handdator

Visa fullständig version : gainer


Blexx
2009-02-17, 21:05
nu är det så att jag fick min gainer pro idag. När jag tog den efter träningen så sa en kille i min boxning att det var farligt med gainer pro och att jag skulle sluta växa. Hade han rätt eller kan jag fortsätta ta min gainer? är 14 år

simmarn
2009-02-17, 21:09
Ibland slutar man aldrig förvånas av andras träningsråd. Klart att det inte är farligt.

Mvh

King Grub
2009-02-17, 21:51
Antingen hade han noll koll eller så ville han jävlas med dig. Ignorera.

Aftonbladet
2009-02-17, 22:01
nu är det så att jag fick min gainer pro idag. När jag tog den efter träningen så sa en kille i min boxning att det var farligt med gainer pro och att jag skulle sluta växa. Hade han rätt eller kan jag fortsätta ta min gainer? är 14 år

Knapra på Gainer, bli inte rädd överhuvudtaget.

Ta det dock bara efter träning, resten av dagen äter du mat.
Det har inget med att göra att det kan bli "farligt" men du "mår bäst av det".

mattilainen
2009-02-17, 22:53
frågan är ju om man behöver gainer när man är 14? du växer väl bra ändå skulle jag tro?

hasic
2009-02-17, 23:06
frågan är ju om man behöver gainer när man är 14? du växer väl bra ändå skulle jag tro?

Han kan ju ta det utav andra skäl, exempelvis återhämtningen. Sen så behöver ju han, precis som en vuxen, ligga på ett kaloriöverskott för att gå upp. Om det nu är vad han strävar efter.

Till TS: Be gärna personen i din boxning om en noggrann förklaring till varför man skulle sluta växa.