handdator

Visa fullständig version : Eternal sunshine of the spotless mind


Jorpa
2009-01-29, 02:44
Såg den för någon dag sen och den var hur grym som helst. Jim Carrey är en otroligt bra skådis, även i dramor. Till er som inte har sett den, se den... sjukt bra. För att toppa upplevelsen ska man se den med sin flickvän

Hursomhelst, låten i slutet... vid sluttexten (Beck - Everybody's gotta learn sometimes) , den låt typen har fastnat i huvudet... typ blues, balad, sorgligt är riktigt skön att lyssna på

Någon som har tips på några liknande låtar?
Har ingen aning verkligen, lyssnar mest på gymmusik och har förövrigt en bred musiksmak.. men inget utav detta :)

Kommentera gärna filmen också :)

Pejij
2009-01-29, 08:03
Jag såg också filmen för någon dag sen. Jag förstår att folk tycker att den är bra, men det var inte riktigt min genre kändes det som...

Snobbe
2009-01-29, 08:22
Tycker den var sjukt bra också såg den för rätt bra tag sen. Dock så blir ju alla filmer bättre med bra sällskap?:)

fyrdunk
2009-01-29, 09:09
Jag tycker orginalet The Korgis - Everybody's Gotta Learn Sometime är mycket bättre testa den.

Drfg
2009-01-29, 10:16
Tycker den var sjukt bra också såg den för rätt bra tag sen. Dock så blir ju alla filmer bättre med bra sällskap?:)

Skulle nog påstå att jag tycker det är bättre att kolla på film helt själv, kan man koncentrera sig på filmen helt och hållet istället.

Mago
2009-01-29, 10:33
Såg den också för några dagar sen. Mycket bra, men jag skulle nog uppskattat den ännu mer om den skulle blivit mörkare med fler mind games och ett olyckligt slut. :) I början när de började mixtra med hans minne var den på topp.

LoTiX
2009-01-29, 12:40
Jodå tyckte den var riktigt bra. Både Carrey och Will Smith är långt ifrån min smak när det gäller komedi men i seriösa filmer är de båda fantastiska.