handdator

Visa fullständig version : Kai Green och Branch Waren's förberedelser inför Arnold Classics


Morrris
2009-02-21, 19:19
Muscular Development filmar dessa två eminenta byggare och deras träning innan Arnolds Classics 2009. Inspirerande och stundtals riktigt underhållande filmer.

Branch Warren (http://mdtv.musculardevelopment.com/content/blogcategory/192/219/)
Kai Green (http://mdtv.musculardevelopment.com/content/blogcategory/191/218/)

schabo-labo
2009-02-21, 20:39
Japp mister Warren ser stor ut, men inte så stor som jag trodde han var.

Morrris
2009-02-21, 21:12
Japp mister Warren ser stor ut, men inte så stor som jag trodde han var.
Han ser helt sjuk ut live, men så är det ju med alla byggare. Killen på Metroflex Gym verkar vara en riktigt galen kille. När Warren slet sönder sin triceps i augusti smörjde han in armen med vanlig olja och bad till gud.
Like in the bible...

tp_88
2009-02-21, 21:20
Japp mister Warren ser stor ut, men inte så stor som jag trodde han var.
Kan man bli så mycket större?

Hade missat del 2 och 3 av bröst-passet, tack för länkarna! :thumbup:

WHITEFOLKS
2009-02-21, 21:22
Han ser helt sjuk ut live, men så är det ju med alla byggare. Killen på Metroflex Gym verkar vara en riktigt galen kille. När Warren slet sönder sin triceps i augusti smörjde han in armen med vanlig olja och bad till gud.
Like in the bible...

Fast det var ju inte riktigt det enda som gjordes.

Mass-Tech
2009-02-21, 21:26
No Victor?
Wonder why;)

C.E.J.
2009-02-21, 22:29
Branch har en speciell plats i mitt hjärta alltså. Första numret av Body jag köpte var med honom på framsidan. Gillade honom då, har fortsatt gilla honom sen dess.

Några reps på 405lbs i press, 600g carbs three weeks out... Yep, sure like that guy.

Vilken triceps var det han skadade? Vänstra som man ser i axel-/tricepsvideon ser grym ut.

LoTiX
2009-02-21, 22:29
Fast det var ju inte riktigt det enda som gjordes.

Nej han gör ju ett underbart tillägg.

"We used oil and prayers like the bible says... and I really think it helped him... ... but the doctor fixed him really."

Riktigt så illa var det kanske inte, minns inte helt. Säkert är dock att jag ryser varje gång någon börjar säga "the Lord" i varje mening.

Dock trevliga killar. Älskar alla videor som släpps inför Arnold.

tjabon
2009-02-21, 22:44
Härliga videoklipp !!

Jag satt halva natten igår och glodde.
Mycket inspirerande...:thumbup:

C.E.J.
2009-02-21, 22:49
Nej han gör ju ett underbart tillägg.

"We used oil and prayers like the bible says... and I really think it helped him... ... but the doctor fixed him really."

Riktigt så illa var det kanske inte, minns inte helt. Säkert är dock att jag ryser varje gång någon börjar säga "the Lord" i varje mening.

Dock trevliga killar. Älskar alla videor som släpps inför Arnold.

Det han sa var typ att de bad för honom, att han ändå behövde kirurgi, men att återhämtningen gick snabbare (tack vare bönerna).

Godfella
2009-02-21, 22:54
"Yeah motherfucker, light weight, gnnnarrnang!!"

Morrris
2009-02-21, 22:57
Fast det var ju inte riktigt det enda som gjordes.
Nej, men det var det enda han berättade att han gjorde. Lotix och CEJ sammanfattar väl vad han sa rätt bra. Var det en träningsolycka, eller sades det inte att han ramlade ner för en trappa? CEJ: Vänstra tror jag. Han har armbågsvärmare på vänstra i bröstvideon iaf.

Hursomhelst så har han återhämtat sig bra. 15 fucking reps på 75orna i hantelpress.

Mass-Tech: Är du ironisk? Finns det en anledning till att Martinez inte är med? Jag är inte spec insatt.

Fultjack
2009-02-22, 03:52
Branch har en speciell plats i mitt hjärta alltså. Första numret av Body jag köpte var med honom på framsidan. Gillade honom då, har fortsatt gilla honom sen dess.

Några reps på 405lbs i press, 600g carbs three weeks out... Yep, sure like that guy.

Vilken triceps var det han skadade? Vänstra som man ser i axel-/tricepsvideon ser grym ut.

Att han är stark är det dock ingen tvekan om :)

Rent estetiskt är han dock ingen bra byggare i mina ögon.

Morrris
2009-03-05, 18:56
Nya filmer från Kai's sida.