handdator

Visa fullständig version : Vad heter filmen


shut teh face
2009-02-28, 16:51
Handlar om en kontorskille som blir helt insane, någon fluga i hans bil och böljande hetta. Sen går han runt och gör konstiga saker. Har med något om en läsk han ska köpa i en butik också

egge
2009-02-28, 16:52
Falling Down med Michael Douglas.

edit: FIRST!

Sadde
2009-02-28, 17:03
Jag lånar tråden lite:

Vad heter filmen där en man kommer hem från jobbet och ser sin fru bli påsatt av en annan man som han tror är hans egna chef (egentligen var det fruns syster som blev påsatt) och väljer att lämna hemmet. Under sin tid utanför hemmet håller han på att bli rånad i ett "black neighbourhood" men eftersom han inte bryr sig om livet längre så gör han tvärtemot var rånaren ber honom om... sedan händer det maaaassa andra saker i filmen också.

Det är en komedi. Vet att min filmbeskrivning kanske inte var den bästa men om någon känner igen något liknande så är det bara att posta på!

tack på förhand

stevebc
2009-02-28, 17:05
Falling Down med Michael Douglas.

edit: FIRST!Fan. Grattis :)

Riktigt trevlig film, om än lite wack.

Brian The Family Dog
2009-02-28, 17:07
Jag lånar tråden lite:

Vad heter filmen där en man kommer hem från jobbet och ser sin fru bli påsatt av en annan man som han tror är hans egna chef (egentligen var det fruns syster som blev påsatt) och väljer att lämna hemmet. Under sin tid utanför hemmet håller han på att bli rånad i ett "black neighbourhood" men eftersom han inte bryr sig om livet längre så gör han tvärtemot var rånaren ber honom om... sedan händer det maaaassa andra saker i filmen också.

Det är en komedi. Vet att min filmbeskrivning kanske inte var den bästa men om någon känner igen något liknande så är det bara att posta på!

tack på förhand

Nothing to Lose ?

http://www.imdb.com/title/tt0119807/

Kabuto
2009-02-28, 17:12
Jag har filmtipsat och gjort en tråd om Falling down en gång här på kolozzeum när den gick på tv :thumbup:

palme
2009-02-28, 17:32
Skön rulle :)

spange
2009-02-28, 17:58
Falling down är fan en av mina favvo-rullar :)

Sadde
2009-03-01, 17:48
Nothing to Lose ?

http://www.imdb.com/title/tt0119807/

TUSEN TACK!!! *cupid*