handdator

Visa fullständig version : Första tatueringen


CVN
2009-03-01, 21:06
Ursäktar att jag inte postar i andra men har försökt söka men den jävla skit funktionen fungerar inte.:devil:

Iallafall så ska jag snart göra en första tatuering men vet inte riktigt var jag vill göra den, har tänkt på röven för ifall den skulle bli dålig så slipper man se den hela tiden.

Det är iallafall en relativt liten tatuering typ 3 x 3 cm och för dom som undrar så är det mitt lags symbol.

Det jag undrar över hur är smärtan att tatuera sig på röven? hade tänkt mig den vänstra skinkan i mitten.

hoppas på seriösa svar

// CVN

J.V
2009-03-01, 21:11
Men för helvete lev lite. Skit i testtatueringarna.

CVN
2009-03-01, 21:14
Men för helvete lev lite. Skit i testtatueringarna.

Men för helvete, jag skrev seriösa svar!

L-Sami
2009-03-01, 21:15
Smärta är nog helt individuellt, det Karl Jöns kände när han tatuerade sig på röven kommer du nog inte känna.

bear.flowertwig
2009-03-01, 21:17
Men för helvete, jag skrev seriösa svar!

Men för helvete, som man frågar får man svar!

MojjMojj
2009-03-01, 21:17
Finns några stycken tatuerings-forum, där du kan läsa om smärta. https://www.flashback.info/forumdisplay.php?f=49 Gaddad.se osv.

CVN
2009-03-01, 21:24
Men för helvete, som man frågar får man svar!

Exakt vad menar du med det? Jag frågade hur ont det skulle göra och jag skrev att jag ville ha seriösa svar, om han då skriver att jag inte ska göra en testtatuering så har det absolut 0,0000000000000000000 % med vad min fråga handlade om.

Jazen
2009-03-01, 21:24
ont gör det, men det är smärta som man kan härda ut...dom flesta iaf...
tror du att själva tatueringen kommer bli dålig eller är du rädd för att du tar en dålig motiv?

CVN
2009-03-01, 21:29
ont gör det, men det är smärta som man kan härda ut...dom flesta iaf...
tror du att själva tatueringen kommer bli dålig eller är du rädd för att du tar en dålig motiv?

Är inte ett dugg rädd för att det ska vara ett dåligt motiv men vill tatuera pga av några orsaker. Dels så vill jag känna hur det känns, dels för att se hur tatueringen ser ut på min hud och sen för att jag tror att det hade sett coolt, kul ut :)

Har tänkt att tatuera mig på andra ställen senare men inte just nu när jag fortfarande tränar för att bli större.

Jazen
2009-03-01, 21:34
Är inte ett dugg rädd för att det ska vara ett dåligt motiv men vill tatuera pga av några orsaker. Dels så vill jag känna hur det känns, dels för att se hur tatueringen ser ut på min hud och sen för att jag tror att det hade sett coolt, kul ut :)

Har tänkt att tatuera mig på andra ställen senare men inte just nu när jag fortfarande tränar för att bli större.

äsh känns, vad finns det att känna, det är smärta =) ?
har du nå utomjordisk special edition hud eller =D ? blir nog bra ska du se....du kan tatuera dig och träna för att bli större ändå ska du se =)

Black Star Abyss
2009-03-01, 21:39
Gjorde min första tauering över revbenen. Gjorde ont som satan, men det ska också vara värsta området. Efteråt sa de att om jag gör på armen kommer jag tycka det känns larvigt. Det gör ont om nålen tar i benhinnan. Har man fett och muskler gör det mindre ont.

CVN
2009-03-01, 21:39
äsh känns, vad finns det att känna, det är smärta =) ?
har du nå utomjordisk special edition hud eller =D ? blir nog bra ska du se....du kan tatuera dig och träna för att bli större ändå ska du se =)

Ok :) vad brukar timm priserna ligga på? 1000 kr?

Jazen
2009-03-01, 21:41
Ok :) vad brukar timm priserna ligga på? 1000 kr?

det där är heeelt upp till varje tatuerare, min tar fast pris som vi kommit överens om, men visst finns dom som tar 1000:-/h och dom som är mer "kända" tar väl ännu mer

CVN
2009-03-01, 21:46
det där är heeelt upp till varje tatuerare, min tar fast pris som vi kommit överens om, men visst finns dom som tar 1000:-/h och dom som är mer "kända" tar väl ännu mer

Ok tackar för svar, tråd kan låsas.

Griip
2009-03-01, 21:48
Exakt vad menar du med det? Jag frågade hur ont det skulle göra och jag skrev att jag ville ha seriösa svar, om han då skriver att jag inte ska göra en testtatuering så har det absolut 0,0000000000000000000 % med vad min fråga handlade om.

Han försöker ju bara öppna dina ögon för ett annat synsätt, bara för det ska du inte bete dig som en bortskämd snorpöl som tror att detta är din alldeles egna tråd.


:)

CVN
2009-03-01, 21:52
Han försöker ju bara öppna dina ögon för ett annat synsätt, bara för det ska du inte bete dig som en bortskämd snorpöl som tror att detta är din alldeles egna tråd.


:)

Okej ber om ursäkt, blir extremt sur och grinig vid deff och särskilt vid såhär lågt energiunderskott.