handdator

Visa fullständig version : Bandytråden


Emil_Larsson
2008-12-30, 23:18
Finns det några bandyfan här eller? nu snackar vi inte innebandy utan bandy på is. Pappa fick mig in i det intresset för ett par år sedan, inte varit så där superintresserad precis i början då jag kom in i det men nu de 3-4 senaste åren har jag tyckt att det är riktigt kul att följa. Allra första början höll jag på Hammarby men efter ett tag kände jag att jag ville skilja mig från farsan så jag gick över till Sirius, bara tog ett lag plus att det lät lite häftigt. Denna säsongen går det ruskigt bra för Sirius, 3:e plats med många vunna vinster bakom sig är inte likt dom. Sirius har ju alltid varit ett bottenlag annars så nu väcks intresset för dom extra mycket. Tror ni dom har en chans att komma in i en final?

Vilka lag håller ni på? tjata på!!

/Peace.

MrBoris
2008-12-31, 12:33
Mer intresserad av hockey och fotboll men har alltid följt bandyn med intresse då hela släkten kommer från Sandviken, så ja du kan gissa vilket lag jag håller på ;) Men Edsbyn tar nog tyvärr hem segern igen

CVN
2008-12-31, 13:14
Alla dessa trådar trådar trådar...

joriice
2008-12-31, 13:43
Skall starta en boule-tråd snart med, så mycket folk det verkar vara som spelar det liksom, finns mycket att disskutera :D

Finns det ingen sporttråd redan?

Emil_Larsson
2008-12-31, 19:13
Alla dessa trådar trådar trådar...

Lyssna nu. Precis efter, (då menar jag precis efter) jag skapade denna tråd så tänkte jag; Nej, vad har jag gjort. Finns väl inga bandyfans här på Kolozzeum, här är det ju fotboll och ishockey som är intressant. Ingen jedra gubbsport som bandy.

Men bandy är kul att följa! ni borde börja göra det! :devil:

/Fred.

r3mpuh
2008-12-31, 23:25
Galenskaparna och After Shave - Bandy, Bandy

zXBKAyqrluI

MrBoris
2009-01-22, 22:40
Hår går det för Sverige i Semin?

hahavaffan
2009-01-22, 23:02
Höll i en klubba idag i en affär. Dom hade halva priset på alla sina klubbor. Men hur lång klubbjävel skall man ha? Jag är 1.90, och höll i 87cm och 100cm men båda kändes för korta. Antar dock att runt 100 borde bli lagom när man väl spelar, eller?

Motorbreath
2009-01-23, 22:41
Då jag kommer från en kommun som har tre allsvenska lag är det svårt att inte vara lite intresserad. Trots att det hör orten till att vara bitter och missunnsam tycker jag det är roligt när det går bra för pojkarna i blått och vitt.

kelk
2009-01-23, 23:05
Jag går på bandy när Bajen spelar. I övrigt är det svårt att se bollen när man är halvblind.