handdator

Visa fullständig version : Vad skulle du göra om du fick byta kön för en dag?


spoonchest
2009-02-15, 08:03
Som trådetiteln lyder. Vad skulle du göra om du fick spendera en dag i en kvinnas/mans kropp?

palme
2009-02-15, 08:27
Leka med mig själv

Yankeee
2009-02-15, 08:30
Försöka resonera utan att blanda in känslor.

Piranha
2009-02-15, 08:35
Jag skulle gå runt och be alla män om ursäkt för vårt stundtals knepiga beteende :D.

Just den dagen skulle jag nog vara rätt lösaktig också.

spoonchest
2009-02-15, 08:48
Menstruera.
Sen när jag blev man igen skulle jag säga till min flickvän:
"Vaddå? det där var väl inget."

Mest för att se reaktionen.

Osten80
2009-02-15, 08:57
Utforska irrationalitetens mörka skogar.
Därefter skulle jag nog pilla på mig själv resten av dagen.

jamenjaja
2009-02-15, 09:18
först skulle jag grina

sen skulle jag vänta på att den där omtalade manliga logiken skulle komma till mig

LindaS
2009-02-15, 09:30
Försöka resonera.:thumbup:

mini
2009-02-15, 09:35
Jag tänker mig att skillnaden skulle vara just könet, så man får väl hitta på något skoj med det. Sannolikt försöka lära sig vad som är en optibehandling av det.
Och så skulle jag träna.

King Grub
2009-02-15, 09:49
http://www.zweg.com/ico/boobies.gif

Ostknäcket
2009-02-15, 09:54
http://www.zweg.com/ico/boobies.gif

Haha, lol.

Vetefan vad jag skulle gjort. Placerat mig ett omklädningsrum för tjejer kanske. *cupid*

young_george
2009-02-15, 09:56
Raggat på lesbiska och gråtit mig ur krångliga situationer.

Piranha
2009-02-15, 09:57
Jag tänker mig att skillnaden skulle vara just könet, så man får väl hitta på något skoj med det. Sannolikt försöka lära sig vad som är en optibehandling av det.
Och så skulle jag träna.
Jude Law?


Som sagt det skulle bli tungt i botten på böjen.

Scratch89
2009-02-15, 10:00
Grub sa det. Inte hade jag suttit på Kolozzeum iallafall. ;)

Luttis
2009-02-15, 10:07
Först leka en stund, sedan gå på krogen och se hur vi tjejer egentligen för oss och efter det skulle jag ligga.

kålman
2009-02-15, 10:11
byta tillbaka fort som fan

Scratch89
2009-02-15, 10:16
Följdfråga; är sinnet som en tjej också? Dvs, kommer man att bli attraherad av det manliga könet? Det skulle vara lite jobbigt annars, om man nu ville gå ut och ragga upp en svettig karl för att ha sex med.

Piranha
2009-02-15, 10:18
Följdfråga; är sinnet som en tjej också? Dvs, kommer man att bli attraherad av det manliga könet? Det skulle vara lite jobbigt annars, om man nu ville gå ut och ragga upp en svettig karl för att ha sex med.

Gnnnnnnnnn, jag har ett sånt bra svar på denna.

Eeeeek, ynf ....


.. nä jag är snäll idag.

Scratch89
2009-02-15, 10:19
Bring it on. :D

Fatalist
2009-02-15, 10:25
Söka statligt chefsjobb och troligen få det.

kalle_banan
2009-02-15, 11:09
Jag hade i kronologisk ordning: Vaknat på morgonen och blivit förvånad över min kvinnliga kropp, känt på den, fått mens för att se hur det känns, ätit choklad, ringt en kompis och diskuterat vad det där smset jag fick igår verkligen betyder, är han kär eller inte? Sedan hade jag sett på en teveserie och ätit glass. På dagen hade jag shoppat och blivit hög av känslan att köpa nya skor som jag inte behöver men som jag ändå bara måste ha, sen hade jag flörtat med män under hela dagen. På kvällen hade jag duschat, sminkat mig i flera timmar, funderat på vilka kläder som matchar och om de matchar mitt humör osv, sen hade jag gått ut på krogen! Jag hade dansat promiskuöst och flörtat vilt med killar men dissat allihop, sen hade jag valt ut en snygg man och haft sex på toaletten.
Dagen efter hade jag vaknat och tänkt DAMN!

LindaS
2009-02-15, 11:13
Jag hade i kronologisk ordning: Vaknat på morgonen och blivit förvånad över min kvinnliga kropp, känt på den, fått mens för att se hur det känns, ätit choklad, ringt en kompis och diskuterat vad det där smset jag fick igår verkligen betyder, är han kär eller inte? Sedan hade jag sett på en teveserie och ätit glass. På dagen hade jag shoppat och blivit hög av känslan att köpa nya skor som jag inte behöver men som jag ändå bara måste ha, sen hade jag flörtat med män under hela dagen. På kvällen hade jag duschat, sminkat mig i flera timmar, funderat på vilka kläder som matchar och om de matchar mitt humör osv, sen hade jag gått ut på krogen! Jag hade dansat promiskuöst och flörtat vilt med killar men dissat allihop, sen hade jag valt ut en snygg man och haft sex på toaletten.
Dagen efter hade jag vaknat och tänkt DAMN!Hehe, skitbra kb. Du glömde dock "kuddkrig i underkäderna". :naughty:

Ahead Of The Pack
2009-02-15, 11:38
Jag hade förmodligen inte kommit längre än till badrummet där jag hade stannat och lekt med mina bröst.

Lellan
2009-02-15, 11:39
Well, jag hade lekt med den, pissat med den, badat kallt med den, slagit mig själv på pungkulorna, lekt med den men bara teasat för att se om ngt blev blått, sen hade jag lyft något tungt för att se om jag var stark. Hade duschat , rakat mig på jättekonstiga ställen (typ ansiktet) och haft på mig luktagott (killars luktagott luktar gottast).

Hm, sen hade jag haft trekant med en tjej och en kille.

Och så hade jag kollat sport för att se om jag fick någon behållning av det. Och ätit en hel pizza jättesnabbt och druckigt flera öl till den.

Sen hade jag nog sovit och snarkat.

Cilia
2009-02-15, 11:40
Jag skulle söka ett VD jobb för ett stort mulitnationellt företag och med all sannolikhet få det.

LadyInsane
2009-02-15, 11:42
Kört en SL-tävling för att se vad jag hade tagit.

Fatalist
2009-02-15, 11:44
Jag skulle söka ett VD jobb för ett stort mulitnationellt företag och med all sannolikhet få det.

Jepp, om du hade varit kvalificerad nog.

Cilia
2009-02-15, 11:48
Jepp, om du hade varit kvalificerad nog.
right back at you.


Jag hade sett till så att den finska studien om att kvinnor levererar bättre resultat hade fått sig en törn.

Fatalist
2009-02-15, 12:21
right back at you.


Jag hade sett till så att den finska studien om att kvinnor levererar bättre resultat hade fått sig en törn.

Ja, har jag sagt nåt annat? :)

Eller vad hade du i tanke?

Piranha
2009-02-15, 12:46
Fniss, Sillen levererar och äger.

Tolkia
2009-02-15, 13:31
Jag skulle göra som Cilia och söka jobb. För mig räcker det dock med ett ordinärt jobb inom min nuvarande profession (chefa, urk).

stevebc
2009-02-15, 13:34
Jag hade i kronologisk ordning: Vaknat på morgonen och blivit förvånad över min kvinnliga kropp, känt på den, fått mens för att se hur det känns, ätit choklad, ringt en kompis och diskuterat vad det där smset jag fick igår verkligen betyder, är han kär eller inte? Sedan hade jag sett på en teveserie och ätit glass. På dagen hade jag shoppat och blivit hög av känslan att köpa nya skor som jag inte behöver men som jag ändå bara måste ha, sen hade jag flörtat med män under hela dagen. På kvällen hade jag duschat, sminkat mig i flera timmar, funderat på vilka kläder som matchar och om de matchar mitt humör osv, sen hade jag gått ut på krogen! Jag hade dansat promiskuöst och flörtat vilt med killar men dissat allihop, sen hade jag valt ut en snygg man och haft sex på toaletten.
Dagen efter hade jag vaknat och tänkt DAMN!Det där var en farligt träffsäker historia. Nu blev jag lite orolig.

Topic: hade gått till någon lesbisk klubb tror jag.

G_lund
2009-02-15, 13:46
ta mej själv på brösten :)

Granatgiraffen
2009-02-15, 14:12
Fniss, Sillen levererar och äger.

Oj. Jag tyckte hon surtantade lite när någon drog en lite rolig kommentar. Träffade tydligen mitt i pannan på henne.

Yes
2009-02-15, 14:19
Söka jobb. *rolleyes*

Trance
2009-02-15, 14:37
Fniss, Sillen levererar och äger.

Sillen har inte visat sig så duktig på att bedöma studier så Sillen borde nog kanske inte nämna studier för att stödja sitt gnäll.


Angående ämnet så skulle jag stoppat upp en morot i fittan, bara för att jag kan.

Marcüs
2009-02-15, 15:22
Först skulle jag bli jättemätt av en macka till frukost, för att få veta hur det känns att verkligen bli det. Sen skulle jag gå ut på stan och kika runt, prova kläder och se hur man blir behandlad. Sen skulle jag köpa en pizza och lämna 3/4 av den för att jag blev mätt. Annars vet jag inte. Jag är mest imponerad över att flickor blir mätta av så lite mat.

Jo, jag skulle se till att ha mens förstås, så att jag vet hur det är sen.

jwzrd
2009-02-15, 15:37
Sillen har inte visat sig så duktig på att bedöma studier så Sillen borde nog kanske inte nämna studier för att stödja sitt gnäll.


Angående ämnet så skulle jag stoppat upp en morot i fittan, bara för att jag kan.

Dock först en aubergine för att en gång för alla avgöra storlekstvistefrågan.

Whistler
2009-02-15, 17:08
Onanerat. Haft sex. Filmat det.

psirus
2009-02-15, 17:48
va är det med er människor? Ni får en dag i det andra könet och ni skulle söka jobb?

Exdiaq
2009-02-15, 17:54
Jag skulle sätta mig på dass och se hur det är att skita som tjej. Om det är svårare, mer pinsamt, skiter små ljudlösa kanintollar o.s.v.

Exdiaq
2009-02-15, 17:55
Vet inte om någon annan har sagt det innan, men är det inte lite.. ehm.. gay att det första man vill göra är att ha sex med en man?

kalle_banan
2009-02-15, 18:17
Vet inte om någon annan har sagt det innan, men är det inte lite.. ehm.. gay att det första man vill göra är att ha sex med en man?

Nej, är du gay om du har sex med en kvinna? Låtsas att du egentligen är en kvinna men har fått tillåtelse att vara i en manskropp, inte blir du homosexuell för det. Det är dessutom normalt att prova doppa trumpeten i kanelröret, det betyder inte att man är homosexuell, det betyder att man är nyfiken och vågar prova.

Yes
2009-02-15, 18:31
va är det med er människor? Ni får en dag i det andra könet och ni skulle söka jobb?
Jag är mer förvånad över de som tänkt få mens.

Mescreant
2009-02-15, 18:41
Skulle skriva hetsiga inlägg om patriarkatet på kolozzeum.

mini
2009-02-15, 18:45
Skulle skriva hetsiga inlägg om patriarkatet på kolozzeum.

Det kan du göra som man också.