handdator

Visa fullständig version : Dindeo trött på att ligga i väskan - P92


Dindeo
2009-01-16, 17:56
Ciao

Nu har även jag bestämmt mig för att starta en Träningsjournal, erfarenheten hitills är Diiiscoo, jag styrketränade 3 gånger i veckan i cirka 6 månader, men eftersom allt slit lades på armar och axlar är jag väldigt bredaxlad för en liten och spinkig kropp.

Efter de här 6 månaderna så la jag av pga en speciell person till idiot, men det är inget problem längre så nu ska kroppen piskas:whipped:

Det enda jag har tränat de senaste 6 månaderna är friidrott 3 gånger i veckan.

Jag kommer köra ett träningsprogram så lika z_bumbi's träningsprogramm som gymet tillåter, det kommer se ut något som :

Dag 1

Rygg - Ben - Biceps

Dag 2

Bröst - Axlar - Triceps - Mage


Det här är bara vad jag har tänkt mig just nu, kanske får fnatt och tar ett helt annat schema, who knows?


Mål med träningen - Tillskillnad från första gången jag började träna så är det inte Enbart för att man vill ha lite mer att visa framför tjejerna utan att också kunna trivas med sig själv tillräkligt mycket för att inte skämmas när man ska bada utomhus på sommarn. Dessutom att man blir stark och mår bra är alltid MmM.

Jag har även breda höfter vilket gör att jag ser ut som ett Freakshow ibland. Men med större ben och bredare Axlar/rygg, överkropp helt och hållet hoppas jag verkligen kunna skapa en illusion av att problemet inte är så stort.

Mat/sömn

Oh boy, här slarvade jag när jag tränade förrut, satt uppe på nätterna, åt inte som jag skulle ( Trodde att överättning = Profit ), men det ledde till en massa fet bara, så nu ska jag satsa på att ligga på Kcal +, det blir svårt eftersom jag är rätt lång och har hög förbränning även om jag inte rör mig.
Bra mat, och mycket av den är det jag ska satsa på nu.



Kroppsligt

Kön - Man/ Pojke

Ålder - 92a ( 16 )

Längd - 189-190

Stark? - Nej, men kommer bli *flex*

Lets do this!


Arrivederci

Dindeo
2009-01-21, 20:19
Första passet på 6 månader då, hade inte mycket tid så gick in och körde bara några få övningar.


Knäböj

12*1 20 kg
8*1 30 kg
8*1 40 kg
6*1 50 kg
6*2 62,5 kg



där tog det stopp, första gången jag kör knäböj någonsin så var tvungen att testa med vikterna och tekniken är nonexisterande. ( Kändes konstigt i höfterna, kan bero på?)


Sittandes Lårcurl

12*2 60 kg
6*2 80 kg


Ryggresningar

12*1 KV
10*1 KV + 5 kg

Ryggresning vänster

12*1 KV + 5 kg

Ryggresning Höger

12*1 KV+5k




som ni ser så är det bara 3 övningar, och eftersom jag bara hade 45 minuter att träna och hälften gick åt att leka med Knöböjen han jag inte med, men skönt att vara tillbaka illafall. Mer seriösa pass kommer :)

kungconny
2009-01-21, 20:23
Lycka till med träningen. :)

Dindeo
2009-01-21, 20:43
Lycka till med träningen. :)

tack ;)

Sidén
2009-01-21, 21:04
Lycka till med träningen. Kör hårt!

Alex_Torn
2009-01-21, 21:07
Lycka till och kör så det ryker!!!:hbang:

Mvh //Alex

Dindeo
2009-01-21, 21:24
Tackar tackar, om ett tag, då jävlar:naughty:

rockafellah
2009-01-21, 21:29
Du kanske borde satsa lite mer på ben i början för att jämna ut?:)

Dindeo
2009-01-21, 21:39
Du kanske borde satsa lite mer på ben i början för att jämna ut?:)

Yes, funderar på att lägga in ett extra pass på söndagen, då blir det ben Tis/sön :)

Raschmus
2012-02-02, 14:36
För fan. Satt och läste igenom gamla Privata Meddelanden och ramlade in över ett av dina gamla inlägg du skrev. Var visserligen inte igår det skrevs men du påstod vara vansinnigt motiverad men så håller journalen knappt en sida?

Keep up!