handdator

Visa fullständig version : Bästa diet kosttillskottet enligt dig


bergan
2009-01-30, 19:38
ska snart köra igång en kreatin cykle ingen och är ute efter nån bra mix.
Har precis börjat deffa, 1:a veckan.
Av den anledningen så funderar jag på att prova kreapyr, för att inte binda vätskan.

Vill ha nåt tillskott som ger dendär lilla extra skjutsen och bra pump när man ligger lågt med kolhydrater.

Nitric boost från ON har jag kört förr och den vet jag fungerar fint.
Hur är det med Rage? Jag har aldrig provat den men läste något om att Rage2 är på ingång så är det värt att vänta på den?


Är väl mest nyfiken på vad era favorit tillskott under dieten är? Förutom protein pulver då. Det ska gärna hjälpa till med kreatintransport också då kolisarna har fullt upp me annat:P

Mvh

C.E.J.
2009-01-30, 20:36
Koffein och grönt te.

Pepz
2009-01-30, 20:37
viper x

young_george
2009-01-31, 00:31
Koffein

samme11
2009-01-31, 01:09
En fråga bara, när du deffar utesluter du alla sötsaker? Inte ens en dag i veckan?

bergan
2009-01-31, 02:28
En fråga bara, när du deffar utesluter du alla sötsaker? Inte ens en dag i veckan?

Aldrig sötsaker,
måltiderna består av kyckling,fisk, kokt potatis, bakpotati
mellanmålen av kvarg, light keso, wasa sport, och en heldel fishoil.

om de var mig du undrade med?

samme11
2009-01-31, 02:43
Aldrig sötsaker,
måltiderna består av kyckling,fisk, kokt potatis, bakpotati
mellanmålen av kvarg, light keso, wasa sport, och en heldel fishoil.

om de var mig du undrade med?

Alltså, menade om du typ hade en "ätardag".

50cent
2009-01-31, 08:13
viper x

+1000
va inte rädd att äta kolhydrater innan och efter träning finns ingenting förutom fördelar med det

Anders The Peak
2009-01-31, 08:25
Vassle
BCAA/Leucine
Creatine
För att känna sig stark och välfylld AAKG(L-arginin Alfa-ketoglutarat), L-citrullinmalat under passet och intas innan passet.
Efter passet maltodextrin/vitargo 20-25 gr för att få en insulinökning som bromsar
nedbrytningen.

bergan
2009-02-01, 01:07
Alltså, menade om du typ hade en "ätardag".

Senaste deffen för 2 år sedan la jag in en ätardag men i år skippar jag nog den. Kör en diet på 8 veckor bara. Får se hur det känns efter 4-5 veckor om man ska köra 1 ätardag iaf, vad tycker du?

tenchi
2009-02-01, 12:07
koffein. men eftersom jag får ruggigt bra pris på dalblads sortiment så använder jag deras Burnex.

annars är det bästa helt enkelt mindre mat.

värstingen
2009-02-01, 12:22
Senaste deffen för 2 år sedan la jag in en ätardag men i år skippar jag nog den. Kör en diet på 8 veckor bara. Får se hur det känns efter 4-5 veckor om man ska köra 1 ätardag iaf, vad tycker du?
Rätta mig om jag har fel men, om man har en ätardag så försvinner 1 dag ur dieten varje vecka, eller äter du mindre/mer cardio på dom andra dagarna så det jämnar ut sig över hela veckan?

bergan
2009-02-02, 21:52
Rätta mig om jag har fel men, om man har en ätardag så försvinner 1 dag ur dieten varje vecka, eller äter du mindre/mer cardio på dom andra dagarna så det jämnar ut sig över hela veckan?

Hur kan det försvinna 1 dag varje vecka? Jag har en ätardag på 8 veckor, inte en ätardag i veckan.
Ätardagen lägger jag in och bombarderar med fett och dåliga kolisar för att kroppen inte ska vänja sig vid all vettig kost under dieten. Vad jag fått lära så kan en ätardag vara bra just av den anledningen, så att man chockar kroppen igen med nyttig kost efter ätardagen.. Flummigt förklarat kanske.

men viper x verkar ju dominera som favorit, då följer jag upp med frågan: vilket/vilka kosttillskott är bästa komplementet till viper x(bortsett från snabba kolisar&protein)

tack för svaren.

kungconny
2009-02-02, 22:43
+1000
va inte rädd att äta kolhydrater innan och efter träning finns ingenting förutom fördelar med det

Kanske inte får plats med kcal? annars så ja, finns bara fördelar!

young_george
2009-02-02, 22:44
Hur kan det försvinna 1 dag varje vecka? Jag har en ätardag på 8 veckor, inte en ätardag i veckan.
Ätardagen lägger jag in och bombarderar med fett och dåliga kolisar för att kroppen inte ska vänja sig vid all vettig kost under dieten. Vad jag fått lära så kan en ätardag vara bra just av den anledningen, så att man chockar kroppen igen med nyttig kost efter ätardagen.. Flummigt förklarat kanske.

Fungerar inte så

bergan
2009-02-02, 23:08
Fungerar inte så

No offence, men rätt meningslöst svar om du inte förklarar varför...

Snake-89
2009-02-03, 00:16
Triple-85 protein ifrån Star nutrition med 3 olika typer av Protein Vassle, Kasein och äggalbumin , samt V-12 Magnum

Sverker
2009-02-03, 07:12
Ja, young_georges svar inte så givande. Väntar på svar.




Mitt svar är att genom att ha en ätardag då och då så går det att öka mängderna leptin i kroppen och därmed öka försutsättningarna att bränna fett. Vid kaloriunderskott sänks mängderna leptin något.

Men det behövs inte så mycket. 1000 - 1500 kcal extra på en dag där den mesta av energin kommer från kolhydrat räcker. Effekten sitter inte i så många dagar efteråt heller. Du får söka på ätardagar och leptin så får du mycket mer material.

bergan
2009-02-06, 05:21
Ja, young_georges svar inte så givande. Väntar på svar.




Mitt svar är att genom att ha en ätardag då och då så går det att öka mängderna leptin i kroppen och därmed öka försutsättningarna att bränna fett. Vid kaloriunderskott sänks mängderna leptin något.

Men det behövs inte så mycket. 1000 - 1500 kcal extra på en dag där den mesta av energin kommer från kolhydrat räcker. Effekten sitter inte i så många dagar efteråt heller. Du får söka på ätardagar och leptin så får du mycket mer material.

Kanonbra, tack

Sniggel
2009-02-06, 09:25
Grönt te enligt mig.

Kischen
2009-02-06, 09:49
Ätardagen lägger jag in och bombarderar med fett och dåliga kolisar för att kroppen inte ska vänja sig vid all vettig kost under dieten. Vad jag fått lära så kan en ätardag vara bra just av den anledningen, så att man chockar kroppen igen med nyttig kost efter ätardagen

Inget fel med en ätardag men att tro att man måste äta dåliga "vad är dåliga?) kolhydrater och att kroppen på något sätt vet vad som är bra eller dåligt och att den "vänjer sig" är lite flumm, ja. *popcorn*

BigSpawn
2009-02-09, 08:29
Jag har kört Tight! Xtreme några veckor nu och gillar det verkligen, kanske inte för att jag tror det kommer att ta bort fettet så mycket snabbare men tar verkligen bort sötsuget totalt för mig samt ger bra energi vilket ju gör det lättare att hålla dieten:)

Sniggel
2009-02-09, 09:57
Inget fel med en ätardag men att tro att man måste äta dåliga "vad är dåliga?) kolhydrater och att kroppen på något sätt vet vad som är bra eller dåligt och att den "vänjer sig" är lite flumm, ja. *popcorn*

You gotta shock the body bro!

koffein_beroende
2009-02-09, 19:28
HMB och Wnt Diet Caps!

Självklart koffein tabs!

Sebbe_H
2009-02-09, 20:46
BURN innehåller några trevliga ingredienser.

Frillan
2009-02-09, 21:03
Shotgun V3.
Grönt Te.