handdator

Visa fullständig version : CreaFusion Massacra, BSN No-Xplode, BSN Nitrix, BSN Cellmass.


peppe@halmstad
2009-01-07, 17:07
Hej!

Jag har nu fått lite extra pengar i plånboken och tänkte lägga detta på lite placeboeffekt, jag har kollat runt på olika sidor och forum och detta verkar mest lovande:

CreaFusion Massacra
BSN No-Xplode
BSN Nitrix
BSN Cellmass

Tyvär så har jag inte råd att köpa alla så min fråga till er är, vilket utav dessa bör jag köpa?
Undrar även vad detta räknas som, kan man ta det istället för vanligt kreatin eller är det bara Prestationshöjande alla fyra?

Ni får gärna rekommendera andra produkter också för jag är ganska osäker, gör detta mest som en kul sak. Tack för förhand!
;)

Ynve
2009-01-07, 19:19
Hej!

Jag har nu fått lite extra pengar i plånboken och tänkte lägga detta på lite placeboeffekt, jag har kollat runt på olika sidor och forum och detta verkar mest lovande:

CreaFusion Massacra
BSN No-Xplode
BSN Nitrix
BSN Cellmass

Tyvär så har jag inte råd att köpa alla så min fråga till er är, vilket utav dessa bör jag köpa?
Undrar även vad detta räknas som, kan man ta det istället för vanligt kreatin eller är det bara Prestationshöjande alla fyra?

Ni får gärna rekommendera andra produkter också för jag är ganska osäker, gör detta mest som en kul sak. Tack för förhand!
;)

Ta gärna med Creact också när ni svarar. Den är jag väldigt nyfiken på och den verkar inte vara nämnd här på kollo.

AmericanDragon
2009-01-07, 19:42
CreaFusion Massacra och BSN No-Xplode har väl använts rätt flitigt bland folk och verkar vara omtyckta. Har själv inte provat men. BrutalFX/Rage är fina grejer!

Rahf
2009-01-07, 19:53
NO-Xplode tyckte jag inte var något häftigt faktiskt. Resten har jag ingen erfarenhet av.

fetochdryg
2009-01-07, 20:17
Hej!

Jag har nu fått lite extra pengar i plånboken och tänkte lägga detta på lite placeboeffekt, jag har kollat runt på olika sidor och forum och detta verkar mest lovande:

CreaFusion Massacra
BSN No-Xplode
BSN Nitrix
BSN Cellmass

Tyvär så har jag inte råd att köpa alla så min fråga till er är, vilket utav dessa bör jag köpa?
Undrar även vad detta räknas som, kan man ta det istället för vanligt kreatin eller är det bara Prestationshöjande alla fyra?

Ni får gärna rekommendera andra produkter också för jag är ganska osäker, gör detta mest som en kul sak. Tack för förhand!
;)

jag har testat trück, rage, massacra och no xplode samt fightlines rush som är en överlägsen etta för både mig och mina vänner.

Rage och Rushen är bäst imo!

Cidersson
2009-01-07, 20:23
Massacran är jag störtförälskad i!

Det enda jag fått effekt av under mina år av träning (vad gäller pre-workout-produkter) är den gamla goda Träningsaktivatorn från SKIP samt Massacra.

Så den kan jag rekommendera, green apple-smaken är helt okej!

Frillan
2009-01-07, 20:38
No - explode är asbra tycker jag! Mår iofs skit efter passet om jag överdoserar. Men tycker nog att rage och no explode är ganska jämna.

Shotgun V3 är enligt mig överlägset bäst.

Cidersson
2009-01-07, 20:46
Shotgun V3 är enligt mig överlägset bäst.

Har bara hört bra saker om Shotgun också, dock aldrig testat själv.

First
2009-01-07, 20:52
Enligt mig som testat flertalet prestationshöjande produkter kommer du undan med lika bra effekt med Koffein, ett kreatin du gillar och 30 gram kolhydrater innan passet. Detta får jag ett bra och lagomt pump med och fokus är något du kan öva dig till att ha naturligt, om du nu saknar det utan en PWO produkt.

Om du ändå vill veta vilken PWO produkt jag gillar bäst är det Viper X från Body Science.

Frillan
2009-01-07, 20:54
Har bara hört bra saker om Shotgun också, dock aldrig testat själv.

Man får värkeligen vad man betalar för. Dessutom inehåller varje servering EAA + protein, vilket optimerar proteinsyntes :thumbup: Men det smakar diskmedel *spy*

peppe@halmstad
2009-01-07, 21:12
Hej igen och tack för alla svar roligt att läsa:)

Nu har jag fått reda på lite vad ni tycker om produkterna, även fått tips om nya vilket är spännande.

Kommer nog bli riktigt svårt att bestämma sig :p

Men jag har fortfarande en fråga:
Jag brukar köra med ett kreatin från fightline, de ska doseras följande: 3 tabletter på morgonen och ytterligare 3st 30 minuter före träning.

Jag undrar nu om man kan fortsätta att köra med fightlines kreatin men då ta 3 tabletter på morgonen som vanligt men istället för de 3 tabletter innan träning så tar man då någon av följande produkter som blivit nämnda här? Eller ska jag bara strunta i det?*jorgen*

peppe@halmstad
2009-01-07, 21:44
Har inte så mycket att göra så jag satte ihop en liten lista på produkterna som jag fastnade för. Priserna hittade jag på PriceRunner! Underbar sida :thumbup:


CreaFusion Massacra | 485 Kronor | 1375 Gram.
Brutal FX | 279 kronor | 908 Gram.
Rage | 369 Kronor | 900 Gram.
Shotgun V3 | 364 Kronor | 644 Gram.
BSN No-Xplode | 319 Kronor | 820 Gram.

Gorilla
2009-01-08, 12:56
Har inte så mycket att göra så jag satte ihop en liten lista på produkterna som jag fastnade för. Priserna hittade jag på PriceRunner! Underbar sida :thumbup:


CreaFusion Massacra | 485 Kronor | 1375 Gram.
Brutal FX | 279 kronor | 908 Gram.
Rage | 369 Kronor | 900 Gram.
Shotgun V3 | 364 Kronor | 644 Gram.
BSN No-Xplode | 319 Kronor | 820 Gram.

Det kan ju vara väldigt intressant att veta hur stora doser man tar resp. kostnad per dos istället för det totala priset

d3rrty
2009-01-08, 13:11
Jag har testat Rage/NO Xplode/NO Shotgun och de får denna ranking:

1. RAGE
2. NO Shotgun v3
3. NO Xplode

pellepedal
2009-01-08, 13:41
Om du ändå vill veta vilken PWO produkt jag gillar bäst är det Viper X från Body Science.


+1 på den.

peppe@halmstad
2009-01-08, 16:58
Det kan ju vara väldigt intressant att veta hur stora doser man tar resp. kostnad per dos istället för det totala priset

Det kan vi försöka fixa då,


CreaFusion Massacra | 485 Kronor | 1375 Gram. | Per potion: 55 gram, (25port)
Brutal FX | 279 kronor | 908 Gram. | Per potion: 25 gram, (36 port)
Rage | 369 Kronor | 900 Gram. | Per potion: 25 gram, (36 port)
Shotgun V3 | 364 Kronor | 644 Gram. | Per potion 23 gram, (28 port)
BSN No-Xplode | 319 Kronor | 820 Gram. | Per potion 20,5 gram, (40 port)

tenchi
2009-01-31, 11:56
har provat rage och nu sist creact från dalblads. fick en liten kick av båda produkterna. när jag använde rage kändes det som att jag hade mest energi efter passet, inte under.

Båda produkterna ger mig rejäl diarré så mitt nyttjande av dessa och liknande produkter slutar nu.