handdator

Visa fullständig version : Jag delar med mig av 3 Träningsscheman


Jochitko
2009-01-29, 21:10
Tänkte dela med mig av mina tre tidigare träningsscheman som jag kört med senaste halvåret. Det #1 träningsschemat var också mitt första schema någonsin och innan det så gick jag mest till gymmet och körde lite vad man kände för på given muskelgrupp. Hoppas folk kan dra nytta av dessa scheman :) Jag körde med varje schema i 8 veckor.

Dessa scheman är inte för totala Nybörjare utan mer för folk som tränat lite lungt och vill ta träningen till nästa nivå, kanske överkomma en platå :)

Laddade också upp dem på speedyshare eftersom kollozeum inte tillåter så stora .doc filer. (Dessa är med bilder, de som är ''attached'' i tråden är utan bilder)

http://www.speedyshare.com/530659793.html

Enjoy *flex*

norpx
2009-01-29, 21:16
Insida ben i maskin: 2 set med 10 repetitioner.
Utsida ben i maskin: 2 set med 10 repetitioner.

sen slutade jag läsa ;)

Jochitko
2009-01-29, 21:45
Insida ben i maskin: 2 set med 10 repetitioner.
Utsida ben i maskin: 2 set med 10 repetitioner.

sen slutade jag läsa ;)

Varför inte träna benen? De är också viktiga. I de senare scheman så är det iofs nästan uteslutande fria vikter, så om det är pga att det är i maskin så kolla till det istället :)

aelgen
2009-01-29, 22:26
Aldrig baksida axlar?

Alox
2009-01-29, 22:34
Varför inte träna benen? De är också viktiga. I de senare scheman så är det iofs nästan uteslutande fria vikter, så om det är pga att det är i maskin så kolla till det istället :)

Det var nog inte att det var ben som var problemet.