handdator

Visa fullständig version : Vad är bäst?


Mushan
2009-01-08, 17:17
Halloj.

Jag har inhandlat nytt kreatin, och tänkte på när det är bäst att köra uppladdningsfasen. Ska ta 5g 4ggr/dag i 5 dagar.

Jag startar imorgon, så jag är uppladdad till nästa vecka?

Eller börjar på måndag nästa vecka? Lutar åt nummer 1, låter och känns mest logiskt. Eller vad tycker ni?

tack.

ChrisDEFC
2009-01-08, 17:30
börja nu och ta två doser idag. sen är det inte nödvändigt med uppladdningsfas det är bara om du vill ha snabbt resultat annars får du förmodligen mer ut av att dra en portion/dag för då räcker det längre men kommer ta några dagar längre innan du fyllt upp depåerna men men. vad väntar du på? drick :D

Mushan
2009-01-08, 19:11
börja nu och ta två doser idag. sen är det inte nödvändigt med uppladdningsfas det är bara om du vill ha snabbt resultat annars får du förmodligen mer ut av att dra en portion/dag för då räcker det längre men kommer ta några dagar längre innan du fyllt upp depåerna men men. vad väntar du på? drick :D

haha :) Hört det också, men ville testa. Vill testa uppladdningsfas, aldrig gjort det faktiskt, ska bli kul. Kan nog vara som du säger. Blir väl att börja imorgon!

ChrisDEFC
2009-01-08, 23:08
gör så, tycker att det känns som en klar skillnad med extra kreatin i kroppen...

ceejay
2009-01-09, 00:45
ska nog inhandla kreatin... :) kör bara med ngn random gainer atm, körde med kreatin förut och har för mig att det var positivt