handdator

Visa fullständig version : Soundtrack till spelet Kingdom Hearts 2


Andy.da.wohoo
2009-01-15, 20:06
Då jag nyss spelat igenom detta enligt mig helt underbara spel så har jag fallit helt för musiken och vill nu ha soundtracket från det. Helst skulle jag vilja ha det gratis om det gått men om det finns en köp cd för det så hade jag nog kunnat lägga ut dom pengarna och stödja tillverkarna.

De som vet var man kan få tag i det får gärna dela med sig!:)

Mantus
2009-01-15, 20:10
Då jag nyss spelat igenom detta enligt mig helt underbara spel så har jag fallit helt för musiken och vill nu ha soundtracket från det. Helst skulle jag vilja ha det gratis om det gått men om det finns en köp cd för det så hade jag nog kunnat lägga ut dom pengarna och stödja tillverkarna.

De som vet var man kan få tag i det får gärna dela med sig!:)

Det finns lätt tillgängligt. Googla på rätt söktermer och du skola finna. Jag hittade både ettan och tvåans soundtrack efter en lätt sökning. Väldigt bra musik i båda spelen.

Andy.da.wohoo
2009-01-15, 20:58
Fick ner det safe and sound:) Nu har jag ny och bra musik att lyssna på. :thumbup:

Andy.da.wohoo
2009-01-15, 21:13
*gah!* märkte nu att sångerna var på japanska..

Mantus
2009-01-15, 21:17
*gah!* märkte nu att sångerna var på japanska..

Ja, de finns inte på engelska på soundtrackskivan. Däremot finns de engelska versionerna på youtube.

Andy.da.wohoo
2009-01-15, 21:41
Ja, de finns inte på engelska på soundtrackskivan. Däremot finns de engelska versionerna på youtube.

Jaha, då kan jag leva lite mer med det. Har lyssnat på dom engelska versionerna på youtube hela dagen;)