handdator

Visa fullständig version : Vad ska man ta, har inge koll?


Eesti
2009-02-06, 02:56
Hej, jag gymar 3 gånger i veckan ungefär och undrar vad jag borde ta för kosttilskott...jusst nu tar jag bara en proteinshake efter träningspasset, men har hört att det inte är opti! :O

Så jag undrar vad jag ska ta, har sett att många tar EAA, vet int vad det är för något..Sen har kompisar snackat mycket om RAGE, och att det är nice som prestationsökande...Har ni nå tips?

//Henri

Toby Asp
2009-02-06, 08:51
Både Rage och EAA har stora trådar på forumet. Kolla upp dom.

Sniggel
2009-02-06, 09:22
Det bästa är att fokusera på att få träningen att fungera och att äta ordentligt. Om du tar proteinpulver eller EAA är av marginell betydelse.

C.E.J.
2009-02-06, 11:07
Om du inte har koll tycker jag inte du ska ta nåt alls.

strimman
2009-02-06, 15:34
Fan vad man märker av kolo-veteranerna tydligt vissa dagar... bitterheten är enorm i den här tråden.

Han dör nog inte om ni delar med er av Er kunskap, som antagligen ni fått av någon annan tidigare.

Eesti
2009-02-06, 15:42
Jag har bra koll på min träning, men inte tagit så stor titt på Kosttilskott så tänkte bara om ni hade nå bra tips vad som är mest opti :P rage tråden har jag läst på funderar på ta det :D

//Henri

Handcuff
2009-02-06, 15:43
Han dör nog inte om ni delar med er av Er kunskap, som antagligen ni fått av någon annan tidigare.

1. Just det fetstilta är nyckeln. Det startas 57 sånna trådar/vecka :)

2. Du verkar bitter...varför?

Exhale_
2009-02-06, 15:49
Det bästa är att fokusera på att få träningen att fungera och att äta ordentligt. Om du tar proteinpulver eller EAA är av marginell betydelse.

Det Sniggel skriver is teh shit! Sanning är inte bitterhet.

747
2009-02-06, 16:49
Koffein och kreatin. Billigt och det fungerar. Inte många tillskott som har dom två egenskaperna.

Jochitko
2009-02-06, 17:04
Koffein och kreatin. Billigt och det fungerar. Inte många tillskott som har dom två egenskaperna.
+1

Sen kan du komplettera med en gainer efter träningen om du inte kan få i dig mat relativt snabbt efter passet (typ innom 45 min). Om du tror att du äter för lite protein så kan du köpa en whey protein också att ta som mellanmål/innan träningen. Men dessa två produkter kan du ersätta med mat (men jag gissar att det är lättare att få i sig mer näring/krona på tilskotten). Lycka till

strimman
2009-02-06, 18:08
1. Just det fetstilta är nyckeln. Det startas 57 sånna trådar/vecka :)

2. Du verkar bitter...varför?

1) Det verkade inte vara vad inlägg nr 4 pekade på. Jo, det är sant, men det kommer inte upphöra bara för att man skriver saker som inte är sakliga och/eller inte motiverar det, eftersom dom nya inte kommer att hitta dom trådarna ändå. ;)

2) Jag är en riktigt bitter jäkel generellt.. och inlägg som #4 får mig att snetända. Jag ber om ursäkt.