handdator

Visa fullständig version : TV-Spel: SKATE 2 Demo imorgon!! (8 januari!)


kaysim
2009-01-07, 13:26
Har kollat de flesta stora game-sidorna nu, och ja, det är klart att skate 2 demo kommer finnas på xbox marketplace imorgon den 8 januari!!! WEEEHOO=) Står inget om det samtidigt kommer en demo till ps3, men det ryktas så. E sjukt pumped!=) (Har man nåt o göra när man ändå ligger sjuk och snorar!)

kaysim
2009-01-07, 16:45
Har kollat de flesta stora game-sidorna nu, och ja, det är klart att skate 2 demo kommer finnas på xbox marketplace imorgon den 8 januari!!! WEEEHOO=) Står inget om det samtidigt kommer en demo till ps3, men det ryktas så. E sjukt pumped!=) (Har man nåt o göra när man ändå ligger sjuk och snorar!)

ingen annan som är helt uppspelt över det här=/

samme11
2009-01-07, 16:48
Random spel, aldrig hört talas om.

victor_n
2009-01-07, 16:49
random spel, aldrig hört talas om.

+1

petah
2009-01-07, 16:52
Drog hem demot när ettan kom, tyckte inte om det, glömdes.

kaysim
2009-01-07, 16:52
Trååååååkiga määänniiiskor!!! :)

nåja, kanske krävs att man har åkt en del bräda i sina dar för att d ska uppskattas (visserligen satt varenda jäkel o tryckte på tony hawkspelen när dom kom, och där snackar vi dåliga spel) (jämfört med skate <3 )

victor_n
2009-01-07, 17:01
Trååååååkiga määänniiiskor!!! :)

nåja, kanske krävs att man har åkt en del bräda i sina dar för att d ska uppskattas (visserligen satt varenda jäkel o tryckte på tony hawkspelen när dom kom, och där snackar vi dåliga spel) (jämfört med skate <3 )

Åkte skateboard i säkert 9-10 år och åkt snowboard senaste 12:P så jag åker bräda rätt frekvent iaf vinterhalvåret.

Och om man ser till tony hawk så är dom överdrivna men kul!

psirus
2009-01-07, 17:02
Jag är nyfiken på Skate 2. Jag kommer ladda demot så fort det kommeer ut. Det senaste skate spelet jag har är Tony Hawk - project 8 vilket inte alls är speciellt kul.

Själv skulle jag gärna ha ett nytt spel som rolling till xbox eftersom jag åkt mer inliens än bräda i mina dagar.

kalajset
2009-01-07, 18:54
Ettan har man ju såklart, men jag tyckte man tröttnade på upplägget rätt fort. Rätt kul att åka runt och lattja, men när det blev "gör-10-olika-grabs-under-30-sekunder-och-samla-85000-poäng-under-två-hopp"-grejer vad det gäller de filmklipp man ska spela in så tröttnade iaf jag. Det var ju precis sådant man INTE vill ha i ytterligare ett skatespel. Eller ja. Tony Hawk må vara än mer overkligt, men där hade ju uppdragen ofta lite "humor" iaf.

Sedan hoppas jag att kameran är förbättrad, starkt. Helt värdelös i många fall. Kontrollen tänker jag också klaga på. Visst är det roligare än Tony Hawk, och en bra idé, men den är långt ifrån 100%.

Har man kommit tillrätta med allt detta, (vilket jag är tveksam till), blir det ett givet köp. Annars nöjer jag mig nog med ettan, även om det såklart är lockande att få lira lite i nya miljöer.

Bästa Skatespelet någonsin är annars utan tvekan: Thrasher - Skate And Destroy. Det enda spelet som har gjort åkningen som sådan iaf hyffsat svår. (Vilket gör det betydligt roligare att sätta en kickflip to 50/50 utför ett trappräcke än en 540 flip to nosegrind to k-grind to shuv-it out på samma trappräcke som man kan göra i alla de andra, även Skate tyvärr).

*grr27*

Nu blev det väldigt mycket klagande här, men det handlar ju om personlig smak i slutändan, som alltid. Och visst tänker jag ge demot, (till PS3), en chans iaf, så får vi väl se om det är förbättrat. :)

psirus
2009-01-08, 17:35
Så vad tycker ni?

omnibus
2009-01-08, 17:50
Skittråkigt, men sen har jag aldrig gillat skateboardspel.

ceejay
2009-01-08, 18:54
kan ngn ge demolänk jag orkar inte söka på gewgle :D LAT

psirus
2009-01-08, 22:19
Jag tycker spelet va rätt bra, jag har inte spelat Skate så kan inte jämföra men de verkar ju mer realistiskt än THPS i alla fall.

ceejay
2009-01-08, 23:54
ah det var xbox -.-