handdator

Visa fullständig version : Fråga ang RAGE och V12 från SAN


Rayzor
2009-01-27, 09:46
Tjenare alla.

Har kört på SAN v12 Magnum i c.a 2 månader och tycker den fungerar riktigt bra. Skön pump och bra koncentration m.m.

När det nu var dax att byta ut den tomma burken fastnade jag för RAGE, läst om det på div forum och dom flesta tycker det är en utmärkt produkt.

Dock inte jag, har aldrig varit så besviken på något som jag blev på RAGE.
Kan dock vara fel på mig men jag känner ingenting förutom att man blir "stirrig".

Är det någon annan som känner samma som jag ang denna produkten.?

Lite surt när man nappade på erbjudandet om att köpa 2 burkar.

Mvh
Ray

Hönke
2009-01-27, 10:02
Va v12 din första pwo? Hade du något uppehåll mellan v12 o rage? Det kan ju vara att du vant dig vid stimmet, blivit mer "immun". Testa o ha ett litet uppehåll så kanske det känns bättre sen?

Har själv tagit Rage-koffeinfri och tyckte att den hjälpte bra på styrkan.

Rayzor
2009-01-27, 10:16
Va v12 din första pwo? Hade du något uppehåll mellan v12 o rage? Det kan ju vara att du vant dig vid stimmet, blivit mer "immun". Testa o ha ett litet uppehåll så kanske det känns bättre sen?

Har själv tagit Rage-koffeinfri och tyckte att den hjälpte bra på styrkan.

Tjenare.
Ja det stämmer V12 var min första Pwo.

Uppehållet mellan dessa två var c.a 2-2,5 vecka.

Nja ang "stimmet" så tycker jag bara att man får "stirr" i blicken typ.
Jag har provat alla de sätt som rekommenderats dvs +30min innan träning, helt tom mage m.m.

Men jag tar gärna imot tips så jag får användning för dom 1-1,5 burkarna jag har kvar.

Mvh
Ray

Rahf
2009-01-27, 10:56
Hur stor dos tar du?

Rayzor
2009-01-27, 11:03
Hur stor dos tar du?

Enligt dosering började med halva skopan men har även prövat köra hela skopan.

Mvh
Ray

Snake-89
2009-01-27, 12:32
Hur gör du när du íntar din V-12 magnum innan träningen? tar du också en protein shake eller går du till gymmet på tom mage och sparar proteinet till efteråt?
Har beställt en V-12 Magnum och är helt spänd på att få pröva den nya skönheten :)

Rayzor
2009-01-27, 13:26
Hur gör du när du íntar din V-12 magnum innan träningen? tar du också en protein shake eller går du till gymmet på tom mage och sparar proteinet till efteråt?
Har beställt en V-12 Magnum och är helt spänd på att få pröva den nya skönheten :)

Körde 2 skopor i passet.
Det som var de fina med den var att jag aldrig gick till gymmet med "tom mage".(nu menar jag inte att jag smällt i mig en middag innan).
Och så blir det en protein efteråt.

Var sjukt nöjd med V12, Får bli att beställa hem det nu när priset är lite bättre.

Dock suger det att man har RAGE burkarna hemma..:cryout:
Eller finns det någon som kan tipsa mig om en "dosering" av RAGE till eftermiddagens pass.?

victor_n
2009-01-27, 14:10
Tror du överdriver en hel del, och efter att ha kört v12i 2månader 8v sen bara tagit en 2v vila innan nästa kur är aldeles för lite enligt min mening.

vänta 4-6v minst innan du hoppar på nästa kreatinkur så ska du se att det händer saker!

Rayzor
2009-01-27, 14:25
Tror du överdriver en hel del, och efter att ha kört v12i 2månader 8v sen bara tagit en 2v vila innan nästa kur är aldeles för lite enligt min mening.

vänta 4-6v minst innan du hoppar på nästa kreatinkur så ska du se att det händer saker!

Överdriver.? Hur menar du med det.? Förklara dig gärna.

Sedan ang "vila" mellan kurerna så kan det kasnke vara som du säger att jag "börjat" för snabbt med RAGE efter V12. Men jag tycker att jag borde ju känna lite mera än att man blir lite "stirrig".

victor_n
2009-01-27, 14:50
Överdriver.? Hur menar du med det.? Förklara dig gärna.

Sedan ang "vila" mellan kurerna så kan det kasnke vara som du säger att jag "börjat" för snabbt med RAGE efter V12. Men jag tycker att jag borde ju känna lite mera än att man blir lite "stirrig".

Överdriver va lite att ta i ber om ursäkt för det. Men om du gått på en kreatinkur och enbart vilar 2v efter att ha intagit v12 i 8v så är det klart att rage inte kommer göra någon skillnad, eftersom v12 har gett dig en peak i energi och focus + delvis styrkeökning.
Mitt råd är enbart att vila några veckor till så att effekten av v12har lagt sig lite mer, så gå inte och köp någon ny burk när du redan har två burkar av en bra produkt hemma. Om den hanteras rätt dvs.

Rayzor
2009-01-27, 15:03
Överdriver va lite att ta i ber om ursäkt för det. Men om du gått på en kreatinkur och enbart vilar 2v efter att ha intagit v12 i 8v så är det klart att rage inte kommer göra någon skillnad, eftersom v12 har gett dig en peak i energi och focus + delvis styrkeökning.
Mitt råd är enbart att vila några veckor till så att effekten av v12har lagt sig lite mer, så gå inte och köp någon ny burk när du redan har två burkar av en bra produkt hemma. Om den hanteras rätt dvs.

Kan bli svårt att inte pilla i burkarna på ett par veckor *popcorn*
Men tack för tipset.

victor_n
2009-01-27, 18:01
Kan bli svårt att inte pilla i burkarna på ett par veckor *popcorn*
Men tack för tipset.

Ska det hända saker räcker det inte bara med att sköta kosten och sömn + träning, tar man tillskott måste även dessa skötas ordenligt, vänta en månad och sen börja med en rage kur, då ska du se att det sker mer saker än bara stirrighet:thumbup: