handdator

Visa fullständig version : Funkar Animal M-Stak bra å vet nån hur det funkar??


heerbie
2009-01-21, 22:11
har beställt hem Animal M-Stak, har hört en hel del bra om det men undrar ändå om det e fler som prövat å hur det funkat på er?? har ni märkt av skillnader i träning å resultat??

har planerat att ta m-stak med kreatinet "massacra", vad tror ni om det?? borde det ge bättre resultat än om ja "bara" kör m-stak eller är de bara slöseri med kreatinet??

ha de gott

//Richard

The Draf
2009-01-22, 09:13
Tyvärr så är det skit. Åkte själv på den minan i min ungdom. Enda Animal Stack produkten som funkat är den som innehåller prohormoner. Den säljs inte längre. Du får hoppas att farbror plasebo slår till. Annars är det bara pengar i sjön.

AmericanDragon
2009-01-22, 09:37
Jag har hört att det där plasebo är häftigt!

walegard
2009-01-24, 19:25
Släng burken direkt.

Kischen
2009-01-24, 19:38
Du betalar mycket pengar för inte fullt så mycket produkt i min mening.

Snakebite
2009-01-25, 11:11
Den är bajs. Du skulle ha köpt Animal pump eller Nitro. Dem verkar hyfsade...dock snordyra.

Snake-89
2009-01-27, 13:10
Vi borde ha något institut som testar alla kosttillskott innan de blir tillgängliga i
" handeln " så mycket pengar jag har kastat bort på företag som Muscletech och deras "bygg Jay cutler kropp inom 15 dagar med vårt nyta bla bla" jovisst...lite imorgon kanske...Det jag vill få sagt är att du ska endast köpa det du behöver, protein, kreatin och om du är trött under passen lite V-12 , resten är hård träning, titanium disciplin och bra kosthållning.