handdator

Visa fullständig version : ALC vs Inositol


Wilson
2003-07-21, 21:41
Är nyfiken på vad ALC och Inositol kan göra för ett glattare humör ;)

Vilket av dem två ger bäst effekt på humöret?

gasoliner
2003-07-21, 21:47
Jag måste säga att ALC var den som har störst effekt på mig,men tillsammans funkade de superbra faktiskt.



Fråga till Fairing:När blir det storpack på ALC:n Lasse?:smokin:

Fairing II
2003-07-21, 22:02
hur många kilo vill herr Gasoliner ha ?:smokin:

Bamse
2003-07-21, 22:03
Originally posted by Wilson
Vilket av dem två ger bäst effekt på humöret?

Testa att försöka åtgärda anledningen till att du överhuvudtaget vill uppnå bättre humör genom pulver! :em:

gasoliner
2003-07-21, 22:04
Tja,sisådär en pall??:kickass:

nädå,men något större burk än vad som går åt på ett par veckor vore på sin plats..

Nåra förslag? :angel:

Wilson
2003-07-21, 22:39
Originally posted by Bamse


Testa att försöka åtgärda anledningen till att du överhuvudtaget vill uppnå bättre humör genom pulver! :em:

tja.. skulle väl vara lite mer :mallan: i så fall :em:
eller mer sprit..
Men seriöst skulle det vara skoj att se ifall någon av dessa gav nån effekt på humöret. Fairing brukar ju säga att inositol gör att man "mår bra som fan". kanske han menar att han mår bra av försäljningen av det? :thefinger
nädå skämt å sido...
Fast det står ju inget om at inositol ger effekt på humöret vilket det däremot gör på info om ALC.

EiseltUK
2003-07-23, 17:15
Det beror kanske på hur man mår innan?

Varför inte testa ALC + Liponsyra? Det kan nog vara en bra kombination. Kanske lite Inositol på det gör susen!

REF 1 (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=11976222&dopt=Abstract)

REF 2 (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=11854529&dopt=Abstract)

REF 3 (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=11854488&dopt=Abstract)

/ Henriik

William
2003-07-23, 17:52
Henrik: Har du ngt datum för liponsyran än? Hittar inget på din sida.

Mvh William

Wilson
2003-07-24, 00:40
he jag mår väl helt okej. Förutom att jag är arbetslös å mest sitter hemma om dagarna :cryout:
Men alltså det är mest för att se ifall det har någon "lyckorus-liknande" effekt. Självklart förstår jag att det i sådant fall är av mild grad. Dwag sa ju att han mådde bra av det :)

ALA har jag.. men inte ALC. aja har beställt KCG + inositol så jag får väl testa ALA + inositol + KCG :hbang:

gasoliner
2003-07-24, 06:41
Originally posted by Wilson
ALA har jag.. men inte ALC. aja har beställt KCG + inositol så jag får väl testa ALA + inositol + KCG :hbang:

låter som en fin blandning!:hbang:
Glöm inte att rapportera sedan bara!

Wilson
2003-07-24, 11:31
ich will :thumbup:

Wilson
2003-07-24, 21:12
Varför luktar Inositol sagge? :cryout:

gasoliner
2003-07-24, 21:24
say what??:confused: :laugh:

Wilson
2003-07-24, 22:16
jo men det gör det.. blev helt förvånad när jag öppnade burken: "så luktar ju mitt rum oxå..." tänkte jag :D haha
nä men det luktade sädesutlösning om man ska vara finspråkig.

Men KCG var gott! smakade citron :love:

Bamse
2003-07-24, 22:34
Originally posted by Wilson
Varför luktar Inositol sagge? :cryout:

Vad tror du att det är då? :smash:

Kolla färgen för fan....!

Det är det pulvriserade resultatet av en het :love: -natt mellan Lasse och Henrik Eiselt :kinky:

Wilson
2003-07-24, 22:52
Originally posted by Bamse


Vad tror du att det är då? :smash:

Kolla färgen för fan....!

Det är det pulvriserade resultatet av en het :love: -natt mellan Lasse och Henrik Eiselt :kinky:

:cryout:

men det smakade iaf gott
:naughty:

EiseltUK
2003-07-25, 00:31
Blanda inte in mig. Jag har inte ens luktat på inositol. Vem vet hur Lasse framställer det där. :D

/ Henrik

Fairing
2003-07-28, 15:22
Bamse!!
Sluta med dina perversa fantasier och skaffa dig en Tjej (eller vad som faller herrn i smaken):naughty:

F-n Henrik vad är det för vitt mjöl som du har på näsan då??:laugh:

eiselt
2003-07-28, 15:46
Jasså Dr Lasse har cruisat hem från knös-sommarvillan ute på privatön? Tog du Maybachen eller lilla MacLaren-lådbilen?

http://www.mclarencars.com/content/sections/shared_images/splash.jpg

En sån fast silver har Lasse -nästan.

Fairing
2003-07-28, 16:02
Henrik!!

Jag byter upp mig och vissa byter från BMW och nedåt:D

Du får väl berätta att du skojar annars sjunker mina marknadsandelar snabbt och massor av folk lockas att börja i denna branch i hopp om att tjäna pengar.

Etersom att dom snabbt märker att det inte går runt så börjar dom att fuska , dom säljer kanske Effedrin under disk och döper produkter i tveksamma namn som är snarlika steroider ex, Testomin (Testosteron) , Retibol ( Dianabol) osv:laugh: .

Eller rent av säljer 100% Hydrolysat som ökar muskeltillväxten med xxxxx% trots att det bara är vassle koncentrate som knappt är 63,2% ( jag tror att jag fick till det här)

Muaytudd
2003-07-28, 16:06
Fatsiken Fairing, skickade dig en fråga per pm, men du svarade aldrig..

kinkig kund.

eiselt
2003-07-28, 16:09
Såja, vi är inte avundsjuka för att du tjänar så mycket pengar. Det är du värd. Det är väl de där silvriga påsarna?

Ok, jag erkänner att jag skojar. En sån där MacLaren bara runt 6 miljoner eller något sånt... Ganska saftigt, men du har ju rapid hydro som är värd sin egen vikt i guld. Du kan väl göra ett byte? Någon som vill roa sig med att räkna ut slitagekosntaden per mil och vad det kostar att åka och ta bilden till Konsum och handla falukorv? (Sånt kanske man inte äter om man har en sån bil... endast kanapé-Lasse vet).

/ Henrik

Fairing
2003-07-28, 16:26
Muaytudd!

Har inte fått ditt PM så du får skicka ett nytt.

Henrik , du börjar skriva som Hej-Sällt är ni månne släkt?
:naughty: Om du tar på dig förklädet i morgon och brygger Kaffe så kanske du får celebert besök. jag vill enbart ha dina hembakade bullar och inga j-a 7-11 bullar som verkar vara det enda du har råd med nu förtiden:laugh:

eiselt
2003-07-28, 16:29
Faktum är att jag tror jag blivit lite skadad av Hej-sällt. :D

Kom förbi imorgon. Hej-sällt kan också komma.


/ Henrik

Bamse
2003-07-28, 16:52
Originally posted by Fairing
Eller rent av säljer 100% Hydrolysat som ökar muskeltillväxten med xxxxx% trots att det bara är vassle koncentrate som knappt är 63,2% ( jag tror att jag fick till det här)

Nu får du nog inga fler ordrar från Fellingsbro :D

muskelbyggarn
2003-07-28, 17:03
Nej då, någon måste ju handla av stackars lasse, vem skall annars betala hans stora bilpark?

:naughty:

Vänl,,,
Tobbe

Fairing
2003-07-28, 17:13
Bamse!

Vad begrundar du det på ?. Jag hänger inte riktigt med här:confused:

muskelbyggarn
2003-07-28, 17:21
Han trodde nog att du syftade på en produkt på 3 tecken och att jag skulle börja grina av den anledningen :D

Vänl,,,
Tobbe

muskelbyggarn
2003-07-28, 17:25
Tycker allt att ni två RIKA "tillverkare" kan sänka inköpspriserna för oss stackas ÅF, det blir inte fett inte med de överpriser ni kräver :naughty:

Här är bilen en annan jävla stackare har råd med:
http://www2.blocket.se/ad_pics_new/56/56950_obl_s.jpg

Vänl,,,
tobbe

eiselt
2003-07-28, 17:29
F-n det är ju en Sabb 900 , 83:a.En likadan sålds på Sothebys nyligen för 1.2 miljoner pund!

Fairing
2003-07-28, 19:01
Antikvärde för tusan!!!!

Tobbe din kapitalist , du sitter på en förmögenhet när du har en sådan SAAB.

Förövrigt säljer väl inte du något märke som "hypar" sina produkter? Vet inte vad folk får allt ifrån:confused:

eiselt
2003-07-28, 19:08
Originally posted by Fairing

Förövrigt säljer väl inte du något märke som "hypar" sina produkter? Vet inte vad folk får allt ifrån:confused:

Jag tror jag vet vad du fick det ifrån.... Du har prices fått analys på nya Completen och menar givetvis Fairing. :D

/ Henrik

Fairing
2003-07-28, 19:28
Nix......... det var något företag som sålde Triboxin och något som hette Nandrone som jag syftade på...kommer ej på namnet på företaget. Har för mig att det hette hajsällt eller Ajsällt eller något liknande:(

eiselt
2003-07-28, 20:58
Originally posted by Fairing
Nix......... det var något företag som sålde Triboxin och något som hette Nandrone som jag syftade på...kommer ej på namnet på företaget. Har för mig att det hette hajsällt eller Ajsällt eller något liknande:(

Jag ska förgifta bullarna i morgon. :D

muskelbyggarn
2003-07-28, 21:07
Fairing och Eiselt är forumets nya piff-o-puff sedan Pecca och Spinkoo lagt av sig :D

Jag kommer gärna om jag blir bjuden på förgiftade bullar, antar att herr eiselt låtit baka med resterna av methoxy som fanns kvar - därav toxiteten :D :naughty:

Vänl,,,
Tobbe