar inte, det är ju en schysst året runt form!

no1fitness
2003-07-30, 03:48
Jag är ingen expert och vill inte klaga, men perfektionist som man är så kanske lite mer baksida axlar ser mer symmetriskt ut...:confused:
Jag gillar axlar ! Med det ser :hbang: :hbang: :hbang: ut !

FlexOnline
2003-07-30, 14:41
Originally posted by no1fitness
Jag är ingen expert och vill inte klaga, men perfektionist som man är så kanske lite mer baksida axlar ser mer symmetriskt ut...:confused:
Jag gillar axlar ! Med det ser :hbang: :hbang: :hbang: ut !

Bra observerat! Just baksida axlar e ett grande problem för mig..de e både svaga och små....Men det e mkt som fattas..baksida lår e helt obefintliga också..men det e väl bara o köra på!:bpump:

Muskelsmurfen
2003-07-30, 15:42
Ser bra ut men varför gömmer du benen?
Turkbygge månne? :devil:

FlexOnline
2003-07-30, 19:53
Originally posted by Muskelsmurfen
Ser bra ut men varför gömmer du benen?
Turkbygge månne? :devil:


Läs hela tråden...:thefinger :thefinger :thefinger

FlexOnline
2003-07-31, 00:42
Ok ...efter allt tjat så har jag på nåt vänster fixxat lite pics på benen....inget turkbygge AIGHT!!!:devil:

FlexOnline
2003-07-31, 00:45
Sorry lite suddig vart den.....

Castro
2003-07-31, 00:47
Ser verkligen inte ut som något turkbygge! FlexOnline du är min idol.

FlexOnline
2003-07-31, 00:48
Jag har inga enorma ben, men det är inte vad jag strävar efter heller...

FlexOnline
2003-07-31, 00:49
Originally posted by Castro
Ser verkligen inte ut som något turkbygge! FlexOnline du är min idol.

Castro..Du e MIN idol!!!!!:hbang:

sek
2003-07-31, 01:06
Min förebild :smokin:

MIGGE
2003-07-31, 02:53
Min mentor min guru min idol och min gud...:D

no1fitness
2003-07-31, 03:33
Originally posted by FlexOnline


Bra observerat! Just baksida axlar e ett grande problem för mig..de e både svaga och små....Men det e mkt som fattas..baksida lår e helt obefintliga också..men det e väl bara o köra på!:bpump:

Jag kanske ska bli domare trots allt ? :booty:
Ok, jag ger mig med tjatet om benen...Det ser mycket symmetriskt ut !:thumbup: Såååsmå baksida axlar har du ju inte, men eftersom du innehar massa muskler annars så syns det ändå lite...;)

När blir det tävling då ? Du har väl tänkt på det ?:confused:

FlexOnline
2003-07-31, 10:38
Originally posted by no1fitness


Jag kanske ska bli domare trots allt ? :booty:
Ok, jag ger mig med tjatet om benen...Det ser mycket symmetriskt ut !:thumbup: Såååsmå baksida axlar har du ju inte, men eftersom du innehar massa muskler annars så syns det ändå lite...;)

När blir det tävling då ? Du har väl tänkt på det ?:confused:

Har haft funderingar på fitness nån gång i framtiden....

Tack allihop för alla komplimanger!:love:

Herkulez
2003-07-31, 10:43
Originally posted by FlexOnline


Har haft funderingar på fitness nån gång i framtiden....

Tack allihop för alla komplimanger!:love:

VA har du tänkt sluta träna :D

FUn-tex SSwinger
2003-07-31, 10:58
Fööck me! vikka vader>!

yxmannen
2003-07-31, 15:46
Originally posted by FlexOnline


Har haft funderingar på fitness nån gång i framtiden....

Tack allihop för alla komplimanger!:love:

Hur ligger du till i chins och dips i nuläget? Ser bra och symmetriskt ut, helt i fitnessanda.

FlexOnline
2003-07-31, 16:15
Originally posted by yxmannen


Hur ligger du till i chins och dips i nuläget? Ser bra och symmetriskt ut, helt i fitnessanda.

Ca 16-17 chins i träningsform...tävlings-strikta kanske 12-13.
Dips vet jag inte..har inte kört på två år pga mina axelskador jag dragits/dras med under de senaste 2 åren:insane:

yxmannen
2003-07-31, 16:24
Originally posted by FlexOnline


Ca 16-17 chins i träningsform...tävlings-strikta kanske 12-13.
Dips vet jag inte..har inte kört på två år pga mina axelskador jag dragits/dras med under de senaste 2 åren:insane:

Det är klokt att du räknar bort några i tävling. Det är sällan någon gör pers när de tävlar. Axlarna är ju för övrigt ett rent helvete att vara skadad i då man ska köra djupa tävlingsdip. För att vara säker på att få dipsen godkända ska man alltid överdriva på träning i djupet på dipsen, och spökar axlarna då, så vill man ju bara mörda. Men det kan säkert rätta till sig med tiden. Bara till att köra på. Fysiken ser som sagt väldigt lovande ut i övrigt.

Action
2003-07-31, 16:34
Originally posted by FlexOnline


Ca 16-17 chins i träningsform...tävlings-strikta kanske 12-13.
Dips vet jag inte..har inte kört på två år pga mina axelskador jag dragits/dras med under de senaste 2 åren:insane:

12-13 är inte ett dåligt utgångsläge. Det går säkert att dubbla med bra träning o lite mindre späck på kroppen (inte för att du e fet nu)

Symmetriskt ser det bra ut... Ser fram emot att stå bredvid dig på en scen när det blir av..

Kör hårt.

FlexOnline
2003-08-03, 08:03
Postade bilder i maj...Efter 2 månaders seriös löpträning (morgon 30min..3ggr/vecka)..så har jag gått ner från ca 99 till 91..
Slutade även med kreatinet..mycket vätska där..Jaja..Rätt kul faktiskt!:laugh:

heltzonicka
2003-08-05, 00:05
regression!

Valrossen
2003-08-05, 07:06
Stabilt, min herre! :thumbup:

FlexOnline
2003-08-05, 08:42
Originally posted by heltzonicka
regression!

Vad menar du?:confused:

Jag har gått ner med flit!

Munter
2003-08-05, 08:47
Hehe vilken skillnad. Ser dock ut som det rykt mycket muskler! Har inte läst tidigare inlägg, men var meningen att plocka ner dig en viktklass eller så ? Ser kanon ut i vilket fall, gemytlig form det där.

FlexOnline
2003-08-05, 09:14
Har prioriterat konditionsträning med avsikt att få bättre flås och förbränning till hösten..då man kör igång med mass-träning...vill inte lägga på mig mkt fett då..(har lätt för d)..så jag hoppas detta hjälper lite...jag har gått ner d e sant..fast styrkan är dsamma så jag e inte orolig...har hållt d där bra..
Nästa sommar kommer jag in runt 92-94 RIPPAD med julgran och ådrig som få;) Närå..men vi får se..

FlexOnline
2003-08-05, 09:19
På bilden ovan till höger ser jag dock smalare ut än vad jag är...hade inte ätit på 2 dar....(FESTADE FÖR MKT?!)..Här kommer än splitter ny bild..tagen när vi var o badade o hoppade från klippor...:hbang:

yxmannen
2003-08-05, 10:31
Originally posted by FlexOnline
På bilden ovan till höger ser jag dock smalare ut än vad jag är...hade inte ätit på 2 dar....(FESTADE FÖR MKT?!)..Här kommer än splitter ny bild..tagen när vi var o badade o hoppade från klippor...:hbang:

Självklart gör bilderna sitt. Bilder ska du inte lita på och ännu mindre kommentarer från människor som inte ser dig varje dag live. Ser dessutom ut som det inte är samma avstånd på de olika bilderna. Jag tycker det ser ut som om du skött deffen nästan exemplariskt om man tittar på bilderna och jämför vaskularitet/volym osv med tanke på att det skiljer 8 kg på 2-3 månader. Av egen erfarenhet brukar dessutom 2-3 kg ryka direkt med vätskan när man inleder en deff. Särskilt om man kör med kreatin. Det räcker egentligen att kolla på ansiktet. På bulkbilden så ser du ju ut som en svullen julgris i ansiktet om man ska vara lite elak och på deffbilden så ser det helt enkelt bra ut. Bara att köra vidare.

Action
2003-08-05, 13:41
Originally posted by yxmannen


Självklart gör bilderna sitt. Bilder ska du inte lita på och ännu mindre kommentarer från människor som inte ser dig varje dag live. Ser dessutom ut som det inte är samma avstånd på de olika bilderna. Jag tycker det ser ut som om du skött deffen nästan exemplariskt om man tittar på bilderna och jämför vaskularitet/volym osv med tanke på att det skiljer 8 kg på 2-3 månader. Av egen erfarenhet brukar dessutom 2-3 kg ryka direkt med vätskan när man inleder en deff. Särskilt om man kör med kreatin. Det räcker egentligen att kolla på ansiktet. På bulkbilden så ser du ju ut som en svullen julgris i ansiktet om man ska vara lite elak och på deffbilden så ser det helt enkelt bra ut. Bara att köra vidare.

Jimmy alias yxmannen har alltid något vettigt att säga. Jag kan bara instämma med ovanstående. Tycker inte det ser ut som om du tappat någon muskelmassa alls. Däremot ser du lite mjukare ut på den sista bilden du lagt in. Men om jag förstår det hela rätt så hade du rejält med pump i kroppen på bilden från Visby!?

Kör hårt o lycka till.

Helen@
2003-08-07, 00:44
Originally posted by FlexOnline
Här kommer än splitter ny bild..

:kinky:

palme
2003-08-07, 08:02
Fan jag måste börja köra med kreatin igen ;)

FlexOnline
2003-08-07, 08:27
Originally posted by palme
Fan jag måste börja köra med kreatin igen ;)

Tänk på vad du säger så att du inte säger vad du tänker!! Fast det skulle uppskattas mer om du säger det rakt ut..vad du tänker alltså!:smash:

palme
2003-08-07, 08:34
Originally posted by FlexOnline


Tänk på vad du säger så att du inte säger vad du tänker!! Fast det skulle uppskattas mer om du säger det rakt ut..vad du tänker alltså!:smash:

Vad menar du? Jag körde kreatin förut med bra resultat...tänkte det kanske var dax att börja igen.

AnderssoN
2003-08-07, 17:40
Bra bilder Flex...

Blir det tävling i framtiden ska jag sitta på första bänkraden och leva om :hbang:

LunaSpice
2003-08-07, 19:23
Originally posted by FlexOnline
Postade bilder i maj...Efter 2 månaders seriös löpträning (morgon 30min..3ggr/vecka)..så har jag gått ner från ca 99 till 91..
Slutade även med kreatinet..mycket vätska där..Jaja..Rätt kul faktiskt!:laugh:

Djävluskt snygga armar. Verkligen...speciellt flexormuskulaturen! :bow: Önskar jag hade likadana...har haft problem med armbygge och vader. Har tränat simning i 9 år så resten kommer nog inte va så svårt att bygga upp igen.

Ruskigt snyggt iaf. Keep up da good weeerk! :hbang: :bpump:

Majsan
2003-08-07, 19:38
hmm.. tappat en del massa...

Action
2003-08-07, 19:43
Originally posted by Majsan
hmm.. tappat en del massa...

Ja om man anser att fett och vätska e massa så!!!

Keep up the good work!

Majsan
2003-08-07, 19:49
Originally posted by Action


Ja om man anser att fett och vätska e massa så!!!

Keep up the good work!


Massa = muskler .. action, du förstod inte det..

ville inte vara taskig.. men du har tappat en del, men det ser bra ut.. fortsätt med det du håller på med.. en riktig snygging där, flexonline...:D

FlexOnline
2003-08-07, 20:00
Alla inlägg e subjektiva på detta forum:) Huvudsaken är att jag vet vad jag står, jag känner till mina svagheter o fördelar...Visserligen måste jag hålla med Yxmannen och Action att jag vet själv att det endast är vätska och fett jag loosat så...men hursomhelst...bilder kan ju vara missvisande..

Jag är iaf så långt från "toppformen " man kan vara..jag är 22 år gammal och ska träna minst 20 till, så vi får se..:kickass:

Action: Såg att du hade bänkat 170 pannor...det e rätt grymt...själv så har jag inte kört pressar på 2 år pga skador...de enda övningarna jag kör för bröst är cablecross samt pullovers:cryout:

Vill också påpeka att bilden på första sidan samt den sista bilden(den högra halvan av den) är tagna med ca 1 veckas mellanrum, och på den första ser jag bra fylligare ut(bra pump!)..så visst kan bilder vara missvisande..ljuset spelar en stor roll...

Nate
2003-08-07, 20:13
bjuder tjejkompisarna på lite kolozzeumgluttning - de vill bjuda dig till umeå... det säger väl allt? :D

(:kinky: )


:angel:

Megatuttarna
2003-08-07, 20:17
Originally posted by Nate
bjuder tjejkompisarna på lite kolozzeumgluttning - de vill bjuda dig till umeå... det säger väl allt? :D


(:kinky: )

:angel:


Hihi! Ska ni fika och liksom gå på promenader och sånt där? *tihi*
*kjam*

FlexOnline
2003-08-07, 20:18
Originally posted by Nate
bjuder tjejkompisarna på lite kolozzeumgluttning - de vill bjuda dig till umeå... det säger väl allt? :D






Det låter ju kul! Vad bjuds det på? Ruskigt sugen på oxfile m klyftpotatis!! Då kommer jag o Vic upp o partar lite ???
:eating: :cheers:

FlexOnline
2003-08-07, 20:20
Originally posted by Megatuttarna



Hihi! Ska ni fika och liksom gå på promenader och sånt där? *tihi*
*kjam*

Din lilla biffiga lus..du e bara avundsjuk va? Rygg nästa vecka...be prepared!:kickass:

Castro
2003-08-07, 20:20
Originally posted by FlexOnline


Det låter ju kul! Vad bjuds det på? Ruskigt sugen på oxfile m klyftpotatis!! Då kommer jag o Vic upp o partar lite ???
:eating: :cheers:

Tyvärr det blir ingen oxfilé för Nates polare är mer sugna på korv...:kinky: :D

FlexOnline
2003-08-07, 20:23
Originally posted by Castro


Tyvärr det blir ingen oxfilé för Nates polare är mer sugna på korv...:kinky: :D

Vill du följe med upp o smaka på korven?:naughty: *SLAP* OOpps! Den gick inte för sig...:smash:

Nate
2003-08-07, 20:41
Originally posted by FlexOnline


Det låter ju kul! Vad bjuds det på? Ruskigt sugen på oxfile m klyftpotatis!! Då kommer jag o Vic upp o partar lite ???
:eating: :cheers:

Oxfilé och klyftpotatis? Här lever vi på mitt jobb = bröd, bröd, bröd. KAn nog snika med mig en o annan bakelse också om ni är sugna ;)

Action
2003-08-07, 21:06
Originally posted by FlexOnline


Action: Såg att du hade bänkat 170 pannor...det e rätt grymt...själv så har jag inte kört pressar på 2 år pga skador...de enda övningarna jag kör för bröst är cablecross samt pullovers:cryout:



Jo jag har bänkat det för ca 2 år sedan. Har haft problem med bröstryggen och skulderblad sedan dess så bänk är uteslutet ur mitt träningsprogram sen dess.....

Prankie
2003-08-07, 21:09
Spela roll vad man bänka, bara det se bra ut. :D

Action
2003-08-07, 21:12
Originally posted by Prankie
Spela roll vad man bänka, bara det se bra ut. :D


:bow:

Megatuttarna
2003-08-07, 22:57
Originally posted by FlexOnline


Din lilla biffiga lus..du e bara avundsjuk va? Rygg nästa vecka...be prepared!:kickass:

Jaaa för fan!!

Meen jag tror att vi får skita i det..för att du så massiv att du inte kommer igenom dörren till gymet... :D

Flexonline, det ska bli hårt på onsdag, i promise...
:thumbup:

Patrizia
2003-08-15, 09:04
Jisses vilken skillnad de där löpturerna har gjort. Beach 2003 måste ha varit lyckad :cool:

FlexOnline
2003-08-20, 08:54
ja har just nu börjat träna inför "BEACH 2004"...mitt mål är just "BEACH 2005,2006,2007" osv...;)

Ladd
2003-08-20, 11:58
Originally posted by FlexOnline


Tänk på vad du säger så att du inte säger vad du tänker!! Fast det skulle uppskattas mer om du säger det rakt ut..vad du tänker alltså!:smash:

Tror faktiskt inte du har preppat.....då hade du ju vart mycket grövre........eller??;)

Rob The Man
2003-08-29, 21:25
Härligt pass idag kompis!!!

Tror tusan våra armar växte nån cm ikväll:)

Som olden sa inne i omklädningsrummet "Ni kör för hårt" han e för go han:D

Nästa gång mosar vi ryggen lika strikt som armarna


Ät och väx

Rob:thumbup:

FlexOnline
2003-08-30, 11:25
Originally posted by Rob The Man
Härligt pass idag kompis!!!

Tror tusan våra armar växte nån cm ikväll:)

Som olden sa inne i omklädningsrummet "Ni kör för hårt" han e för go han:D

Nästa gång mosar vi ryggen lika strikt som armarna


Ät och väx

Rob:thumbup:

Olden e söt med sin tofs:D

FUn-tex SSwinger
2003-08-30, 11:50
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by FlexOnline


Action: Såg att du hade bänkat 170 pannor...det e rätt grymt...själv så har jag inte kört pressar på 2 år pga skador...de enda övningarna jag kör för bröst är cablecross samt pullovers


--------------------------------------------------------------------------------


Hur tycker du det har gått med massan under den tiden du kört enbart cc och pullovers? minskat ,ökat?

FlexOnline
2003-08-30, 12:28
Originally posted by Funtex swinger
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by FlexOnline


Action: Såg att du hade bänkat 170 pannor...det e rätt grymt...själv så har jag inte kört pressar på 2 år pga skador...de enda övningarna jag kör för bröst är cablecross samt pullovers


--------------------------------------------------------------------------------


Hur tycker du det har gått med massan under den tiden du kört enbart cc och pullovers? minskat ,ökat?

Har definitivt förlorat massa, samt formen på dem..mkt svårt o komma åt nedre delen av pecsen utan pressar!
Det ser man om man studerar bilderna med! Svårt att bygga den där "fyrkantiga" looken....

AnderssoN
2003-09-02, 11:10
Grattis Flex! :mallan:

FlexOnline
2003-09-02, 12:50
Originally posted by AnderssoN
Grattis Flex! :mallan:

Tack! Kan jag få dina gener i present?

Rob The Man
2003-09-02, 14:23
Originally posted by FlexOnline





Tack! Kan jag få dina gener i present?



Och jag vill ha dina:thumbup:

FlexOnline
2003-09-08, 17:36
Jag behöver lite peppning för jag dietar stenhårt nu....o så har jag tråkigt:(

FlexOnline
2003-09-08, 17:37
:smokin:

FlexOnline
2003-09-08, 17:38
:smash:
Obs! Detta var bara tease bilder...De riktiga kan beställas för en mindre summa (699:-) per bild...pm:a mig :laugh: :notme:

Spec^
2003-09-08, 17:43
Haha ja den där tröjjan passade ju bra din satans biff :D

shirunai
2003-09-08, 18:24
vilka armar :kickass:

Castro
2003-09-08, 18:46
Det är tur att du bär en såndär tröja så flickorna slipper köpa grisen i säcken liksom...:rolleyes:

Nää huvva vilka armar! :thumbup:

dude
2003-09-08, 18:53
bitigt snubbe! men borde inte underarmarna få lite mer stryk?

FlexOnline
2003-09-08, 19:27
Originally posted by dude
bitigt snubbe! men borde inte underarmarna få lite mer stryk?


Ja jag vet! Mina underarmar e som tandpetare!! Skulle du kunna bli min underarms-PT? Måste få upp dem...Ge mig en offert....:rolleyes:

Prankie
2003-09-08, 19:30
Originally posted by FlexOnline
:smokin:

Är det Zoolanders "Magnum" pose det där. :D

FlexOnline
2003-09-08, 19:35
[QUOTE]Originally posted by Prankie
[B]

Nej den heter ORALISEEEEBALIIIII TURNE KAKI

Prankie..du är för jävla lik Bruce Lee...Kan jag få en bild på dig så jag kan hänga upp den som affisch på väggen? :thumbup:

Vic_1981
2003-09-08, 19:49
Totaaaaaaaaaaaaaaaaalchefning :D


ser stabilt ut som vanligt broder :love:


:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Prankie
2003-09-08, 19:51
Originally posted by FlexOnline
[QUOTE]Originally posted by Prankie
[B]

Nej den heter ORALISEEEEBALIIIII TURNE KAKI

Prankie..du är för jävla lik Bruce Lee...Kan jag få en bild på dig så jag kan hänga upp den som affisch på väggen? :thumbup:

Hahaha, visst kan du det. Ska deffa ner mig till Jul och ta på mig kung fu kläder och signera kortet bara till dig. ;) :D
(Värt miljoner när jag bli kändis)

Det verkar som du har lagt på dig en del massa, ser skit bra ut!

:bow:

dude
2003-09-08, 19:51
haha tog du åt dig eller :D . på den andra posen såg det jäkligt mkt bättre ut.

FlexOnline
2003-09-08, 19:59
Originally posted by Vic_1981
Totaaaaaaaaaaaaaaaaalchefning :D


ser stabilt ut som vanligt broder :love:




Mtareästa koli panooooosåreje!!!

FLEXING MUSCLES! GOD LIKE CLONE! JERKING OF WILD! ALL PUMPED UP!!
Du TOTAAAAAAAALCHEFADE PÅ GYMET IDAG! 60 kilos hantlarna såg ut som dammtussar:cheers: WOOW FEST

Prankie
2003-09-08, 20:02
Originally posted by FlexOnline


Mtareästa koli panooooosåreje!!!

FLEXING MUSCLES! GOD LIKE CLONE! JERKING OF WILD! ALL PUMPED UP!!
Du TOTAAAAAAAALCHEFADE PÅ GYMET IDAG! 60 kilos hantlarna såg ut som dammtussar:cheers: WOOW FEST

WOW polarn, har du tagit en aning för mycket endorfin eller? :)

FlexOnline
2003-09-08, 20:05
Originally posted by Prankie


WOW polarn, har du tagit en aning för mycket endorfin eller? :)

Jag e inte din polare. Jag e Vics polare..PASSA SIG! ANNARS KOMMA I BRASSA I SEFTEN! Nä men..tänk på vad säger Prank, så du helst inte säger vad du tänker! Ännu bättre: Tänk på att inte säga nåt överhuvudtaget så slipper du även tänka..:smash:



;) :D

Prankie
2003-09-08, 20:06
Det var en kaka i ugnen som sa min mamma är ballerina kex. :smash:

EDIT: Nu förstår jag, du har haft fest sen 2 September och hjärnan börjar spåra ur efter 6 dagar. :D

Wilson
2003-09-08, 20:24
Säger bara ett ord: brutala armar!;)
'vad mtäter dem?

FlexOnline
2003-09-08, 20:27
Originally posted by Wilson
Säger bara ett ord: brutala armar!;)
'vad mtäter dem?


Fjuttiga klena 46:(

Alex85
2003-09-08, 20:41
fyfan flex...man blir rejält motiverad;) ... synd bara att jag aldrig blir så där stor:MrT:

FlexOnline
2003-09-08, 20:45
Originally posted by Alex85
fyfan flex...man blir rejält motiverad;) ... synd bara att jag aldrig blir så där stor:MrT:

Att säga att jag e stor är som att säga att kesella e gott!;)

Prankie
2003-09-08, 20:48
Originally posted by FlexOnline


Att säga att jag e stor är som att säga att kesella e gott!;)

Du är stor och kesella är gott med lite äpple funlight. ;) Mitt delmål blir väl att bli biffig som du när jag är vid din ålder. :) 5år till alltså.

Alex85
2003-09-08, 20:48
Originally posted by FlexOnline


Att säga att jag e stor är som att säga att kesella e gott!;)

jaja...fit då;)
kesella e ju visst gott!:D

Wilson
2003-09-08, 22:46
Flex du har väälditg bra triceps måste jag säga...
hur tränar du å så?

FlexOnline
2003-09-08, 23:38
Originally posted by Wilson
Flex du har väälditg bra triceps måste jag säga...
hur tränar du å så?

Vic har bättre..fråga honom:bpump:

Wilson
2003-09-08, 23:57
Originally posted by FlexOnline


Vic har bättre..fråga honom:bpump:

Men kör du Arne-varianten? massor av set och övningar?

FlexOnline
2003-09-09, 00:01
Originally posted by Wilson


Men kör du Arne-varianten? massor av set och övningar?

HAHHAHAHAHAHAHA ARNE VARIANTEN???Vad e d? Vem e Arne? Inte Arne Persson hoppas jag? *Gråter av skratt*...jag kör 3 övningar-3 set per övning....

isakssonmartin
2003-09-09, 10:34
samma som jag kör funkar nog bäst.

Wilson
2003-09-09, 11:02
Originally posted by isakssonmartin
samma som jag kör funkar nog bäst.

Ja arne varianten..alla vet väl att Arne kör väldigt mycket för triceps...

isakssonmartin
2003-09-09, 11:15
nej jag kör 3övningar och 3set på alt. hade jag kört som arne hade jag avlidit efter 3dagar.

Hampe
2003-09-17, 09:54
stooooooooooor!!! :bow:

FlexOnline
2003-09-17, 11:37
Originally posted by Hampe
stooooooooooor!!! :bow:


Nä jag e smal o klen...o fet:(

Thell
2003-09-17, 13:59
:furious: :furious:
men för fan flex, sluta gnäll !!!
du e visst stor o har en schysst kropp, inse !
sen e du inte fet heller !!! =PPP
och om du nu tycker du e så liten, slösa inte din energi på att gnälla, ta reda på info om hur du kan bli större !!!

:eating: :bpump: :sleep:

Pressarn
2003-09-17, 17:59
Kom att tänka på den sjukdomen som påminner om anorexia efter Flex's uttalanden här, megarexi eller nåt sånt var det. :rolleyes:

clash
2003-09-17, 18:29
Ja ni boys ... beror väl på vad man jämför sig med eller hur?

FlexOnline
2003-09-17, 21:16
En ryggbild 2 veckor in på dieten...

Alex85
2003-09-17, 21:28
fyfan! ser bra ut...du har rätt lätt för att få damer va?:naughty:
och nu tänker alla kolozzeumare att jag bara tränar för jäntornas skull, men så är icke fallet!!

Oskis
2003-09-17, 21:41
Grymmt:thumbup:

Vic_1981
2003-09-17, 21:51
Originally posted by Alex85
fyfan! ser bra ut...du har rätt lätt för att få damer va?:naughty:
och nu tänker alla kolozzeumare att jag bara tränar för jäntornas skull, men så är icke fallet!!


lätt för att få brudar?? SKOJAR DU!!? fyfan..brudarna flockas runt den ryska urhingsten, kroppen huggen ur sten, läcker är han också...totalpackage helt enkelt.


:thumbup: :thumbup:

AnderssoN
2003-09-18, 17:55
... Flex är STÖRRE i vekligheten. Han klev in i omklädningsrummet och plötsligt föll man tio hack ner på kaxighetsskalan. Din deff går bra Flex.

Tack för att du motiverade mig att köra hårt idag :thumbup:

FlexOnline
2003-09-18, 19:22
Originally posted by AnderssoN
... Flex är STÖRRE i vekligheten. Han klev in i omklädningsrummet och plötsligt föll man tio hack ner på kaxighetsskalan. Din deff går bra Flex.

Tack för att du motiverade mig att köra hårt idag :thumbup:

Andersson...önskade jag kan tro på dig...men jag vet att du säger så för o va sjysst...tack tack...jag känner mig som en daggmask....o när man har pump så e d en annan sak:(

Tompi
2003-09-18, 20:56
Är det falsk ödmjukhet eller har du så dåligt självförtroende? Isåfall är det tur att du inte har min kropp:D

Chris
2003-09-18, 22:04
Flexonline: Går du på gym eller?

:thumbup:

tejpis
2003-09-20, 19:03
FlexOnline,

får jag låna ett par bilder på dig för att visa min polare hur jag vill se ut (seriös fråga) ? ;) (seriös fråga)

:thumbup:

FlexOnline
2003-09-20, 19:16
Originally posted by tejpis
FlexOnline,

får jag låna ett par bilder på dig för att visa min polare hur jag vill se ut (seriös fråga) ? ;) (seriös fråga)

:thumbup:

Varför vill du se liten o klen ut?;) Låna nåns bilder som e riktigt grym...typ Vic..lr Langster....lr Action...:naughty:

tejpis
2003-09-20, 20:57
Liten och klen? Pyttsan.

.edit. tog bort väldigt mycket överflödig text..

AdrenalineRush
2003-12-01, 17:39
Skit najs! :thumbup:
Hur länge har du tränat??
:hbang:

FlexOnline
2003-12-02, 10:40
Originally posted by AdrenalineRush
Skit najs! :thumbup:
Hur länge har du tränat??
:hbang:


3 månader

Herkulez
2003-12-02, 11:18
Haha jag gillar dina ödmjuka svar mannen

(ps du är grym)

Grisen
2003-12-02, 11:33
Grymt!

Überbiffen
2003-12-02, 11:51
FlexOnline>> Ser jävligt bra ut. :thumbup:

Castro
2003-12-02, 12:13
Instämmer i Kören...
Lalalalalalala la la laaaaaaa, Flexonline det ser ut väldigt braaaaaaa (läs sången i en mörk till ljus-skala) :D

dantheman
2003-12-02, 13:01
Tycker att graden av falsk ödmjukhet har uppnåt stadiet pinsamt för länge sedan i denna tråd....ta bort bilderna om du är så himla ful och fet.

FlexOnline
2003-12-02, 13:22
Dan the man onskade lite nya bilder:varsågod

FlexOnline
2003-12-02, 13:23
Kvaliten på webbcamen e inte superb.....

yxmannen
2003-12-02, 14:24
Originally posted by FlexOnline
Kvaliten på webbcamen e inte superb.....

Det ser sjukt bra ut killen. Du är dock kanske på väg att bli lite för grov för af, svårt se på bilderna när du inte är torr och hård, det finns ju att plocka ifrån. 30 chins och 40 dips på detta så kanske jag måste mörda dig om vi ska tävla samtidigt. :smash:

Pez
2003-12-02, 15:47
Ser köttigt ut.. dock ser du ut att vara 1.50 lång på sista bilden.. :D

/pez

FlexOnline
2003-12-02, 15:58
Originally posted by Pez
Ser köttigt ut.. dock ser du ut att vara 1.50 lång på sista bilden.. :D

/pez


men...men....vafan..jag e juh 1.83.BUUHHHHHHUUUUUÄÄÄÄÄÄÄ
:( :cryout:

AdrenalineRush
2003-12-02, 20:30
va!? :eek: hur fan har du lyckats med detta?? på 3 månader... e tar du ryss5or istället för protein o sånt :D
hheehe... skitbra resultat iaf! tränat nått annat innan??
biffig jävel...

GhostFace
2003-12-02, 21:11
:bpump:

Ibland går det snabbt, sköter man "korten" rätt så ger det ju resultat.

:hbang:

Nike
2003-12-02, 21:16
Originally posted by AdrenalineRush
va!? :eek: hur fan har du lyckats med detta?? på 3 månader... e tar du ryss5or istället för protein o sånt :D
hheehe... skitbra resultat iaf! tränat nått annat innan??
biffig jävel...


han var inte så seriös

AdrenalineRush
2003-12-02, 21:57
hehe.. märker det.. därför jag redan från start försöker äta "rätt" o ofta och sånt :eating: :bpump:

Vic_1981
2003-12-02, 22:18
totaaalchefning :thumbup:

för övrigt så han flex ändrat sig..han ska tävla på olympia istället för af..lite skillnad men vafan.

han blev inspirerad när han såg den här svarta killen ronald mcdonald coleman.

:rolleyes:

Dwag
2003-12-03, 08:16
Kör hårt ! alla andra gör det :D

leinad
2003-12-03, 19:00
Har inte läst allt, men det ser grymt bra ut! Vad är dina stats och hur lång är du?

Wilson
2003-12-03, 19:00
oh yeah.... oh yeah baby:) shit vad stor du e ditt monster he

Wannabebiff
2003-12-03, 19:14
Originally posted by AdrenalineRush
va!? :eek: hur fan har du lyckats med detta?? på 3 månader... e tar du ryss5or istället för protein o sånt :D
hheehe... skitbra resultat iaf! tränat nått annat innan??
biffig jävel...

3 månader :rolleyes:

kharon
2003-12-03, 19:39
Om du inte var så fet så skulle du se liten ut!
:D
Fungerar ironi över nätet idag?


Ska vi återgå till allvaret så ser det förbannat bra ut! :thumbup:
Tre månader till och du kommer att va grym!
:D

Jon2
2003-12-03, 19:56
Tycker alltid att du ser så kort ut. Själv är man lika lång som dig men ser ut som 2 meter grymma bilder annars:thumbup:

AdrenalineRush
2003-12-03, 20:17
Originally posted by Wannabebiff


3 månader :rolleyes:


vadå? :smash:

Ankarby
2003-12-03, 20:43
Originally posted by Jon2
Tycker alltid att du ser så kort ut. Själv är man lika lång som dig men ser ut som 2 meter grymma bilder annars:thumbup:

flex är ju 3m bred så inte underligt han ser kort ut

AdrenalineRush
2003-12-05, 08:28
Originally posted by Nike



han var inte så seriös


jaha... såg inte denna posten :notme:

men seriöst nu, hur länge har du tränat flex?

FlexOnline
2003-12-05, 09:55
Originally posted by AdrenalineRush



jaha... såg inte denna posten :notme:

men seriöst nu, hur länge har du tränat flex?

Har tränat till och från i 6,5 år

swiftin
2004-01-28, 08:21
Shiit din kropp är typ mitt ideal! :hbang:

sheffield
2004-01-28, 22:02
du SER stark ut men,

hur mkt lyfter du i mark/kb/bp??

Prankie
2004-01-28, 22:52
Du är väldig lik vad jag vill bli. :)

FlexOnline
2004-01-28, 23:12
Originally posted by sheffield
du SER stark ut men,

hur mkt lyfter du i mark/kb/bp??

Mitt mål e inte o vara stark,isåfall skulle jag ha satsat på styrkelyftning..

Teval
2004-01-29, 16:51
Originally posted by FlexOnline


Mitt mål e inte o vara stark,isåfall skulle jag ha satsat på styrkelyftning..

Och ditt mål är inte att vara stor, för då hade du satsat på bodybuilding? Inte enklare att svara "vill jag inte säga"?

DiZi
2004-01-29, 17:05
Alltså SHIT, THESE ARMS! Oh my fucking god! Vad mäter dom? om man får fråga? ;)

EDIT: Såg att dom mätte 46cm på första sidan, men kanske växt nu? :D

Megatuttarna
2004-01-29, 19:14
Originally posted by sheffield
varför står det fetstark i din signatur då?

Hahaha

sheffield
2004-01-29, 21:14
svara nu prettyboy, styrkelyftning?? styrkelyft heter det väl sist jag hörde......

nordlander
2004-01-29, 21:19
Originally posted by Prankie
Du är väldig lik vad jag vill bli. :)

Tecknad?

Prankie
2004-01-29, 21:46
Visst, tecknad eller inte. Bara jag har massor muskler som Flex och kan kampsporter och äger en karaoke maksin.

FlexOnline
2004-01-29, 23:48
Originally posted by sheffield
svara nu prettyboy, styrkelyftning?? styrkelyft heter det väl sist jag hörde......

Ja styrkelyft...Jag kör varken bänkpress,marklyft lr knäböj.Vill du veta nån specifik övning så får du fråga.

Teval: Dra ballen i gruset.

Mina armar mäter just nu 47.

"Fetstark" är ironi...Vissa nollor hajjar inte sånt verkar det som.

Chris
2004-01-30, 00:46
Dom är bara avundsjuka Flex, det är iofs jag också, men jag är inte dryg mot dig för det :D

:love:

AdrenalineRush
2004-01-30, 07:51
Flex du skulle väl tävla innom en snar framtid? Läste nått om att du skulle testa göra dips osv.. Men hur e det med axlarna för tillfället? :bpump:

Teval
2004-01-30, 11:56
Originally posted by FlexOnline


Ja styrkelyft...Jag kör varken bänkpress,marklyft lr knäböj.Vill du veta nån specifik övning så får du fråga.

Teval: Dra ballen i gruset.



Misstänkte att jag skulle få det svaret :)..

sheffield
2004-02-04, 22:35
säg va du har i bänken nu

FlexOnline
2004-02-04, 23:20
Originally posted by sheffield
säg va du har i bänken nu


50 kilo en bra dag

Fartman
2004-02-04, 23:49
Originally posted by sheffield
säg va du har i bänken nu

OM du vore lite uppmärksam så kanske du hade snappat upp att flex har en axelskada som knullar sönder i princip alla bröstövningar...

fattar inte vafan du ska fortsätta tjata, han har ju redan sagt att han inte kör bänk.. du låter som nån jävla "fordons-johan" som går och frågar alla vad dom tar i bänk

FlexOnline
2004-02-05, 05:36
Originally posted by Fartman


OM du vore lite uppmärksam så kanske du hade snappat upp att flex har en axelskada som knullar sönder i princip alla bröstövningar...

fattar inte vafan du ska fortsätta tjata, han har ju redan sagt att han inte kör bänk.. du låter som nån jävla "fordons-johan" som går och frågar alla vad dom tar i bänk

Tack Fartman!Du e ljuset i den mörka Kolo-tunneln:hbang:

Ludvig
2004-02-05, 09:32
haha ja fii fan.. "vad tar du i bänk?!" finns det nån mer irriterande fråga?:smash: :insane:

Thell
2004-02-05, 14:01
Flex: hur går det med deffen ?
får man kanske se några bilder ?

Teval
2004-02-05, 15:05
Originally posted by Fartman


OM du vore lite uppmärksam så kanske du hade snappat upp att flex har en axelskada som knullar sönder i princip alla bröstövningar...

fattar inte vafan du ska fortsätta tjata, han har ju redan sagt att han inte kör bänk.. du låter som nån jävla "fordons-johan" som går och frågar alla vad dom tar i bänk

Alla kanske inte följer dokusåpan flexonline här på kolozzeum..

Megatuttarna
2004-02-05, 15:38
Originally posted by Teval


Alla kanske inte följer dokusåpan flexonline här på kolozzeum..

Just därför bör dom inte uttala sig heller ;)

Teval
2004-02-05, 16:37
Originally posted by Megatuttarna


Just därför bör dom inte uttala sig heller ;)

Öhh? Ska man läsa genom hela tråden på 12 sidor innan man ställer en fråga då? Att flex är så känslig med hur mycket han lyfter är inte lätt av veta.

Action
2004-02-05, 17:12
Originally posted by Teval


Öhh? Ska man läsa genom hela tråden på 12 sidor innan man ställer en fråga då? Att flex är så känslig med hur mycket han lyfter är inte lätt av veta.

Känslig o känslig.. han har ju svarat tidigare att han inte kör bänkpress.... o det va bara några meddelanden tidigare....

sheffield
2004-02-05, 18:36
vafan spelar det för roll jag ville bara veta med dålig axel eller inte så vet han ju endå vad han reppar på iaf. d låter som jag ska ta han i ¤#%%¤# för man fråga vad han lyfter i en viss övning......asgfdasfdasfdasd

sheffield
2004-02-05, 18:36
hantelpress då? marklyft eller knäböj???

FlexOnline
2004-02-05, 18:40
Originally posted by sheffield
hantelpress då? marklyft eller knäböj???

det enda jag kör för bröst ecablecrossövningar-max 30 kilo per sidao strikt som satan.

Marklyft 190 kilo 1gång

Knäböj kör jag inte heller.Benstyrkan e ca 8 reps på 130-140 i bensparken.

Jense
2004-02-06, 03:55
Hej.


Vad tar du i bänkpress, knäböj och marklyft. För du är väl styrkelyftningsare.. vad tar du i vadpress, hammercurl, skivstångscurl grippers, ryggresningar, munnen?


ok, lite allvar.

Du ser bra ut flex. inget snack om saken. om jag varit gay hade jag raggat.

Herkulez
2004-02-06, 08:24
VA maxar du i 1 reps situps då?

FlexOnline
2004-02-06, 19:42
Originally posted by Jense
Hej.


Vad tar du i bänkpress, knäböj och marklyft. För du är väl styrkelyftningsare.. vad tar du i vadpress, hammercurl, skivstångscurl grippers, ryggresningar, munnen?


ok, lite allvar.

Du ser bra ut flex. inget snack om saken. om jag varit gay hade jag raggat.

MUNNEN?!!! HAHAHAHAAHAAHHA FAN VA KUL!! HAHA JAG MAXAR 34KEXCHOKLAD INOM 1minut!

Jense
2004-02-06, 19:44
oj..=)


Hur många cIgG maxar du på en gång? 20? 4?

ser bra ut .. hur är formen just NU

Fugitive
2004-02-07, 15:34
Tjöööta :) men Hur är dagsformen ?

få se nu:hbang:

AdrenalineRush
2004-02-07, 16:17
Flex har juh lagt upp rätt så färska bilder på tävlingsavdelningen... De har jag sett och dom är King! :hbang: ;)

Löjtnant Blank
2004-02-19, 01:51
Originally posted by Fartman
du låter som nån jävla "fordons-johan" som går och frågar alla vad dom tar i bänk

Ah ha ha ha! :laugh: Klockren kommentar! Den tänker jag använda någon gång - utan att fråga om lov! :thumbup:

Danny
2004-02-24, 23:48
Ser bra ut flex, u r still king in city, du får ta min tron då ja e linköping:laugh:
ser fram emot att se hur du utvecklats den sista tiden, kör hårt! :thumbup:

nordlander
2004-02-24, 23:58
*onödigt inlägg borttaget av mig själv*

mini2
2004-02-25, 00:08
vad tar du i bänk

Mago
2004-02-25, 00:27
*Moderatorwannabe*

Håll er till "Allmänt" med tramset.

mini2
2004-02-25, 14:04
vad tar DU i bänk

AdrenalineRush
2004-02-25, 16:19
Men för fan mini2, Flex har sagt flera gånger att han drar med en axelskada som gör det omöjligt för honom att köra bänk. :smash:

lauria
2004-03-02, 00:16
Grymt bra där!!!!:thumbup:

Vill gärna se några nyare bilder :naughty:











///////Tobbe