handdator

Visa fullständig version : Monster Energy + beställa


jahl
2009-01-11, 15:58
Hejsan. Är det någon svensk sida som man kan beställa monster energy drink's ifrån eller vart man kan köpa dessa. Det ska vara i smakerna: Monster Khaos Energy / Monster MIXXD Energy / Monster Assault Energy

Tackar!

Brian The Family Dog
2009-01-11, 16:19
Ridestore.se men de har endast smakerna: Low carb, Original och Ripper *gah!*

Timme
2012-08-16, 19:12
Bump! Någon som vet? Tycks inte finnas på ridestore längre :(

Beelz
2012-08-16, 19:32
Oh fyfan vad goda Monster Lo-Carb är!! Jag köper mina på ICA 20kr st ;'(

Beelz
2012-08-16, 19:35
http://torebrings.com/subcat.php?search=true&combinedsearch=monster&x=0&y=0

Zizou
2012-08-16, 20:04
Gå till någon butik i närheten och fråga om dom kan köpa in en platta till dig nästa gång, och säg att du betalar lite över inköpspriset. Kanske ni kan nå en bra deal :)
Själv har jag turen att jobba i en butik (som även köper in amerikanska snacks/drickor *drool* ), så jag behöver bara säga till om jag vill ha något, så får jag det för inköpspriset :) när man vet siffrorna så är det sjukt hur mycket dom tjänar på dricka, godis osv.

Timme
2012-08-16, 20:29
Gå till någon butik i närheten och fråga om dom kan köpa in en platta till dig nästa gång, och säg att du betalar lite över inköpspriset. Kanske ni kan nå en bra deal :)
Själv har jag turen att jobba i en butik (som även köper in amerikanska snacks/drickor *drool* ), så jag behöver bara säga till om jag vill ha något, så får jag det för inköpspriset :) när man vet siffrorna så är det sjukt hur mycket dom tjänar på dricka, godis osv.

Jag är avis :(

Beelz
2012-08-16, 21:07
Gå till någon butik i närheten och fråga om dom kan köpa in en platta till dig nästa gång, och säg att du betalar lite över inköpspriset. Kanske ni kan nå en bra deal :)
Själv har jag turen att jobba i en butik (som även köper in amerikanska snacks/drickor *drool* ), så jag behöver bara säga till om jag vill ha något, så får jag det för inköpspriset :) när man vet siffrorna så är det sjukt hur mycket dom tjänar på dricka, godis osv.

Vad är inköpspriset på monster?

bratbuilder24
2012-08-20, 08:06
Skulle vara kul att veta vad inköpspriset på Monster är, eftersom jag brukar inhandla Low Carb monster på lokala kiosken innan ett svettigt pass för 30 svenska kronor. Riktigt snordyrt, men ack så trevligt det är att hälla i sig en Monster precis innan man går in i gymmet.

Hobbes
2012-08-20, 08:29
Gode gud, finns i varenda mack till butik här Canada. Insåg inte dryckens stora inverkan förrens nu.

Hönke
2012-08-20, 08:35
Här kostar en monster 14.50 :D

englishshop.se kanske kan köpa in?

blondyz
2012-08-20, 14:22
Slog mig nyss, brukar inte bordershop mfl. ha rätt bra pris på sånt?

Ska ni ner och köpa bärs kan ni ju slänga med några flak monster :D

Gober
2012-08-20, 14:49
Gå till någon butik i närheten och fråga om dom kan köpa in en platta till dig nästa gång, och säg att du betalar lite över inköpspriset. Kanske ni kan nå en bra deal :)
Själv har jag turen att jobba i en butik (som även köper in amerikanska snacks/drickor *drool* ), så jag behöver bara säga till om jag vill ha något, så får jag det för inköpspriset :) när man vet siffrorna så är det sjukt hur mycket dom tjänar på dricka, godis osv.

Svårt att tänka mig att en butik skulle ta in en platta och ge bättre pris pga det. Skulle väl vara någon mindre butik om du är polare med ägaren. En butik har en marginal på en viss % och det finns ju ingen anledning att man går under den och förlora pengar bara för att någon vill köpa en platta.

Antar att det just är en liten butik du jobbar i då man inte kan "fiffla"/ha förmåner i större butiker om inte chefen är med på det?