handdator

Visa fullständig version : Såg ni ungen som spydde på tårtan i Americas Funniest Home Videos nyss?


Kaboffastar
2009-02-02, 17:32
ahahahaa BURN!

Edit:

Ok lite historia kanske då. en hope barn har barnkalas, födelsedagsbarnet blåser ut de lilla ljuset format som en häst. 5 sekunder senare spyr en polare till födelsedagsbarnet ner hela tårtan med en kaskadspya.

KRILLE!
2009-02-02, 17:36
Han hade bra tryck.

ceejay
2009-02-02, 17:50
men ;(

joriice
2009-02-02, 18:16
Haha. Så jävla fail det måste sett ut.

Whistler
2009-02-02, 19:28
Varför är det kul? Jag blir bara ledsen över att en unges födelsedag är förstörd och äcklad över att ha sett någon spy.

J.V
2009-02-02, 19:29
Now THIS is a thread.

Litecore
2009-02-02, 20:00
hittar den inte på youtube, nån annan kanske?

värstingen
2009-02-02, 20:02
+1 på Whistler, synd om ungen ju :(

Kaboffastar
2009-02-02, 20:24
Den här är ju roligare än den där den lilla brodern glider in som en ninja och blåser ut ljuset för den på dagen 1 år äldre systern vars kanske enda önskan är att få blåsa ut sitt eget ljus på sin egen tårta.

Här står 5-7 barn runt en tårta, alla vill ha tårta, ingen får nån tårta haha. + att den lilla jävla ungen bara står där och mår dåligt utan att säga nåt han sätter handen för munnen och de sprutar spy i huvet på folk och på tårtan. sjukt kul

Kaboffastar
2009-02-02, 20:26
Amerikansk underhållningsserie. Avsnitt 290. Här får vi se vanliga människors hemvideofilmer med fokus på humor. Det kan vara barnkalas, bröllop, husdjur, skidåkning och mycket annat som har videofilmats och fått en oväntad komisk knorr när något gått galet eller slutat helt oväntat.

Avsnitt 290. typ det sista som händer.

petah
2009-02-02, 20:31
Varför är det kul? Jag blir bara ledsen över att en unges födelsedag är förstörd och äcklad över att ha sett någon spy.

+1 på Whistler, synd om ungen ju :(

Men snälla, ge ungen en tårta dan efter och det har aldrig hänt.

Jag tycker det låter som ett sjukt roligt klipp.

bear.flowertwig
2009-02-02, 20:32
Varför är det kul? Jag blir bara ledsen över att en unges födelsedag är förstörd och äcklad över att ha sett någon spy.

Eller så kommer de (inkl. sprutspyagrabben) att garva och ha sjukt kul åt det hela livet för att det är en så bisarr händelse. Slappna av, ingen dog.

petah
2009-02-02, 20:39
eller så kommer de (inkl. Sprutspyagrabben) att garva och ha sjukt kul åt det hela livet för att det är en så bisarr händelse. Slappna av, ingen dog.

+1

Yankeee
2009-02-02, 20:41
Varför är det kul? Jag blir bara ledsen över att en unges födelsedag är förstörd och äcklad över att ha sett någon spy.

http://www.greenapple.com/~wrybred/despair%20political%20correctness.jpg

Greg
2009-02-02, 20:48
Den här är ju roligare än den där den lilla brodern glider in som en ninja och blåser ut ljuset för den på dagen 1 år äldre systern vars kanske enda önskan är att få blåsa ut sitt eget ljus på sin egen tårta.

Här står 5-7 barn runt en tårta, alla vill ha tårta, ingen får nån tårta haha. + att den lilla jävla ungen bara står där och mår dåligt utan att säga nåt han sätter handen för munnen och de sprutar spy i huvet på folk och på tårtan. sjukt kul

Omöjligt att den är roligare än denna:

http://img201.imageshack.us/img201/4540/birthdayye6.gif

Kommer inte på tal.

Sir Anselm
2009-02-02, 20:52
Omöjligt att den är roligare än denna:

http://img201.imageshack.us/img201/4540/birthdayye6.gif

Kommer inte på tal.

HA HA HA HA... Vilken min han kör ninja-grabben! :laugh:

Kaboffastar
2009-02-02, 20:59
Omöjligt att den är roligare än denna:

http://img201.imageshack.us/img201/4540/birthdayye6.gif

Kommer inte på tal.

Utan tvekan i klass med den. I tell you

Tricce
2009-02-02, 21:03
Såg den också, det va typ en saft spya. Han hade nog druckit upp alla dom andra barnens saft. Såg kul ut :D

Stoltz
2009-02-03, 00:25
Omöjligt att den är roligare än denna:

http://img201.imageshack.us/img201/4540/birthdayye6.gif

Kommer inte på tal.

haha ungjävel

KlopFer
2009-02-03, 00:34
Hahaha :D

joriice
2009-02-03, 00:44
Kan inte någon hitta filmen för fan, kan inte sitta här och fantisera sig fram.

Kaboffastar
2009-02-03, 00:55
Kan inte någon hitta filmen för fan, kan inte sitta här och fantisera sig fram.


Tror att hemligheten ligger i att försöka hitta avsnittet

Amerikansk underhållningsserie. Avsnitt 290. Här får vi se vanliga människors hemvideofilmer med fokus på humor. Det kan vara barnkalas, bröllop, husdjur, skidåkning och mycket annat som har videofilmats och fått en oväntad komisk knorr när något gått galet eller slutat helt oväntat.

Avsnitt 290. typ det sista som händer.

palme
2009-02-03, 02:53
Omöjligt att den är roligare än denna:

http://img201.imageshack.us/img201/4540/birthdayye6.gif

Kommer inte på tal.

Hahaha elakt :devil:

Black Star Abyss
2009-02-03, 03:27
Omöjligt att den är roligare än denna:

http://img201.imageshack.us/img201/4540/birthdayye6.gif

Kommer inte på tal.

Seriöst, det är ju nästan alltid sådana där ungar som håller på och är elaka som barn som lever rövare när de kommer upp i tonåren och kanske vuxenålder. Brist på empati är något man ser tidigt. Folk som jag växte upp med som gillade att tortera insekter och smådjur blev senare i livet knarkare, kriminella och gjorde sig skyldiga till allt från mordbränder till grova misshandlar. Barn som upprepade gånger visar brist på medkänsla måste man ta itu med.

Litecore
2009-02-03, 03:53
stor humor att skriva "upprepade gånger" när filmen loopar samma klipp :D

Mescreant
2009-02-03, 04:02
stor humor att skriva "upprepade gånger" när filmen loopar samma klipp :D

Får mig att tänka på GymTTs utmärkta svar i den här tråden:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=63996

:D

Litecore
2009-02-03, 04:17
great minds think alike ;)

Whistler
2009-02-03, 06:52
Seriöst, det är ju nästan alltid sådana där ungar som håller på och är elaka som barn som lever rövare när de kommer upp i tonåren och kanske vuxenålder. Brist på empati är något man ser tidigt. Folk som jag växte upp med som gillade att tortera insekter och smådjur blev senare i livet knarkare, kriminella och gjorde sig skyldiga till allt från mordbränder till grova misshandlar. Barn som upprepade gånger visar brist på medkänsla måste man ta itu med.

Kan absolut ligga något i det, har ett antal gamla skolkamrater som vandrat ungefär samma väg.

Fast jag kunde inte låta bli att storgarva åt ninjaungen. Vilken min! Stackars lilla tjejen dock... :em:

palme
2009-02-03, 07:36
Seriöst, det är ju nästan alltid sådana där ungar som håller på och är elaka som barn som lever rövare när de kommer upp i tonåren och kanske vuxenålder. Brist på empati är något man ser tidigt. Folk som jag växte upp med som gillade att tortera insekter och smådjur blev senare i livet knarkare, kriminella och gjorde sig skyldiga till allt från mordbränder till grova misshandlar. Barn som upprepade gånger visar brist på medkänsla måste man ta itu med.

Ja jag tycker vi gör en uppföljning på denna unge så snart som möjligt...



Har dock svårt att se din koppling angående empati. Det är ett ljus han blåser ut, alla barn blir avis när syskonen fyller år, det är naturligt i unga år!

martikainen
2009-02-03, 07:48
Ungen är ju stencool!

Och att säga att tortyr av myggor genom o rycka av vingarna, eller kasta in ryssar i myrstackar skulle leda till kriminalitet i vuxen ålder är ju bara rent jäkla skitsnack och inget annat en slump att dina polare tog fel väg i livet.
Annars hade jag nog gått omkring och rånat konsumaffärer och sparkat ner 80åriga tanter med rullatorer, men jag har nog ungefär 0 tendenser till kriminalitet, har inte ens snattat mer än en negerboll när jag var typ 6år.
Men har ändå en viss förkärlek till att bränna upp myror med förstoringsglas.

nej, skitsnack och rejäl jävla slump är det.

petah
2009-02-03, 17:19
Seriöst, det är ju nästan alltid sådana där ungar som håller på och är elaka som barn som lever rövare när de kommer upp i tonåren och kanske vuxenålder. Brist på empati är något man ser tidigt. Folk som jag växte upp med som gillade att tortera insekter och smådjur blev senare i livet knarkare, kriminella och gjorde sig skyldiga till allt från mordbränder till grova misshandlar. Barn som upprepade gånger visar brist på medkänsla måste man ta itu med.

Alltså... Nej.

Ungen är ju stencool!

Och att säga att tortyr av myggor genom o rycka av vingarna, eller kasta in ryssar i myrstackar skulle leda till kriminalitet i vuxen ålder är ju bara rent jäkla skitsnack och inget annat en slump att dina polare tog fel väg i livet.
Annars hade jag nog gått omkring och rånat konsumaffärer och sparkat ner 80åriga tanter med rullatorer, men jag har nog ungefär 0 tendenser till kriminalitet, har inte ens snattat mer än en negerboll när jag var typ 6år.
Men har ändå en viss förkärlek till att bränna upp myror med förstoringsglas.

nej, skitsnack och rejäl jävla slump är det.


+1

Nitrometan
2009-02-03, 17:34
Tårtninjan fanns på tuben också.

drwgiPcW_Ck

Mr Chatterbox
2009-02-03, 18:28
Är det bara jag som tycker sig se att ungen failar, och att det är födelsedagsbarnet som egentligen blåser ut ljuset? Kolla på videon, noga.

Nitrometan
2009-02-03, 18:51
Är det bara jag som tycker sig se att ungen failar, och att det är födelsedagsbarnet som egentligen blåser ut ljuset? Kolla på videon, noga.
Han är ninja. Han vill inte att det ska synas för tydligt att han blåser ut ljuset för syrran på hennes dag.

Scratch89
2009-02-03, 21:00
Jag såg också det, och det var nog ett av de roligaste klippen jag sett. Vore sjukt roligt om det var nån som kunde hitta det.

reinholdsson
2009-02-03, 21:31
Denna var lite småkul på samma tema

B1FTmPNfnvc

Black Star Abyss
2009-02-03, 21:43
Har dock svårt att se din koppling angående empati. Det är ett ljus han blåser ut, alla barn blir avis när syskonen fyller år, det är naturligt i unga år!

Ja alltså, just blåsa ut ljus vet jag inte om det är SÅ farligt. Men han ser så jävla ond ut. xD

Och att säga att tortyr av myggor genom o rycka av vingarna, eller kasta in ryssar i myrstackar skulle leda till kriminalitet i vuxen ålder är ju bara rent jäkla skitsnack och inget annat en slump att dina polare tog fel väg i livet.
Annars hade jag nog gått omkring och rånat konsumaffärer och sparkat ner 80åriga tanter med rullatorer, men jag har nog ungefär 0 tendenser till kriminalitet, har inte ens snattat mer än en negerboll när jag var typ 6år.
Men har ändå en viss förkärlek till att bränna upp myror med förstoringsglas.

Myror är ändå ganska opersonligt. Sitter man och trycker skruvmejslar i smågnagare (som folk jag växte upp med gjorde) och annat och ser hur de vrider sig och lider så håller jag fast vid att man är empatistörd och en potentiell fara för samhället i vuxen ålder.

Rock'nRoll
2009-02-03, 21:45
Ungen är ju stencool!

Och att säga att tortyr av myggor genom o rycka av vingarna, eller kasta in ryssar i myrstackar skulle leda till kriminalitet i vuxen ålder är ju bara rent jäkla skitsnack och inget annat en slump att dina polare tog fel väg i livet.
Annars hade jag nog gått omkring och rånat konsumaffärer och sparkat ner 80åriga tanter med rullatorer, men jag har nog ungefär 0 tendenser till kriminalitet, har inte ens snattat mer än en negerboll när jag var typ 6år.
Men har ändå en viss förkärlek till att bränna upp myror med förstoringsglas.

nej, skitsnack och rejäl jävla slump är det.


Knappast!

"En del seriemördare uppvisar i barndomen en eller flera varningstecken av vad som är känt som "Macdonald triaden". Dessa tre punkter är som följande:

Anläggning av bränder, eller mordbrand, ställbart för kickens skull som de får av att förstöra saker, för att få uppmärksamhet eller för att förövaren ska känna sig mer maktfull.
Grymhet mot djur (relaterad till "zoosadism"). Många barn må vara grymma mot djur, som att dra av benen på spindlar och dylikt. Men blivande seriemördare dödar ofta större djur, som katter och hundar, och enbart för egen njutning snarare än för att imponera på jämnåriga.
Sängvätning efter åldern då barn vanligtvis har vuxit ifrån sådana problem."


Källa: Wikipedia så klart :D

martikainen
2009-02-04, 08:55
ja men där snackar dom ju om hundar och katter, är ju en stooor jäkla skillnad att döda insekter mot djur vi i Sverige (och stora delar av västvärlden) har som sällskapsdjur

Bränder har man ju också pysslat med som grabb, hälla ut lite bensin i en grushög o tända på, eller spränga gamla axe-burkar, eller vem har inte gjort en molotov-cocktail som grabb?
Kissa ner mig i sängen har jag dock inget minne av sen jag var väldigt liten. Kanske därför jag inte är en Seriemördare nu.

Kross
2009-02-04, 11:50
Sjukt sorgligt att folk verkligen tror att han kommer bli en seriemördare för att han blåser ut ljuset på sin syrras födelsedagstårta.

hahavaffan
2009-02-04, 13:30
Sjukt sorgligt att folk verkligen tror att han kommer bli en seriemördare för att han blåser ut ljuset på sin syrras födelsedagstårta.Det är så det börjar, vet du. Jag själv körde in ett modellflygplan med motorn på full gas i min syrras hår när jag var liten. Jag är alltså snart serievoldtäckttsmann!

Kaboffastar
2009-02-04, 13:51
Jag frispade iväg ett halvt kvastskaft 20 meter mot min cyklande syrra. det satte sig perfekt i framhjulet varpå hon åkte över styret med besked...och fick ont.

Jag är nog bara elak eller nåt.. har inte mördat nån än iaf