handdator

Visa fullständig version : nä nu jävlar!! grrr


donaldt
2009-01-20, 20:26
Fan blir så jävla lack på alla tunnisar på stranden som går runt och tror att dom har muskler när det egentligen bara är så lite fett på dom att de fjuttiga musklerna syns. Nu ska jag visa dom en riktig kropp!! raar!:thumbup:

Stats:
Ålder: 16 år snart 17
Längd: 184cm
Vikt:90kg
Midjemått: 92cm
Bänk: Har egentligen aldrig maxat eftersom jag inte tränat så länge men 80kg klarar jag rätt enkelt.
Mark: Ryggen stökar och kör därför inte tungt utan fler reps på 50kg
Ben: 1*100kg


För att se ut som jag gör(bilder kommer) och väga som jag gör är jag faktiskt rätt vältränad. Jag spöade tex. 2 st elithockey spelare i min klass i BIP-testet om ni vet vad det är:hbang: Men man vill ju liksom att musklerna ska synas så jag hade tänkt att gå ner några kilo fett, runt 8-10kg, till sommaren.

Jag började gymma i Augusti 08, men det har inte blivit så seriöst, inte särskilt regelbundet eller så. Tänkte komma igång ordentligt nu efter nyår:) Jag ska lägga upp bilder så får ni säga om ni tycker jag ska köra basövningar eller köra efter mitt program jag gjort. Själv anser jag att jag klarar att köra efter mitt program.

Såhär hade jag tänkt:
Måndag: Vila
Tisdag: Löpning 40-60min och gym Pass1
Onsdag: Löpning 60min
Torsdag: Löpning 40-60min
Fredag: Vila
Lördag: Löpning 60min
Söndag: Löpning 40-60min och gym Pass2

Pass1 - Bröst Rygg Biceps
Pass2 - Triceps Mage Axlar

Ni kanske tycker att jag springer lite mycket men att springa tycker jag är så jäkla skönt. Har hört att om man springer lugnare men under en längre tid bränner man mer fett istället för att springa fort och kort och då bränna kolhydrater.

Kommentera och ge väldigt gärna kritik eftersom jag inte är så erfaren i träningen:P

donaldt
2009-01-20, 20:38
Dagens pass: Löpning

Löptid: 60min

Kommentar:
Idag var jag riktigt taggad efter en dags vila och det gick bättre än väntat!
Oroade mig förr håll eftersom jag åt så sent men det var lungt.

Jag värmde och varva ner med 5min snabb gång vilket jag vanligtvis gör.

Kommentera gärna:)