handdator

Visa fullständig version : viktnedgången


slowjamz
2009-01-02, 09:01
tjena alla här..ja ha en fråga...jag har alltså tränat i ca 3 mån sep - nov sedan så bestämde jag mig för att ta paus..lite dumt men det skulle vara en vecka igentligen men det blev 1 månad istället..

alltså hela december..ja ställde mig på vågen för några dagar sedan och de visade sig att ja hade gått upp alla mina kilo igen .. hehe känns så jävla segt..men ja ska köra igång igen och det är mitt nyårslöfte :)..och som sagt man lär sig av sina misstag..men de jag undrar är att har ja lätt att gå ner om kilona nu som ja gick ner förrut eller måste jag börja om från 0 igen ?

King Grub
2009-01-02, 09:30
Det går inte lättare att gå ner i fettvikt bara för att du gjort det förr, om du lagt på dig fettvikten igen mellan bantningarna/deffarna. Inte rent fysiologiskt. Däremot kanske du vet vad som fungerar bra eller mindre bra för dig och kan dra nytta av tidigare misstag genom att undvika att göra om dom nästa gång.

14K
2009-01-02, 10:41
Känner igen mig där, skulle oxo sluta "1vecka" men blev strax efter jul, nu kör jag stenhårt och inga ursäkter. Kör hårt så går allt bra