handdator

Visa fullständig version : Nytt försök, visar hur klen man kan vara


Callek
2003-07-17, 01:57
Var dock skitfull när bilderna togs...Som jag tog själv för den delen.

Tror bröstet släpar lite, eller vad säger ni? Ligger på runt 101cm i omkrets just nu...

Callek
2003-07-17, 01:59
Ingen bra pose och blixten "slätar" ut rätt bra...
Ungefär 34cm omkrets.

The Dwag
2003-07-17, 06:58
1.Ta bort armbandet från någon festival du varit på! Det finns nog fan inget mera töntigt än att gå runt med gamla Festival armband

2.Det ser bra ut om man gillar deffad räka... det är nästan så man tar miste på revben och serratus.







;)

Callek
2003-07-17, 08:08
Heh, det var på natten efter att jag och kusinen hade varit på festival jag fick för mej att leka med digitalkameran...Hade jag klippt bort det hade jag inte kommit in dagen efter. Aja, nog om det.

norpx
2003-07-17, 08:54
grym mage :hbang:

Grahn
2003-07-17, 09:04
Lyx, bara att äta mängder och träna som gäller för dig.

Callek
2003-07-17, 09:46
Originally posted by Grahn
Lyx, bara att äta mängder och träna som gäller för dig.

Givetvis, har ökat 3kg på några veckor nu bara. Men man vill ju inte fläska till sig alltför mycket medans man fortfarande ligger på stranden. Men till hösten ska jag in i lumpen, förhoppningsvis kan man lägga på sig lite där också...

Grahn
2003-07-17, 09:50
Originally posted by Callek


Givetvis, har ökat 3kg på några veckor nu bara. Men man vill ju inte fläska till sig alltför mycket medans man fortfarande ligger på stranden. Men till hösten ska jag in i lumpen, förhoppningsvis kan man lägga på sig lite där också...

Ingen risk att du "fläskar till dig" spec mkt på den korta svenska sommartiden, ät njut och pumpa för glatta livet. Som sagt uppskatta din lyx till fullo! :)

Lumpen blir som lumpen blir, har du en slapp tjänst kan du givetvis äta och pumpa helt ok.

Karl_alfred
2003-07-17, 11:13
lumpen suger om du vill bygga på dej

Herkulez
2003-07-17, 13:12
Originally posted by The Dwag

2.Det ser bra ut om man gillar deffad räka... det är nästan så man tar miste på revben och serratus.




ouuch :D

Callek
2003-07-17, 15:21
Som referns kan ni jämföra med en bild på mig från förra sommaren...

Jag är iaf nöjd med hur utvecklingen har gått fram.

Grahn
2003-07-17, 15:24
Ser ut som du hårdnat till lite men vettefan om du är mkt större inte, var meningen att tappa ngn fett%?

Nåja är du nöjd så ska väl inte jag klaga. :)

Callek
2003-07-17, 15:29
Nä, så mycket större har jag inte blivit. Men det har inte varit målet heller, då jag tävlar i Judo så har jag var tvungen att hålla mig under 66kg. Därför blev det deff på vårkanten, är ju därför jag är lite hårdare nu...Men nu struntar jag i judotävlingar och bygger på istället :)

The Dwag
2003-07-17, 15:32
66kilo ? är du dvärg eller

Grahn
2003-07-17, 15:34
Bara att äta och bygga då precis som jag sa! :)

LYX!

Callek
2003-07-17, 15:36
Originally posted by The Dwag
66kilo ? är du dvärg eller

Haha, du var på sågarhumör idag tror jag :smokin:
174cm lång har jag för mig. Hur mycket muskler det finns på den längden ser du ju själv...Inga större mänger :)

The Dwag
2003-07-17, 15:40
jag är på :devil: humör idag... då jag håller på att bli levande kokt !

Är du nöjd så är jag nöjd :thumbup:

Linnet
2003-07-17, 16:14
Dwag är bara avundsjuk :booty: Han har fått deffnoja och hatar därför folk med lågt bf :notme:

LBacker
2003-07-17, 18:11
Med risk att inte låta som alla andra så tycker jag att din magmuskelstruktur ser riktigt bra ut, vilket bådar gott för framtiden. Dina serratus och magmuskler påminner om Dorian Yates. Så många som förkastar en lättviktare på 66 kg och säger till honom att bara käka o träna, det som glöms bort är att många pros började på 60-70 kg. Orville Burke vägde runt 65 kg när han var 18 år, Flex Wheeler var också en "vekling", likaså Paul Dilett. Jag tycker att din struktur talar för att du kan utvecklas riktigt bra, bättre än många andra på boarden. Och det utan att behöva bulka dig fet, och bara slänga i dig mat bara för att de ska så va. Rådet "bara träna o ät" har en viss nedvärderande underton som jag tycker är onödig, speciellt i ditt fall.

Chris
2003-07-17, 18:31
Jag tycker också det ser bra ut, men för att det ska se riktigt bra ut så krävs det mer volym på musklerna, inte mer fett. Men det är rätt svårt att få större muskler utan att äta mer, så det är väl därför många säger "ät och väx" eller nått.

Kör på bara! Jag har också tänkt bli grov i lumpen (mot alla odds) hehe... :thumbup:

Wilson
2003-07-18, 13:34
Originally posted by Chris
Jag tycker också det ser bra ut, men för att det ska se riktigt bra ut så krävs det mer volym på musklerna, inte mer fett. Men det är rätt svårt att få större muskler utan att äta mer, så det är väl därför många säger "ät och väx" eller nått.

Kör på bara! Jag har också tänkt bli grov i lumpen (mot alla odds) hehe... :thumbup:

forget it.. vad jag har hört får man inte ta med sig proteinpulver och maten som serveras är oftast ärtsoppa. Iaf om du ska ut å tälta å sånt skit.

spas
2003-07-18, 13:58
Har man en lättare tjänst så går det utmärk att lägga på sig i lumpen.

Chris
2003-07-18, 15:38
Originally posted by Wilson


forget it.. vad jag har hört får man inte ta med sig proteinpulver och maten som serveras är oftast ärtsoppa. Iaf om du ska ut å tälta å sånt skit.

:sleep: :sleep:

Som jag sa, mot alla odds.

Vic_1981
2003-07-18, 19:07
Originally posted by Chris


:sleep: :sleep:

Som jag sa, mot alla odds.

käften Blues :thumbup: :thumbup: :thumbup:

zcream
2003-07-19, 09:48
Originally posted by Wilson


forget it.. vad jag har hört får man inte ta med sig proteinpulver och maten som serveras är oftast ärtsoppa. Iaf om du ska ut å tälta å sånt skit.

Allting går om man bara vill. Dock krävs det lite mer planering om man har tyngre tjänst samt en djävulsk villja om man ska orka gå ner till gymmet efter en hel dags krigande. Men smyga ner lite bars och pulver i stridspackningen går alltid :). Inget förbud mot proteinpulver, iaf inte vad jag hört. Dock kan det antagligen variera på olika regementen.

Dipshit
2003-07-20, 23:17
Äh, killen är ju grym!
Lite Pitt-stil :)

Wilson
2003-07-21, 00:50
Originally posted by Vic_1981


käften Blues :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:D