handdator

Visa fullständig version : Australian Open 2009!


otherside
2009-01-18, 18:58
Inatt börjar det.

Björn Rehnqvist kvalade in och möter Roddick klockan 1 inatt.

Jag tror på en final mellan Federer och Nadal med Nalbandian som outsider.

Murray Nadal möts i en ev semi och Djokovic Federer på nedre halvan.

petah
2009-01-18, 19:00
Inatt börjar det.

Björn Rehnqvist kvalade in och möter Roddick klockan 1 inatt.

Jag tror på en final mellan Federer och Nadal med Nalbandian som outsider.

Murray Nadal möts i en ev semi och Djokovic Federer på nedre halvan.

nån koll på vad björns match sänds på för kanal?

balder
2009-01-18, 19:24
Ska bli kul att se vem som plockar hem det. Jag tror det blir Murray eller Djokovic dock. Nalbandian kan nog bli rätt farlig också som sagt.

Hank
2009-01-18, 19:50
Philipp Kohlschreiber och James Blake möts i finalen

OggeP
2009-01-18, 20:25
Murray kommer att bli grymt svårslagen. Söderling kan nå kvarten med gynsam lottning. Om Rehnqvist slår Roddick så är han en het kandidat för bragdguldet.

otherside
2009-01-18, 21:01
nån koll på vad björns match sänds på för kanal?

Eurposport sänder allt och ska vara första matchen ikväll så 01 ska dem komma igång.
Djokovic har spelat bedrövligt hittils i år, bytt racketar också å trivs inte med dessa,
Nadal Murray kan gå hursom men Nadal stöter på Nalbandian i kvarten, om Nallen skulle ta sig dit... Nalbandian har krossat Nadal fleratalet ggr och passar mycket dåligt för Rafa.

Federer har förberett sig väl och säger sig vara på gång mot god fysisk form igen och spelade riktigt bra igår i finalen.

antonio
2009-01-19, 18:32
Eurposport sänder allt och ska vara första matchen ikväll så 01 ska dem komma igång.
Djokovic har spelat bedrövligt hittils i år, bytt racketar också å trivs inte med dessa,
Nadal Murray kan gå hursom men Nadal stöter på Nalbandian i kvarten, om Nallen skulle ta sig dit... Nalbandian har krossat Nadal fleratalet ggr och passar mycket dåligt för Rafa.

Federer har förberett sig väl och säger sig vara på gång mot god fysisk form igen och spelade riktigt bra igår i finalen.

+1
Nalbandian är en personlig favorit,,vilken teknik! Skulle vara kul att se honom vinna en Slam men då måste han ta sig samman.
Jag återkommer med mitt vinnartips...

/A

otherside
2009-01-27, 23:52
Murray Djokovic utslagna, FEderer presterade magi igen och tappade 3 games idag*popcorn*

Tror på Federer- Simon i final, Nadal måste slå både simon och förmodligen Tsonga för att ta sig dit.

Federer tar Slam nr 14!

Frantic
2009-02-01, 10:24
Finalen är igång nu.

Kom igen nu Federer!

Wille005
2009-02-01, 10:35
Riktigt jämnt i första... men vem kunde tro annat. ;)

+1 go Federer!

Ignatius72
2009-02-01, 10:35
Finalen är igång nu.

Kom igen nu Federer!

Tack!

Manta
2009-02-01, 10:42
Det är sjukt kul att se Federer och Nadal spela.

Ignatius72
2009-02-01, 11:12
Det är sjukt kul att se Federer och Nadal spela.

De spealr en overkligt bra tennis emellanåt. nadal är dock ful och spelar fult så mina sympatier ligger hos Federer.Sen måste jag ju erkänna att Nadals förmåga att komma igen i bollar där han är i princip utspelad är anmärkningsvärt bra.

Frantic
2009-02-01, 11:15
Jag tycker Nadal ser starkare ut och jag tror tyvärr att han tar hem det här.

Mycket bra tennis är det iaf!

Ignatius72
2009-02-01, 11:40
Jag tycker Nadal ser starkare ut och jag tror tyvärr att han tar hem det här.

Mycket bra tennis är det iaf!

nadal borde få hjälp med att byta ut sina stringkalsonger mot ett par rejäla boxer. Gräver han sig en gång till i röven ska jag personligen åka till Australien och läxa upp honom. Förövrigt är det bara flickor som spelar dubbelfattad backhand.

antonio
2009-02-01, 11:54
Det är väl just Federers "manliga" backhand som sätter honom i skiten.

/A

otherside
2009-02-01, 13:58
fan Roger kämpa! Nadal är ett sånt spöke för Federer så det är overkligt

Ignatius72
2009-02-01, 18:05
Det är väl just Federers "manliga" backhand som sätter honom i skiten.

/A

Det viktiga är inte att vinna utan att deltaga.




*cry*