handdator

Visa fullständig version : Pre-workout produkt!


jonne_15
2009-02-14, 03:20
Har kört med Gainer och kreatin ett tag nu men jag känner att jag behöver en pre-workout produkt för motivationen och den extra pumpen:thumbup: NO Xplode har fått väldigt bra omdömen men det är många som har haft problem med biverkningarna. Stora sömnproblem bland annat. Det kanske inte är en produkt för mig då eftersom att jag har lite svårt att sova ibland nu också:( Har kollat på Rage också och den verkar ju också bra, men är det någon som har testat någon av dessa produkter? Gav det bra resultat i både energi och motivation? Och drabbades ni av några biverkningar?

Edit: Råkade sätta den i fel kategori:S

Hönke
2009-02-14, 08:29
Brutal Fx och Viper X är de som gett mig mest i energi o pump. Har testat Rage koffeinfri och den funka helt ok, inte likabra som de ja nämnde dock. Har inte haft några bieffekter alls.

Exhale_
2009-02-14, 08:40
Den gamla hederliga varianten av Rage (med koffein) tycker jag ger bra push inför och under träningen. Nu har jag inte testat så många andra varianter förutom koffeintabletter (som jag tycker funkar bra) men söker du i kosttillskottsdelen så har nog de flesta produkter ute på den svenska marknaden en tråd där någonstans.

jonne_15
2009-02-14, 17:03
Okej men det finns ju en ny rage som kom nu i februari. RageX2 tror jag den heter? Är det någon som har testat den?

J.V
2009-02-14, 17:07
Okej men det finns ju en ny rage som kom nu i februari. RageX2 tror jag den heter? Är det någon som har testat den?Ja. Kört två pass med den och den verkar mycket bättre än originalet. Fantasy fruits är dessutom underbart god, smakar som Zoo.

Fatcan
2009-02-14, 17:08
Nån som testat Altered State?

jonne_15
2009-02-14, 17:18
Ja. Kört två pass med den och den verkar mycket bättre än originalet. Fantasy fruits är dessutom underbart god, smakar som Zoo.


Okej det låter ju väldigt bra :) Så jag ska nog inte satsa på NO Xplode eftersom att man får väldigt svårt att sova.

Nible
2009-02-14, 17:22
Jag använder mig av NO-xplode och jag har inte fått några sömnproblem, kanske om jag någon gång tränar efter 18.00 så kan man känna lite.

jonne_15
2009-02-14, 17:33
Jag använder mig av NO-xplode och jag har inte fått några sömnproblem, kanske om jag någon gång tränar efter 18.00 så kan man känna lite.

Hmm okej men jag kommer typ träna runt 6 tiden för jag är typ hemma från skolan vid 4. Sedan äter jag och då måste maten smälta och det tar 2 timmar. För man ska väll helst ta den på tom mage?

J.V
2009-02-14, 17:50
Hmm okej men jag kommer typ träna runt 6 tiden för jag är typ hemma från skolan vid 4. Sedan äter jag och då måste maten smälta och det tar 2 timmar. För man ska väll helst ta den på tom mage?För snabbast och bäst effekt så ja, tom mage. Men maten smälter inte på två timmar och magen är inte heller "tom".

Testa köra på bara Rage, utan att käka först. Jag, och verkar vara många andra, presterar bäst utan att ha ätit först och bara inmundigat Rage. Det är ju förstås individuellt, men kan vara värt att testa.

Rahf
2009-02-14, 18:46
Får en person sömnproblem av NoXplode, så gissar jag att samma person får liknande sömnproblem av rage också.

Drick helst inte efter 1800 som sagt, då kommer du ligga vaken ett tag. Av personliga erfarenheter rekommenderar jag mot att dricka efter klockan sex ;).

bear.flowertwig
2009-02-14, 19:48
Ja. Kört två pass med den och den verkar mycket bättre än originalet. Fantasy fruits är dessutom underbart god, smakar som Zoo.

Vad får du då för effekt av vanliga Rage?

C.E.J.
2009-02-14, 20:13
Nån som testat Altered State?

Vad får dig att tro att den är nåt särskilt, den häftiga reklamen och förpackningarna?

Ganymedes
2009-02-14, 20:41
Det jag hittills testat som är värt att testa igen, är Gakic (pulver, ej piller) och Rage. Trück var meningslös för min del. Har beställt noXplode som kommer på måndag, så där har jag ytterligare en ny sort att prova. Har inga direkta förväntningar, men det var länge sedan jag provade en preworkout produkt. Och lite kul ska man väl få ha? :)

Anyways, kör med Gakic eller Rage. Rage vinner om du är petig med smaken, annars är det nog oavgjort i effekt.

jonne_15
2009-02-16, 21:05
Okej det blir nog den nya RageX2 för min del =) Tack för svaren. Har bara ytterligare en fråga: Har inte tränat konditionen på ca 1 år nu. Har bara styrketränat så konditionen är grymt dålig nu :( Hade bra kondition förut. Hade bland dom bästa i fotbollslaget (har slutat med fotboll nu) och på skolan. Vet inte hur det ligger till nu men inte bra tror jag. Iallafall vi har ett lopp i sommar i skolan och mitt mål är att komma först eller bland dom första iallafall. Det är jävligt viktigt för idrottsbetyget så behöver träna konditionen stenhårt. Men när jag är ute och springer så tappar jag vikt väldigt lätt och mycket och det vill jag inte. Men jag har hört att man kan typ ta nått som hette BCAA? Det hjälper till att bygga upp musklerna igen och inte tappa vikt, eller? Givitvis äter jag ju mycket mat men det är inte tillräckligt. Så jag har hört att BCAA är bra för att behålla vikten när man konditionstränar? Och om det nu stämmer vet ni något som är bra?

Blev lite mycket text

Snakebite
2009-02-16, 23:04
Jag ska testa Anabolic switch från MRI. 6g kreatin från 7 olika typer av kreatin, 4g amino där av BCAA, arginine och beta-alanine. Kanske ev tillsätter 5g extra EAA från t.ex. Esa pro så har man en suverän produkt att ta före samt efter passet!

jonne_15
2009-02-17, 16:35
Är det någon som vet?

King Grub
2009-02-17, 16:36
Tappar du vikt trots att du inte vill, gör du av med alla kalorier du äter. Lösning: ät mer. Det är tillräckligt; det är du som inte äter tillräckligt (även om du själv tycker att det är mycket).

Fatcan
2009-02-17, 20:16
Vad får dig att tro att den är nåt särskilt, den häftiga reklamen och förpackningarna?

Har hört många som fått bra effekt av den.

jonne_15
2009-02-17, 23:14
Tappar du vikt trots att du inte vill, gör du av med alla kalorier du äter. Lösning: ät mer. Det är tillräckligt; det är du som inte äter tillräckligt (även om du själv tycker att det är mycket).


Okej så det är bara onödigt då?

Fatcan
2009-02-20, 16:18
Fick nyss senaste nummret av body på posten, men följde en liten påse med San V12 Magnum. Detta är altså nån typ av pre workout produkt? På påsen står pre/during/post workout formula. Nån som kör den?

Ganymedes
2009-02-20, 18:29
Har bara kört ett pass med no explode, men första intrycket är: fan vad god den var! Den smakar ju piggelin! Ingen direkt makalös effekt att tala om, men det brukar ta ett par gånger innan man märker något alls. Så var det med Rage med för min del. Så jag har förhoppningarna kvar om denna.