handdator

Visa fullständig version : Kollos klocka är dum i huvudet för mig.


agazza
2009-01-02, 01:41
Min forumklocka är dum i huvudet. Den hoppar fram och tillbaka en timme lite då och då. Nu står den på London under inställningarna, alltså valet som är 0. Ibland måste jag ställa den på -1 timme och ibland +1 timme.

Tillslut går det till sig och då har jag redan ändrat och allt är bara skit hela tiden. Känns mig som johnny bravo i avsnittet där han inte har ställt klockan på videon :/

Piranha
2009-01-02, 08:37
Klockan har för mig aldrig ändrats på brädan. (bortsätt sommar/vintertid)

Rätta inställningen skall vara GMT+1

King Grub
2009-01-02, 09:29
Se till att du tillåter cookies och framförallt att din egen systemklocka går rätt.

agazza
2009-01-02, 12:50
Min egen systemklocka går rätt, det är bara det att klockan byter tid lite då och då på kollo :/

Inställningarna i webläsaren är firefox original men jag kan kolla.

EDIT: GMT +1 för mig så blir klockan på foruminlägget jag just skrev 13:50, och min klocka på datorn och alla andra klockor jag hittar är 12:50.

Piranha
2009-01-02, 15:21
Min egen systemklocka går rätt, det är bara det att klockan byter tid lite då och då på kollo :/

Inställningarna i webläsaren är firefox original men jag kan kolla.

EDIT: GMT +1 för mig så blir klockan på foruminlägget jag just skrev 13:50, och min klocka på datorn och alla andra klockor jag hittar är 12:50.

Tråd flyttas till allmänt forum, inte forumrelaterat problem.

shut teh face
2009-01-02, 15:23
Brukar du blunda och koncentrera dig när detta händer? Kan vara indikationer på tidsresande superkrafter