handdator

Visa fullständig version : [B][/B]Super pass med Mr_lean


Mr_lean
2009-01-24, 22:07
Hejsan allesammans ska nu ta å vissa lite av mitt tränings pass ..*flex*

Dag 1 (mån)

Marklyft 5set*12rep varför: Jo, att börja med att köra en stor muskelgrupp blir testosterone produktionen mer intensiv och mer hållbar.

därefter
Biceps/ 4 övningar 5sett 8-12 rep beroende vad de är för vecke Tung/lätt etc

Triceps/4övningar 7sett 8-12 rep " Att tänka på är att triceps utgör till 75% synen på armarna därför behöver dem mer träning än biceps då det är en relativt liten muskel ( muskler det är ju 2 grupper i biceps)

Dag 2 (Tis) Mage kör tills jag inte årkar mer :D
+ under armar

Dag3 (ons) ben. (kör alltihop)

Dag 4 (tors) VILA

Dag 5 (fred) Rygg/axlar

dag 6 (lörd) kondition (fettförbräning)

Dag 7 VILA

Hoppas att jag kan hjälpa några av er , Fler frågor bara skriva"" svarar så gärna !! Keep upp the paste and never look back

Kejet
2009-01-24, 22:32
...?

Scratch89
2009-01-24, 23:31
Skojar du nu?

shadowfire
2009-01-24, 23:45
Den här tråden ska följas, verkar bli en höjdare. *popcorn*

Sacke
2009-01-25, 01:33
...?

Skojar du nu?

Vad är det ni inte förstår?

Raggis
2009-01-25, 02:03
jo det är så att jag väger 50kg och är 195cm lång och kan verkligen inte gå upp i vikt har du ngra tips på hur jag ska göra för att gå upp i vikt jag tränar lågreps nu men planerar att börja köra högreps för tat gå upp i vikt vill ha stora armar för det tkr tjejer om tack på förhand

Mr_lean
2009-01-25, 19:54
Raggis förstår ditt dilema "" och JA ved är det ni inte förstår "" detta är hur Jag Tränar mitt pass " alla har sitt eget och en del är öppen för förslag " tillbax till dig raggis!!!

Som jag skrev tidigare i tråden" så När det kommer till armarna så är biceps den del som behöver minst träning då triceps är större och utformar den största delen av Armen !!

Men Som det låter är du en hargainer !(kan ha fl) men mitt tips Är att Köra Biceps+triceps 2ggr i veckan Och att sänka antal reps till 6-8 mellen 4-5 set gäller även triceps, men då lite högre set antal " <och ett väldigt stort TIPS TILL DIG RAGGIS och ta det på allvar Snöa inte in enbart på armarna då det finns bevisat att marklyft eller Andra övningar Där man involverar Stora muskel grupper och Många har stor betydelse på Hormon nivåerna !! då det ökar testosteron nivåerna Markant"" Och ÄT Massor Med kolhydrater då du är en hardgainer + Rätt fett " Andra frågor så är det bara höra av sig Mvh christoffer ""

Mr_lean
2009-01-25, 19:57
:cool:Hejsan allesammans ska nu ta å vissa lite av mitt tränings pass ..*flex*

Dag 1 (mån)

Marklyft 5set*12rep varför: Jo, att börja med att köra en stor muskelgrupp blir testosterone produktionen mer intensiv och mer hållbar.

därefter
Biceps/ 4 övningar 5sett 8-12 rep beroende vad de är för vecke Tung/lätt etc

Triceps/4övningar 7sett 8-12 rep " Att tänka på är att triceps utgör till 75% synen på armarna därför behöver dem mer träning än biceps då det är en relativt liten muskel ( muskler det är ju 2 grupper i biceps)

Dag 2 (Tis) Mage kör tills jag inte årkar mer :D
+ under armar

Dag3 (ons) ben. (kör alltihop)

Dag 4 (tors) VILA

Dag 5 (fred) Rygg/axlar

dag 6 (lörd) kondition (fettförbräning)

Dag 7 VILA

Hoppas att jag kan hjälpa några av er , Fler frågor bara skriva"" svarar så gärna !! Keep upp the paste and never look back

rockafellah
2009-01-25, 20:24
Låter kul haha, ska följas:)
Kolla in min journal oxå, skulle behöva lite kommentarer:em:

ceejay
2009-01-25, 20:36
dude, not funni