handdator

Visa fullständig version : Glad tråden


samme11
2009-01-07, 21:17
Eftersom det kommit upp massa neggo trådar på senare tid tänkte jag liva upp stämningen och fråga vad som gör just dig glad det kan vara allt från en person till någon sak, ja vadsomhelst.

samme11
2009-01-07, 21:39
Ingen är glad alla koloiter är sura och arga :devil: :whipped: verkar det som.

ceejay
2009-01-07, 21:44
att jag är klar med min historia. jävla skitskola :P

Whistler
2009-01-07, 21:52
Jag är glad över att jag egentligen har ganska små bekymmer. Mitt liv har på det stora hela aldrig varit bättre. :)

saab900
2009-01-07, 21:53
Du kommer att uppskatta din bildning när du blir äldre unge man! Utan historielektioner blir du slarvsylta i kolodebatter:D

OnT: Jag är glad att min misstänkta senknuta bara var en svullen lymfkörtel, och att den söta sköterskan var grym på att träffa vener.*cupid*
En annan gång lyckades de missa mina slangar, satan vad det blödde under huden.

Mickeee?
2009-01-07, 21:57
Sol, tjejer, kompisar.....och min mamma :em:

Brooklyn
2009-01-07, 21:59
Vänner som alltid är där för en, och ställer upp!

saab900
2009-01-08, 00:47
Den tråden dog fort, ingen som är glad:D

samme11
2009-01-08, 00:49
Word :( Nu vart jag depp bara för det!

ManuelIT
2009-01-08, 00:54
för några minuter sen, Pulp Fiction.
verkar som jag garvar mer för varje gång jag ser den

Freyser
2009-01-08, 00:55
Ok då: kattungar

maaherra
2009-01-08, 01:04
Min flickvän

Sacke
2009-01-08, 01:46
ATT nya säsonger av scrubs och family guy och antagligen south park och simpsons har börjat :D:D:D

Snobbe
2009-01-08, 02:33
Snacka med en speciell tjej gör mig otroligt glad alltid. Mindre saker som gör mig "mindre" glad är väl när man loggar in på morgonen o ser att några lektioner är inställda (speciellt dom man inte gillar). Finns ju hur mycket som helst små grejjer.

Fatalist
2009-01-08, 03:21
Jag är glad, för klockan 0544 skall jag iväg på en 8 timmars resa, och jag har inte lagt mig än. :D

mangs
2009-01-08, 11:39
Jag vet inte om det passar in här men jag är glad att jag är såpass nöjd med vardagen. Jag har varit ledig en del under julen och spenderat tid med familj och vänner men nu är det tillbaka till verkligheten och kontoret och det känns helt ok. Det är kul att gå till jobbet, kul att komma hem från jobbet. Jag försöker rent allmänt se möjligheter istället för problem. Det har gjort mig glad. Det handlar mycket om inställning. Istället för att grotta ner sig i bekymmer så vänd på det.

"Finanskrisen är ett helvete och huset har tappat en halv miljon i värde samt att mina aktier och fonder har rasat som en lavin. Eller se det som en möjlighet att byta upp sig mot ett dyrtare boende som tappat ännu mer och köpläge på aktiemarknaden..."

Man kan alltid vända på en sak och se på det ur ett bättre perspektiv. Jag har knappt tränat de senaste 3 månaderna vilket alrdig hänt mig förut. Förr kunde jag bli galen om jag inte fick träna på en vecka. Nu ser jag det mer som en bra vila och suget efter träning börjar komma tillbaka samtidigt som de småskavanker man haft nu är helt borta.

Dessutom går vi mot ljusare tider. Jag har svårt för att inte vara glad just nu.

Mickeee?
2009-01-08, 14:49
kom igen nu, lite känslor!! eller finns det bara hat nu den här tiden på året? :)

Stoltz
2009-01-08, 14:57
Jag är fruktansvärt glad att saker och ting rör sig framåt! För några veckor sedan visste jag inte riktigt vad som skulle hända, hur mycket pengar jag skulle ha framöver, och bam - befodran.

Samma sak hände många av mina bekanta och det får mig att tycka att 2009 faktiskt verkar kunna bli ett bra år!

Lellan
2009-01-08, 14:57
Jag är glad att jag är som en katt, trots skit som jag + andra + livet ställer till med så hamnar jag alltid på rätt köl. Vill INTE att livet är över förrän jag är färdig med det, och det kommer ta ett himla tag..

Så.. jag vill tacka livet.. ;)

Å jag är jätteglad när min son spontankramar, eller trippelkramar som i morse.

När någon fått ut något av att spendera tid eller dela tankar med mig.

Att se folk som trivs i varandras sällskap, folk som står upp för något, som har ork till saker andra inte orkar..

Jätteglad över min lägenhet också, tror inte jag är materialist men den värmer hjärtat. Å hela mig om man tänker rent praktiskt. :)

värstingen
2009-01-08, 16:23
Jag är glad för att jag har den möjligheten jag har att leva detta liv jag lever. Det kunde vara sååå annorlunda om det inte vore för den där lilla lilla grejen.

mangs
2009-01-08, 16:39
Jag är glad för att jag har den möjligheten jag har att leva detta liv jag lever. Det kunde vara sååå annorlunda om det inte vore för den där lilla lilla grejen.

Nu blir i alla fall jag nyfiken om den lilla lilla grejen inte syftar på livet?

Kross
2009-01-08, 16:43
Jag är glad för att livet ändrat sig en hel del sedan 2008 som var ett år av upprepningar och tristess. Samt att klockan närmar sig läggdags, fifan vad trött.

Kabuto
2009-01-08, 16:43
ATT nya säsonger av scrubs och family guy och antagligen south park och simpsons har börjat :D:D:D

Scrubs kanske men resten, nä?