handdator

Visa fullständig version : Få en bra form på bröst


discokajj
2009-02-04, 22:33
Hejsan alla tränings intresserade människor (:

Jo har kollat runt lite på denna sidan och är nykomen, vill ge extra credits till en fin sida med stort utbud av information när det gäller träning.

Till min fråga är att jag har hållt med på träning nu ett par månader och känner att detta är min grejj. Har provat på många övningar och vill nu utveckla min över del av kroppen. Armarna har vuxit samt min axel bredd har ökat under tiden, men mitt problem kommer till min bröst. Jag kör både bänkpress i variande tempo och vikter, ligger ofta och kör hantellpress och har precis börjat lite lätt med dips. Men under min tränings tid känner jag att mina bröst inte utvecklas lika snabbt som andra delar av kroppen.
Min fråga är nu vad göra jag för fel ? Skulle vara snällt om någon kunde lägga upp ett träningsschema, och även kanske nån guide hur jag genomför mina övningar. Gärna göra bra övningar för att jag ska få ut det mesta av träningspasset.

Bjuder på alla möjliga konstiga och meningar men hoppas ni kan hjälpa och lycka till med eran träning !:thumbup:

ceejay
2009-02-04, 22:35
Flyes är mycket bra.

Scratch89
2009-02-04, 22:40
Du har bara tränat i ett par månader. Det är alldeles för kort tid för att kunna uttala sig om olikheter.