handdator

Visa fullständig version : Vilken BF % har killen?


CVN
2009-02-22, 16:36
Undrar ungefär vilken BF ni skulle tippa på att killen 1;40 in i klippet har. Annars så har han enligt mitt tycke optimal kropp, vad tycker ni?

http://www.youtube.com/watch?v=pic9ZRpUOOE

fishy
2009-02-22, 16:40
Såg titeln till klippet och visste direkt vem du mena, förbannat snyggt tränad.

raQblad
2009-02-22, 16:42
Haha dom där ryssarna är riktigt grymma i filmen. Sett den?

Ang. bf så vette tusan, men det ser ut att vara lågt. under tio?

CVN
2009-02-22, 16:43
Haha dom där ryssarna är riktigt grymma i filmen. Sett den?

Ang. bf så vette tusan, men det ser ut att vara lågt. under tio?

Klart jag har sett den :P en av dem bättre filmerna jag sett.

Skulle nog också gissa på under 10 i bf.

LoTiX
2009-02-22, 16:52
Han har "väldefinerade magrutor"-kroppsfett%. Mycket mer behöver man väl egentligen inte veta?

aelgen
2009-02-23, 00:04
Kan ju vara intressant att veta hur lågt det är och ifall det är en hållbar nivå, eller om han bara är "tävlingsdeffad" inför filmen. Men ser ju inte sjukligt lågt ut så det är väl runt en 9-10% kanske.

Håller med om att hans kropp är näst intill optimal ur min synvinkel på träning. Kommer man någon gång ens i närheten är jag nöjd :D

CVN
2009-02-23, 00:07
Om man vill ha en liknande kropp som han, vad ska man lägga störst fokus på?

saab900
2009-02-23, 00:34
Om man vill ha en liknande kropp som han, vad ska man lägga störst fokus på?

Träna hårt på överskott ett par år minst och sedan göra en ordentlig deff torde väl vara det snabbaste sättet, beroende på utgångsläget för att få den massan.

brobban
2009-02-23, 00:34
Om man vill ha en liknande kropp som han, vad ska man lägga störst fokus på?Träna hårt på gymmet och sköta kosten?

Black Star Abyss
2009-02-23, 00:54
Typ 8%? Har en snubbe på kampsportsklubben som är tokdeffad, man ser varenda liten detalj. Han har gjort BF mätning och hade tydligen 5%

kålman
2009-02-23, 00:56
Om man vill ha en liknande kropp som han, vad ska man lägga störst fokus på?

rätt föräldrar *flex*

shibi
2009-02-25, 17:35
Fastän han är krallig så ser han sjukt mager ut i ansiktet.

CVN
2009-02-25, 17:38
Fastän han är krallig så ser han sjukt mager ut i ansiktet.

Ryssar har ofta väldigt "smala" ansikten.

birra_peroni
2009-02-25, 17:38
Varför detta ständiga gissande om folks BF?

CVN
2009-02-25, 17:42
Varför detta ständiga gissande om folks BF?

Var egentligen bara för diskussionsunderlaget. Ville egentligen bara tipsa om att han hade en helt sjuk kropp som kan vara till inspiration för många.

EnTe
2009-02-25, 22:29
Varför detta ständiga bs om gener! Eller rätt föräldrar. Sluta ta udden av folk genom uttalanden om genetiska fördelar som vi oftast inte kan relatera till. Alla har vi gener från våra föräldrar. Teoretiskt sett kan ingen se ut som honom eftersom vi inte har hans föräldrar, men vi kan få lika snygga kroppar med våra egna gener.


Punkt!

kålman
2009-02-25, 22:31
så du menar att alla har lika lätt att uppnå lika låg bf som snubben i filmen?

CVN
2009-02-25, 22:43
Varför detta ständiga bs om gener! Eller rätt föräldrar. Sluta ta udden av folk genom uttalanden om genetiska fördelar som vi oftast inte kan relatera till. Alla har vi gener från våra föräldrar. Teoretiskt sett kan ingen se ut som honom eftersom vi inte har hans föräldrar, men vi kan få lika snygga kroppar med våra egna gener.


Punkt!

Skrivit i fel tråd?

EnTe
2009-02-26, 00:00
så du menar att alla har lika lätt att uppnå lika låg bf som snubben i filmen?

Det jag menar är att det är så lätt att säga.. "Äh han har bra gener" Ja det kanske han enligt någon viss subjektiva bedömning, men i detta avseende har de flesta bra gener. Ingen här vet ju hur mycket han har fått slita för att nå dessa resultat? Det kanske inte är lika lätt för alla, men det är heller inte så omöjligt som jag tycker man får det att låta när man hela tiden drar till med att "Äh, han har bra gener"

Sorry om det blev lite Hijjack av tråden här, inte min mening. Den som känner sig manad kan skicka pm eller liknande så lämnar vi tråden till sitt ämne.

kålman
2009-02-26, 00:09
Det jag menar är att det är så lätt att säga.. "Äh han har bra gener" Ja det kanske han enligt någon viss subjektiva bedömning, men i detta avseende har de flesta bra gener. Ingen här vet ju hur mycket han har fått slita för att nå dessa resultat? Det kanske inte är lika lätt för alla, men det är heller inte så omöjligt som jag tycker man får det att låta när man hela tiden drar till med att "Äh, han har bra gener"

Sorry om det blev lite Hijjack av tråden här, inte min mening. Den som känner sig manad kan skicka pm eller liknande så lämnar vi tråden till sitt ämne.

så om alla tränar lika hårt och är lika noga med allt kommer dom vara lika bra?

birra_peroni
2009-02-26, 10:15
så om alla tränar lika hårt och är lika noga med allt kommer dom vara lika bra?

Han syftar nog på att folk drar ofta till med "han har bra gener"-kortet lite för fort innan dom ens vet hur personen ifråga kommit dit.

tu comprend?